Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING NL0015002AG2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,770   -0,037   (-4,60%) Dagrange 0,766 - 0,929 3.235.505   Gem. (3M) 1,7M

Ebusco 2025

2.121 Posts
Pagina: «« 1 ... 90 91 92 93 94 ... 107 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Kwi Bus 4 februari 2025 11:37
    quote:

    Somber voor 2025/2026 schreef op 4 februari 2025 11:26:

    [...]

    Welk orderboek kijk jij?
    Er zit een grote verkoper in die biedingen aanlapt, orderboek moet je niet naar kijken nu.
    Het is wachten op slecht nieuws want de dag van gisteren en vandaag zijn niet voor niks.
    Kan ook zijn dat Hageman eruit stapt , dat zien we over enkele dagen dan bij AFM
  2. Frans Haan 4 februari 2025 11:58
    quote:

    StoplossBurner schreef op 4 februari 2025 09:58:

    [...]

    Het beleid is juist doordrenkt van korte termijn denken, brandjes blussen, de afgelopen 2 jaar. Vandaar dat ze nu ook zo in de shit zitten. Ook al velen malen aangehaald. Hoe ga je met beperkte engineering het nog winnen van de grotere spelers? Het voordeel qua bereik zal er snel uitlopen en dan blijft er weinig meer over. Want ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat de vrij complexe productie strategie met het verschepen van casco's van de ene naar de andere kant van de wereld het moeilijk wordt om het op TCO te (blijven) winnen.
    Het voorspelde koersniveau van 82 cent na reverse split is in ieder geval weer bereikt.
    Zeker waar dit. Het moment om nee te zeggen te de klant was 3 jaar terug. Niet nu. Nu heb je te leveren...
  3. Beukes 4 februari 2025 12:29
    Was het niet zo, dat Gotion naar een belang van 9,3% wilde? En op een koers van 0,82. Er was hier toch een afspraak over? Er zou een BAVA belegd gaan worden. Dus het zou zomaar kunnen zijn, dat nu de koers rond 0,80 staat, Gotion gewoon aan het inkopen is. Want er verschuiven toch wel behoorlijk wat aandelen rond deze koers. Dadelijk is die BAVA dan ook niet nodig meer. Laat Schreijer en zijn team maar zijn werk doen.
  4. forum rang 4 Opstapelen 4 februari 2025 12:40
    quote:

    Beukes schreef op 4 februari 2025 12:29:

    Was het niet zo, dat Gotion naar een belang van 9,3% wilde? En op een koers van 0,82. Er was hier toch een afspraak over? Er zou een BAVA belegd gaan worden. Dus het zou zomaar kunnen zijn, dat nu de koers rond 0,80 staat, Gotion gewoon aan het inkopen is. Want er verschuiven toch wel behoorlijk wat aandelen rond deze koers. Dadelijk is die BAVA dan ook niet nodig meer. Laat Schreijer en zijn team maar zijn werk doen.
    wat een redenering zeg, pffffff
    Ebusco heeft geld nodig en die hoopt men via Gotion te krijgen door middel van aandelen uitgifte
    Gotion gaat niet uit de markt kopen maar direct verkopen.
    Als het hier al van komt trouwens maar dat was de insteek.
  5. Beukes 4 februari 2025 13:03
    Het maakt het wel eenvoudiger om Gotion de aandelen op 0,82 te leveren op het moment, dat de werkelijke koers rond deze koers staat en niet inmiddels op bijvoorbeeld 1,30. Dat zou een scheef beeld geven voor de reeds zittende aandeelhouders. Alleen is de BAVA nog niet gemeld. Die zou in Q1 2025 gaan plaatsvinden. Het kan nog steeds natuurlijk.
  6. forum rang 4 Opstapelen 4 februari 2025 13:10
    quote:

    Beukes schreef op 4 februari 2025 13:03:

