Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel CM.COM AEX:CMCOM.NL, NL0012747059

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,070   0,000   (0,00%) Dagrange 5,990 - 6,070 31.403   Gem. (3M) 16,2K

CM.COM 2022

1.934 Posts
Pagina: «« 1 ... 85 86 87 88 89 ... 97 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Jackpot1983 25 september 2022 11:30
    quote:

    aextracker schreef op 24 september 2022 15:35:

    [...]

    Jazeker !
    Komende week einde maand even afwachten of de beurs in mineur september afsluit (op weg naar meer ellende), danwel of de beurs herstel gaat vertonen, nu de technische bodem bandbreedte 580 - 620in zicht is.
    Met de maniak in Miskou zou het wel eens "anders dan technisch verwacht \ berekend" kunnen uitpakken.
    De normale koersdrijvers zijn namelijk ontregeld.

    CM.COm is op actuele koers al koopwaardig naar mijn mening.
    Het kan natuurlijk nog veel zakken op de beurs. Ik heb gelukkig mijn winsten gepakt boven de 40 en een klein deel laten zitten om de koers te volgen. Ik denk dat CM een hele grote speler in Nederland gaat worden en misschien daarna daarbuiten en heb dan ook weer wat aandelen gekocht van CM.
  2. forum rang 4 max2 25 september 2022 15:23
    quote:

    Jackpot1983 schreef op 25 september 2022 11:30:

    [...]

    Het kan natuurlijk nog veel zakken op de beurs. Ik heb gelukkig mijn winsten gepakt boven de 40 en een klein deel laten zitten om de koers te volgen. Ik denk dat CM een hele grote speler in Nederland gaat worden en misschien daarna daarbuiten en heb dan ook weer wat aandelen gekocht van CM.
    Grote speler in Nederland is echt niet voldoende. Gelukkig zijn ze de business aan het uitrollen over de hele wereld. Dat kost voorlopig wat geld maar op de duur gaat dit echt geld opleveren.
    Er komen wel meer soortgelijke bedrijven maar die maken flinke beginnersfouten. Kijk maar eens hoeveel festivals in de fout zijn gegaan in Nederland. En CM.COM geeft bij de GrandPrix aan hoe het echt moet. Ik hou ze flink vast. ASML heeft in het begin jaren op ca. 10 euro gestaan, en zie waar ze nu staan en gestaan hebben.
  3. Helapidaka 27 september 2022 12:59
    quote:

    Helapidaka schreef op 22 september 2022 09:52:

    Koers dreigt onder de uitgifte prijs te belanden….
    Heb mijn verlies gisteren genomen op mijn halve portefeuille in de hoop dat elders goed te kunnen maken.
    Anders was de omzet nog lager geweest!
    Blijf dus stilletjes wel nog aanhanger van CM in de hoop dat ze hun plannen in de toekomst waar kunnen maken.
    Ik zie nu een betere investering voor de resterende aandelen en denk dat die meer potentie heeft dus ik ga jullie helaas(pindakaas) verlaten.
    Succes met CM.com!
  4. mr-rik 27 september 2022 21:55
    quote:

    Helapidaka schreef op 27 september 2022 12:59:

    [...]

    Ik zie nu een betere investering voor de resterende aandelen en denk dat die meer potentie heeft dus ik ga jullie helaas(pindakaas) verlaten.
    Succes met CM.com!
    Waar ga je nu in investeren dan, dat volgens jou meer potentie heeft?
  5. Helapidaka 28 september 2022 10:52
    quote:

    mr-rik schreef op 27 september 2022 21:55:

    [...]

    Waar ga je nu in investeren dan, dat volgens jou meer potentie heeft?
    JEX Technology Group
    Niet op de beurs maar alleen verkrijgbaar als bedrijfs certificaat/aandeel en staat nu (ook) op 10 Euro p.st.
    Heeft ook met mijn portefeuille spreiding te maken.
    Laten we over 3 jaar eens kijken welk bedrijf het beter heeft gedaan. Misschien zit ik wel helemaal fout!
  6. Broer Konijn 30 september 2022 16:21
    CustomerFirst Conges: Klantenservice in verleden, heden en toekomst, the new era
    29 september 2022

    Onder een ochtendregenboog kwamen de bezoekers aan in Buitenplaats Kameryck in Kamerik voor het CustomerFirst Congres 2022.

    De editie werd geopend door hoofdredacteur Kel Koenen, die na het welkomswoord een korte quiz* deed met het publiek. Hoofdprijs was het nieuwe boek van Nienke Bloem (CX is a pilgrimage). Tom De Ruyk (zie foto) opende de dag namens Beeckesteijn en nam de luisteraars mee door de do’s en don’ts van de CX wereld.

    Michiel Gaasterland (CM.com) en Deliane Schimmel (Florius) waren de andere ochtendkeynotes. Van Gaasterland kregen we een kijkje in de toekomst van de klantenservice, waarna Schimmel juist in het verleden aanstipte. Haar boodschap was helder: fouten maken kan iedereen, maar pak ze goed op en verander als het nodig is. ‘Als ik het kan, kunnen jullie dat zeker’, sprak de CCMA Manager van het jaar.

    Na de eerste rondes werd er uitgebreid genetwerkt in de grote zaal, waar het publiek werd getrakteerd op heerlijke carrotcake (met slagroom!) en een prachtig uitzicht. De volgende parallelrondes werden voornamelijk ingevuld met verhalen over AI, chatbots en andere technologische vooruitgangen.

    In de middagsessies vertelden Bijenkorf & Salesforce, Teleperformance en Puzzel over hoe je klantenservice naar een hoger niveau tilt. Doordat de zon doorgebroken was, kon het publiek in de laatste netwerkpauze genieten van het prachtige decor, met bankjes aan het water en de loopbrug over het water.

    De afsluitende sessies waren voor columnist Niels Berndsen, die de Customer Journey van de Make-a-Wish-foundation onder de loep nam, waarna Tim Van den Bergh afsloot met het feestelijke Tomorrowland Winter en de CX rond dat evenement, waarna het publiek - ná de borrel - in het zonovergoten Kamerik hun weg naar huis vond.
1.934 Posts
Pagina: «« 1 ... 85 86 87 88 89 ... 97 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.