Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
13,445   +0,275   (+2,09%) Dagrange 13,100 - 13,455 1.595.635   Gem. (3M) 1,5M

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 2797 2798 2799 2800 2801 ... 2934 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 valeo 325 1 december 2023 08:54
    quote:

    DeLa(s)Vega(s) schreef op 1 december 2023 08:45:

    [...]

    Heb net wat TL eruit kunnen doen tegen omgerekend 14,58. Dus er is echt iets gaande.
    Er is altijd iets gaande bij jet
    Komen ze met iets positiefs dan staat de koers onder druk de afgelopen twee jaar
    Dus hoop eigenlijk iets negatiefs en dat het de koers vleugels geeft
    Maar daar heb ik iets minder vertrouwen in gezien de afgelopen periode
    Maar de dag dat het echt de goede kant op gaat komt steeds dichter bij
    En van mijn mag hij vandaag
  2. Synthe65 1 december 2023 09:21
    Snap al dit negatieve gebrabbel niet. Jet stijgt 35-40% vanaf oktober en nu het sentiment gedraaid is wereldwijd beursbreed, blijft Jet keurig liggen tussen 14,20 en 15 al 3 weken. Elke ochtend is er nog steeds een dumpaanval en er gebeurt niets heftigs mee. Tot oktober was JET al zeker 2 a 3 keer terug naar de 10-11 zone gegaan en nu niet, dus ik vind dat JET er sterker bijligt dan ooit dit jaar, zeker gezien de lage volumes. Lekker vasthouden, het komt vanzelf als het sentiment wereldwijd weer beetje bijdraait.
  3. forum rang 6 Ruval 1 december 2023 09:29
    quote:

    Synthe65 schreef op 1 december 2023 09:21:

    Snap al dit negatieve gebrabbel niet. Jet stijgt 35-40% vanaf oktober en nu het sentiment gedraaid is wereldwijd beursbreed, blijft Jet keurig liggen tussen 14,20 en 15 al 3 weken. Elke ochtend is er nog steeds een dumpaanval en er gebeurt niets heftigs mee. Tot oktober was JET al zeker 2 a 3 keer terug naar de 10-11 zone gegaan en nu niet, dus ik vind dat JET er sterker bijligt dan ooit dit jaar, zeker gezien de lage volumes. Lekker vasthouden, het komt vanzelf als het sentiment wereldwijd weer beetje bijdraait.
    Ik verwacht snelle stijging direct in januari. Nieuwe ronde, nieuwe kansen en veel beleggers zullen vooruit kijken naar aanstaande rente verlagingen en goede bedrijfscijfers JET.

    Ter vergelijking: in Jan 2023 steeg de koers ook van 20 naar 25. Helaas is koers daarna gedaald als gevolg van stijgende rente. Maar er komt gewoon concreet perspectief en dat koers doen opveren
  4. forum rang 7 Steef89 1 december 2023 09:30
    quote:

    Synthe65 schreef op 1 december 2023 09:21:

    Snap al dit negatieve gebrabbel niet. Jet stijgt 35-40% vanaf oktober en nu het sentiment gedraaid is wereldwijd beursbreed, blijft Jet keurig liggen tussen 14,20 en 15 al 3 weken. Elke ochtend is er nog steeds een dumpaanval en er gebeurt niets heftigs mee. Tot oktober was JET al zeker 2 a 3 keer terug naar de 10-11 zone gegaan en nu niet, dus ik vind dat JET er sterker bijligt dan ooit dit jaar, zeker gezien de lage volumes. Lekker vasthouden, het komt vanzelf als het sentiment wereldwijd weer beetje bijdraait.
    We staan even hoog (laag) als in begin april...
    De top van gisteren, was de bodem van april.
  5. Synthe65 1 december 2023 09:37
    quote:

    Steef89 schreef op 1 december 2023 09:30:

    [...]

    We staan even hoog (laag) als in begin april...
    De top van gisteren, was de bodem van april.
    Tja en we staan 80% lager dan All Time top. We weten allemaal dat JET zwaar overgewaardeerd was 2 -3 jaar geleden, dat daar een flinke correctie op geweest is en dat dat doorgeslagen is en nu zwaar ondergewaardeerd is. De laatste maanden is het sentiment gekeerd en de omstandigheden ook. Ik denk dat er rek is tot 20-25 midden tot eind 2024 op basis van de huidige gegevens en marktomstandigheden.
  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 1 december 2023 09:41
    quote:

    Synthe65 schreef op 1 december 2023 09:37:

    [...]
    Tja en we staan 80% lager dan All Time top. We weten allemaal dat JET zwaar overgewaardeerd was 2 -3 jaar geleden, dat daar een flinke correctie op geweest is en dat dat doorgeslagen is en nu zwaar ondergewaardeerd is. De laatste maanden is het sentiment gekeerd en de omstandigheden ook. Ik denk dat er rek is tot 20-25 miiden tot eind 2024 op basis van de huidige gegevens en marktomstandigheden.
    Er is geen enkele goede reden te bedenken waarom JET op dit moment niet overgewaardeerd zou zijn.

    JET begint steeds meer te lijken op TomTom, namelijk een eeuwig durende belofte.
  7. Synthe65 1 december 2023 09:45
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 1 december 2023 09:41:

    [...]

    Er is geen enkele goede reden te bedenken waarom JET op dit moment niet overgewaardeerd zou zijn.

    JET begint steeds meer te lijken op TomTom, namelijk een eeuwig durende belofte.
    Som ze maar op dan, tov DASH is JET zwaar ondergewaardeerd, zeker als je kijkt naar de markt die DASH heeft. JET is groter in de steden waar de marges groter zijn. DASH zit in de rural areas waar de marges killing zijn. Toch is DASH relatief 7 keer meer waard tov JET. JET is winstgevend in Noord Europa. Dash nergens, JET wordt omlaag geduwd omdat Amerikanen dat altijd doen met buitenlandse bedrijven. En DASH wordt overgewaardeerd. Europese bedrijven zijn nooit erg succesvol in Amerika. Gewoon wegblijven daar. Dan wordt de koers ook weer losgelaten.
  8. forum rang 7 Steef89 1 december 2023 09:50
    quote:

    Synthe65 schreef op 1 december 2023 09:45:

    [...]

    Som ze maar op dan, tov DASH is JET zwaar ondergewaardeerd, zeker als je kijkt naar de markt die DASH heeft. JET is groter in de steden waar de marges groter zijn. DASH zit in de rural areas waar de marges killing zijn. Toch is DASH relatief 7 keer meer waard tov JET. JET is winstgevend in Noord Europa. Dash nergens, JET wordt omlaag geduwd omdat Amerikanen dat altijd doen met buitenlandse bedrijven. En DASH wordt overgewaardeerd. Europese bedrijven zijn nooit erg succesvol in Amerika. Gewoon wegblijven daar. Dan wordt de koers ook weer losgelaten.
    DD en Uber draaien cashflow positief.

    GRUB/SEANZ trekken zwaar negatief aan de waardering van JET.
    NA is cashflow negatief. Skip draait winst (Jitse). 1 en 1 is 2.

    In de boeken staat niks over winstgevendheid van NE van JET. Dat is aanname. Iedereen snapt dat, maar het staat er niet.
58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 2797 2798 2799 2800 2801 ... 2934 »» | Laatste |Omhoog ↑