    Het maakt het wel eenvoudiger om Gotion de aandelen op 0,82 te leveren op het moment, dat de werkelijke koers rond deze koers staat en niet inmiddels op bijvoorbeeld 1,30. Dat zou een scheef beeld geven voor de reeds zittende aandeelhouders. Alleen is de BAVA nog niet gemeld. Die zou in Q1 2025 gaan plaatsvinden. Het kan nog steeds natuurlijk.
    Gotion gaat geen aandeel afnemen op 0,82 als de koers daar onder ligt.
    Die willen premie op hun geld, linksom of rechtsom.
    Daar zijn diverse mogelijkheden voor.
    Maar zeker niet gratis geld leveren en al helemaal niet geld toe geven.
    Gek zijn ze niet die Chinezen.
  7. beunenco 4 februari 2025 13:43
    Los van alles wat hier geroepen wordt houd ik mij bezig met de harde werkelijkheid.
    Sprak 2 weken geleden een neef die op dit soort bussen van ebusco rijdt in omgeving Aalsmeer.
    De meeste bussen staan al weken/maanden stil. Te wachten op reparatie maar dat gebeurd niet.
    Zelf mogen ze er ook niet aan werken, staan onder contract bij ebusco maar die heeft geen mensen en materialen. Bussen waren wel beter dan andere merken omdat ze erg lang kunnen rijden op 1 lading, dat is een voordeel. Maar als je ze vervolgens al weken/maanden niet kunt gebruiken dan heb je er ook niets aan.
    Ik had 1 ritje gemaakt van €0,90 naar €1,21 maar die gok ga ik echt niet nogmaals maken.
    Geen vertrouwen in dit bedrijf, is een rommeltje daar.
  8. forum rang 5 StoplossBurner 4 februari 2025 13:49
    quote:

    Kwi Bus schreef op 4 februari 2025 13:06:

    [...]
    Sterker nog , elke aandeelhouder staat op verlies....laagste koers ooit!!!!
    Intraday hebben we 21 november 2024 al 78 cent gezien. Maar heeft mij vooral verbaasd dat het tussen 21 november en heden het aandeel tijdelijk significant hoger heeft gekoerst, tot intraday zelfs boven de 2,-. Ach, er zullen wel een hoop professionele daytraders de domme piet particulier bij de lurven hebben gehad. Diezelfde piet particulier die zich niet liet tegenhouden ondanks de veelvuldige waarschuwingen te lezen zijn op dit forum m.b.t. het reilen en zeilen van Ebusco.
  9. forum rang 5 StoplossBurner 4 februari 2025 13:51
    quote:

    beunenco schreef op 4 februari 2025 13:43:

    Los van alles wat hier geroepen wordt houd ik mij bezig met de harde werkelijkheid.
    Sprak 2 weken geleden een neef die op dit soort bussen van ebusco rijdt in omgeving Aalsmeer.
    De meeste bussen staan al weken/maanden stil. Te wachten op reparatie maar dat gebeurd niet.
    Zelf mogen ze er ook niet aan werken, staan onder contract bij ebusco maar die heeft geen mensen en materialen. Bussen waren wel beter dan andere merken omdat ze erg lang kunnen rijden op 1 lading, dat is een voordeel. Maar als je ze vervolgens al weken/maanden niet kunt gebruiken dan heb je er ook niets aan.
    Ik had 1 ritje gemaakt van €0,90 naar €1,21 maar die gok ga ik echt niet nogmaals maken.
    Geen vertrouwen in dit bedrijf, is een rommeltje daar.
    Zoals ik langer roep, een bus is meer dan alleen bereik en (theoretische) TCO. De voorspelde flink stijgende kosten van de after-sales (die ze blijkbaar weigeren op zich te nemen getuige dit verhaal) hoorde je ze dan ook nooit over. Bekt niet zo lekker richting de argeloze piet particulier die zijn centjes in de emissie moest stoppen.
  10. forum rang 7 €URO-Trader 4 februari 2025 14:23
    €142,25, omgerekend betaalde men destijds op het hoogste punt voor één aandeel. Alias "buschauffeurke" was een idool van dit aandeel. Continue de koers omhoog praten. Maar helaas, heden mijlenver verwijderd van de koers van destijds. Benieuwd of "Buschauffeurke" nog actief is, en/of dat hij nog Buzz't.
2.121 Posts
Pagina: «« 1 ... 90 91 92 93 94 ... 107 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.