Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

Laatste koers (eur) Verschil Volume
15,170   +0,100   (+0,66%) Dagrange 14,950 - 15,220 86.225   Gem. (3M) 213,9K

AMG 2024

6.961 Posts
Pagina: «« 1 ... 268 269 270 271 272 ... 349 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. VeniVidiMerui 2 juli 2024 14:52
    quote:

    christo1 schreef op 2 juli 2024 13:53:

    Conclusie, nog veel onduidelijkheid wat betreft de beste juiste en milieuvriendelijke batterij technologie.
    Stop toch a.u.b. met deze goedkope en doorzichtige zwats. De strekking van het artikel is letterlijk dat sodium-ion überhaupt alleen maar in beeld komt vanwege verwachte tekorten aan lithium en de hoge prijzen. Sodium-ion is simpelweg inferieur (o.a. vele malen zwaarder dan lithium) en daardoor ook alleen maar toepasbaar voor een beperkt type voertuigen (accu met hele lage capaciteit). Het staat er allemaal letterlijk.

    In het meest gunstige geval heeft 5% van de elektrische voertuigen in 2030 een sodium-ion batterij staat er. In datzelfde meest gunstige geval groeit het totale marktaandeel van elektrische voertuigen met bijna 1000% (nu 10% dan 90%). Dat betekent dus dat, zelfs al zouden er nog 2 of 3 van die alternatieve technieken bij komen, lithium nog altijd extreem gaat groeien t.o.v. nu.

    Niet voor niets dat tal van partijen hierop anticiperen. Lithium is aan het uitbodemen. AMG is uitstekend gepositioneerd.
  2. Dividenhunter 2 juli 2024 15:02
    quote:

    VeniVidiMerui schreef op 2 juli 2024 14:52:

    [...]
    Stop toch a.u.b. met deze goedkope en doorzichtige zwats. De strekking van het artikel is letterlijk dat sodium-ion überhaupt alleen maar in beeld komt vanwege verwachte tekorten aan lithium en de hoge prijzen. Sodium-ion is simpelweg inferieur (o.a. vele malen zwaarder dan lithium) en daardoor ook alleen maar toepasbaar voor een beperkt type voertuigen (accu met hele lage capaciteit). Het staat er allemaal letterlijk.

    In het meest gunstige geval heeft 5% van de elektrische voertuigen in 2030 een sodium-ion batterij staat er. In datzelfde meest gunstige geval groeit het totale marktaandeel van elektrische voertuigen met bijna 1000% (nu 10% dan 90%). Dat betekent dus dat, zelfs al zouden er nog 2 of 3 van die alternatieve technieken bij komen, lithium nog altijd extreem gaat groeien t.o.v. nu.

    Niet voor niets dat tal van partijen hierop anticiperen. Lithium is aan het uitbodemen. AMG is uitstekend gepositioneerd.
    Inderdaad we zitten de komende 10 jaar zeker nog vast aan de Lithium Ion Lithium Polymer en ande lithium configuratie accu's vast.

    AMG is zeer goed gepositioneerd en, momenteel een koopje!
    Let maar op, De koers staat volgend jaar weer boven de € 30,-

    En nogmaals Tantaal is ook afgelopen kwartaal een behoorlijk deel van de omzet van AMG geweest.

  3. Musketier 2 juli 2024 15:09
    quote:

    VeniVidiMerui schreef op 2 juli 2024 14:52:

    [...]
    Stop toch a.u.b. met deze goedkope en doorzichtige zwats. De strekking van het artikel is letterlijk dat sodium-ion überhaupt alleen maar in beeld komt vanwege verwachte tekorten aan lithium en de hoge prijzen. Sodium-ion is simpelweg inferieur (o.a. vele malen zwaarder dan lithium) en daardoor ook alleen maar toepasbaar voor een beperkt type voertuigen (accu met hele lage capaciteit). Het staat er allemaal letterlijk.

    In het meest gunstige geval heeft 5% van de elektrische voertuigen in 2030 een sodium-ion batterij staat er. In datzelfde meest gunstige geval groeit het totale marktaandeel van elektrische voertuigen met bijna 1000% (nu 10% dan 90%). Dat betekent dus dat, zelfs al zouden er nog 2 of 3 van die alternatieve technieken bij komen, lithium nog altijd extreem gaat groeien t.o.v. nu.

