Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

Laatste koers (eur) Verschil Volume
23,990   +0,080   (+0,33%) Dagrange 23,540 - 24,160 1.720.391   Gem. (3M) 2,3M

Arcelor mei 2023

498 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 25 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Eye Catcher 24 mei 2023 08:41
    quote:

    christo1 schreef op 23 mei 2023 21:26:

    Mijn woorden zijn nog niet koud, en er komt toch bemoedigend nieuws, waarschijnlijk in de tanden van Europa toch scherper dan ik gedacht heb.

    May 22, the Chinese Daily Economic reported that BYD is discussing the possibility of building a factory in France with the French government.

    On the direct question, a BYD spokesperson told CarNewsChina that the company is studying multiple spots for its first European EV plant. BYD previously confirmed that the UK is ruled out due to Brexit, and the final location should be decided this year.

    According to sources, BYD is also actively discussing with German and Spain representatives in its search for a suitable location. The production start is set for 2025 when the first made-in-Europe BYD electric PVs will roll for the production line.

    The original information comes from the Les Echos report, where the French minister confirmed ongoing negotiations with BYD. According to a previous report from IT House, BYD’s European strategy preferred building new plants instead of taking over existing ones.

    On November 2021, BYD halted production of its French e-bus plant due to low demand, and the factory was closed shortly after. At that time, BYD stated they wanted to remain active in the French market despite the closure.

    In December last year, BYD’s Vice President Stella Li confirmed that the European plant for electric passenger vehicles is in the making. “Yes, and maybe not only one; it can be two,” she added. In 2022 BYD announced plans to sell vehicles across the continent, including Germany, Sweden, Norway, Netherlands, France, and UK. The company is evaluating the best location “to support BYD’s fast ramp-up,” Stella Li concluded.

    In 2023, most of these previously announced markets already sell BYD EVs, mainly premium Han sedans and Tang SUVs, which are recently being joined by Atto 3 crossover. In a late development, the Atto 3 was launched in the UK in March.

    BYD is recently expanding not new countries where they sell cars but also adding new factories worldwide. In March, BYD laid the foundation stone for their new plant in Thailand, which will start operation in 2024, announced a new factory in Vietnam, and discussed with Phillippines and Indonesia about the same.

    And it’s not only Asia and Europe. BYD is considering taking over the old Ford factory in Brazil and is already producing electric buses in the US in their California plant. However, don’t get too excited; BYD will most likely stay only in the bus game in North America and doesn’t plan to move to passenger vehicle production or sales in the US.

    Disclaimer: Hat tip provided by
    Even een kleine update...........
    Bij alle aanbestedingen van het openbaar vervoer mag er onder geen enkel beding meer bussen van Chinese makelaardij in het bestek c.q. aanbieding zitten. Dat zijn de concessie eigenaars overeen gekomen. Dit heeft alles te maken met de mega grote problemen met de electrische bussen van BYD in de concessie Gelderland/IJsselvecht. De nieuwe vervoerder heeft gewijzigd om deze problematische bussen NIET over te nemen. Er staan 26 electrische bussen gestalt op een terrein in Lopik. De nieuwe en lopende aanbesteding van Utrecht moet zonder BYD/ Chinese bus. Dit bericht is al goed doorgedrongen in Scandinavië, Frankrijk etc, etc.
    Wel zeer goed nieuws voor o.a. VDL in Nederland.
  2. Tijgie 24 mei 2023 13:22
    quote:

    Wollin schreef op 24 mei 2023 11:25:

    Ben wel bang, als hij nu zo vaak de 24 opzoekt, hij er een keer doorheen breekt.
    Dan gaan we weer richting die 20
    Nu 3 keer uit gebodemd rond 23,80 niveau, zolang deze steun het houdt is het wachten op een uitbraak op de dalende weerstandslijn nu iets boven 25 EURO. Dat is dus niet ver weg meer en kan binnen paar dagen zo op de borden staan. pas na uitbraak is er veel up side potentie. Ik verwacht eerder uitbraak aan de bovenkant. Echter sluiten onder 23,60 zone betekend vrijwel zeker verdere daling, ik denk dat hier veel stops eruit gaan bij doorbraak...
  3. tempus fugit 24 mei 2023 13:29
    UBS herhaalt advies voor Arcelor Mittal
    Gepubliceerd door Trivano.com op 24 mei 2023 om 13:15
    UBS heeft de aandelen van Arcelor Mittal woensdag opnieuw positief beoordeeld. De analisten van UBS herhaalden het advies kopen voor de aandelen van Arcelor Mittal.

    Ook het koersdoel van 30,70 EUR werd door de analisten herhaald. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Arcelor Mittal met 28% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 23,99 EUR.
  4. Wollin 24 mei 2023 13:33
    quote:

    Tijgie schreef op 24 mei 2023 13:22:

    [...]

    Nu 3 keer uit gebodemd rond 23,80 niveau, zolang deze steun het houdt is het wachten op een uitbraak op de dalende weerstandslijn nu iets boven 25 EURO. Dat is dus niet ver weg meer en kan binnen paar dagen zo op de borden staan. pas na uitbraak is er veel up side potentie. Ik verwacht eerder uitbraak aan de bovenkant. Echter sluiten onder 23,60 zone betekend vrijwel zeker verdere daling, ik denk dat hier veel stops eruit gaan bij doorbraak...
    Ik hoop dat je verwachtingen uitkomen.
    Ik heb die verwachting namelijk ook.
    Het volgende bericht na jou kan een verwijzing ernaar zijn
498 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 25 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.