    Niet voor niets dat tal van partijen hierop anticiperen. Lithium is aan het uitbodemen. AMG is uitstekend gepositioneerd.
    ABje, de spijker op zijn kop
  4. forum rang 6 pietje-2005 2 juli 2024 15:26
    quote:

    Calimero schreef op 2 juli 2024 14:47:

    [...]
    pietje vergeet te tellen .. :)
    Al uitgerekend wat 125% was ??
    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15352325...
    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15352465...
    15,415 ?
    Technisch lijkt het me inderdaad tijd voor een herstel(letje?), maar qua nieuws lijkt het meer op het tegendeel ?
    Zit op mijn handen, voorlopig ;-)
    Succes
  5. forum rang 9 Calimero 2 juli 2024 15:35
    quote:

    pietje-2005 schreef op 2 juli 2024 15:26:

    [...]
    15,415 ?
    Technisch lijkt het me inderdaad tijd voor een herstel(letje?), maar qua nieuws lijkt het meer op het tegendeel ?
    Zit op mijn handen, voorlopig ;-)
    Succes
    :)

    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15352325...
    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15352465...
  6. forum rang 9 Calimero 2 juli 2024 20:19
    quote:

    Calimero schreef op 2 juli 2024 17:39:

    [...]
    ??

    Ik zeg toch .. zonder grafiek .. gewoon koerspunten weten .. :)
    Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691
    Laatste koers (eur)
    15,500
    2-jul-2024 17:35:00
    -0,400 (-2,52%)
    Dagrange 15,470 - 15,860

    Kijk ... zonder grafiek ..

    16,56
    16,20
    15,84
    15,48

    15,12
  7. forum rang 9 Calimero 2 juli 2024 20:25
    quote:

    Calimero schreef op 2 juli 2024 12:32:

    [...]
    COG ... :)

    De eerste les is dat zwaartekracht bestaat, ook voor aandelen.

    120,80 ATH

    / 2 = 60,40
    / 2 = 30,20
    / 2 = 15,10

    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15352755...
    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15352835...
    Zelfs bij Alfen-forum weten ze het .. zie Low 15,10 ..

    16,56
    16,20
    15,84
    15,48
    15,12

    mvg
  8. forum rang 9 Calimero 2 juli 2024 21:08
    Theoretisch hoef je alleen maar de koerspunten te weten ... om te reageren ...
    zie bijvoorbeeld de AEX ..

    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15335520...
    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15340059...
    www.iex.nl/Forum/Upload/2024/15351817...

    Anyway .... goed studeren Pietje ... anders zit je over nog eens 35 jaar te prutsen hier ... mvg

    Muziekje ... pour William D.Gann ... :)

    www.youtube.com/embed/z8DHTTqXMhg?rel...
  9. forum rang 9 Calimero 2 juli 2024 21:37
    quote:

    Calimero schreef op 21 juni 2024 15:40:

    [...]
    ..
    Maak een Plan .. als je in dit aandeel gelooft v.w.b. toekomstverwachtingen ...

    Bijvoorbeeld .... momenteel rond 16 ... lees her en der ... kan nog 10% dalen .. lange termijn stijgen ...

    16 - 10% = 16 - 1,60 .... dus ca. 14,40
    ..
    Stort 1400 euro op je (rentegevende) beleggersrekening als Margin ...
    Schrijf zo ver mogelijk Put 14,00 ... vang premie ... als onder 14,00 dan krijg je je geliefde 100 aandelen goedkoop (1400 euro minus de ontvangen premie) en kun je wachten op je lange termijn doel ..
    Halen ze niet de 14 euro of lager voor de Optietijd .... dan helaas ... mag je de ontvangen premie houden en is je Margin weer inzetbaar ...

    Natuurlijk moet je wel gaan luieren in de tussentijd ... :)
    :)

    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
  10. forum rang 8 aextracker 2 juli 2024 21:52
    quote:

    Pebbles schreef op 2 juli 2024 18:34:

    Met al die grafiekjes en raadsels is het als kleine belegger gokwerk en volg ik liever de nieuwsberichten en de verschillende markten. Ik vind het gek dat sommige hier beweren dat ze al aan het kopen zijn terwijl we niet echt positieve nieuwsberichten hebben.
    Buying on hope is like kicking on dope.....
    Short term effect and serious analysis needed to secure long term healthy performance

    Zit nog imemr ca. 1 euro ruimte aan de technische onderkant\bodemtest in de rgafiekjes.... ik gok erop dat een beursdipje het aandeel daar kan brengen; euro 14,- - 14.50.
    Fundamentele waarden AMG worden er niet anders van............
6.961 Posts
Pagina: «« 1 ... 268 269 270 271 272 ... 349 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.