Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

8.139 Posts
Pagina: «« 1 ... 133 134 135 136 137 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 closer 19 oktober 2021 13:00
    quote:

    Zeus schreef op 19 oktober 2021 12:35:

    Niet zozeer meer maar andere gegevens Zoals dus de verhandelde volumes alsook de bied en laat volumes. Bij Go kun je dan weer de delta van de opties vinden. Het is volstrekt onlogisch.
    Ik zie in GO wel volumes per optiecontract (?) als ik dat rechterscherm veel breder maak...
    Erg overzichtelijk oogt het trouwens niet.
  2. Zeus 19 oktober 2021 13:08
    quote:

    closer schreef op 19 oktober 2021 13:00:

    [...]
    Ik zie in GO wel volumes per optiecontract (?) als ik dat rechterveld veel breder maak...
    Erg overzichtelijk oogt het trouwens niet.
    Die zag ik niet, maar nu ik nog eens goed kijk zie ik wel de 3 puntjes waarmee ik de kolommen (en dus de info) kan aanpassen. Volumes nu toegevoegd. Dank voor de tip!
    Vraag me alleen af of ik steeds over die 3 puntjes heen gekeken heb of dat ze er altijd al gestaan hebben...
  3. forum rang 8 closer 19 oktober 2021 13:15
    quote:

    Zeus schreef op 19 oktober 2021 13:08:

    Vraag me alleen af of ik steeds over die 3 puntjes heen gekeken heb of dat ze er altijd al gestaan hebben...
    Die stonden er al, dus het lag deze keer echt aan jezelf. :-)
    De info is er dus wel, maar het ziet er in Investor wel veel duidelijker uit.
  4. forum rang 5 seance 19 oktober 2021 13:32
    quote:

    objectief schreef op 19 oktober 2021 11:13:

    [...]

    Klachten, dat is niks bijzonders.
    Die lees je ook dagelijks bij o.a. DeGiro Daar moeten nu weer de zakelijke klanten vertrekken en werden o.a. diverse Amerikaanse aandelen in de ban gedaan.
    Binck is niet overgenomen omdat ze zo goed draaiden; dus kun je geen cadeautjes verwachten.
    Beleggers denken schijnbaar dat de brokers enkel voor hun persoonlijk belang zijn opgericht.

    onzin, voor het zelfde geld maak je een fatsoenlijk platform.
  5. forum rang 7 A3aan 19 oktober 2021 13:43
    Flatex heeft het slimmer aangepakt en gewoon het platform van DeGiro gehandhaafd. Had Saxo ook moeten doen met mogelijkheid om klant te laten beslissen of ze over willen stappen naar SaxoTrader Pro. Had ze een een hoop elllende bespaard. Wat betreft tarieven is een ander verhaal. Voor velen zal Saxo veel te duur zijn. Zelf doe ik nu heel weinig bij Saxo, dus op die manier is wel te werken met het platform. Ik heb het aardig onder de knie. Maar ja, ik bouw dan ook geleidelijk af en doe niet veel meer bij Saxo. Daghandel is al grotendeels over naar DeGiro. Wil Saxo mij toch als klant behouden zullen ze toch water bij de wijn moeten doen en geen antwoorden sturen die erop neer kwamen. U kunt vrijwillig ophoepelen en dan zeg ik het netjes. Zeer arrogant naar een klant.
  6. forum rang 4 optietrader 19 oktober 2021 13:48
    Een kennis van mij is recent ook overgestapt en kreeg bij de 1e inlog een melding op het scherm dat
    Saxo aandelen, opties en turbo’s niet passend voor hem vindt. (dit terwijl hij jarenlang bij Alex en later bij Binck vooral in opties en turbo`s heeft gehandeld.

    Hij zou dit moeten bevestigen en daarmee aangeven dat hij op eigen risico beleggingshandelingen verricht .
    Dat heeft hij dus bij Instellingen en Producten bevestigd, vervolgens geeft Saxo aan dat hij een retailer is en kan hij niet meer handelen in turbo`s en opties. De helpdesk, hoe kan het ook anders, weet geen raad.

    Is dit de standaard procedure bij iedere belegger die voor het eerst inlogt, en komt het uiteindelijk vanzelf wel goed?
    Wie heeft dit ook meegemaakt en weet raad?
  7. forum rang 8 closer 19 oktober 2021 13:58
    quote:

    marique schreef op 19 oktober 2021 13:52:

    Bij mij, SaxoInvestor, dus niet.
    Okee, ik open Investor, ga naar poppetje > Persoonlijke gegevens.
    Vervolgens selecteer ik onderaan "Ja, ik wil mijn mobiele telefoonnummer bijwerken" en daarna kan ik het aanpassen. Precies dezelfde procedure als in GO.
  8. forum rang 6 marique 19 oktober 2021 13:59
    quote:

    Turfbaas schreef op 19 oktober 2021 11:56:

    [...]
    Heb je dan onderin dat scherm ook het blauwe bolletje gezet bij 'ja ik wil mijn telefoonnummer wijzigen"?

    Overigens staat daar bij mij nog mijn vaste nummer (bij mobiel) maar komt mijn verificatiecode wel op de mobiel binnen.
    Geen blauw bolletje te zien.
    Wel blauw balkje met 'Start chatgesprek' .
    Na activering volgt na enkele verwarrende chats de mededeling dat e.e.a. 'in behandeling' is.

    Op mails krijg ik als antwoord dat ik het via chat moet aankaarten.
    Dat schiet lekker op zo.

    Mijn probleem is, gelet op andere en zwaardere klachten die hier worden geuit, klein bier. Maar het tekent wel het onvermogen van Saxo om zelfs een simpel elementair IT-gevalletje op te lossen.
  9. forum rang 6 marique 19 oktober 2021 14:08
    quote:

    closer schreef op 19 oktober 2021 13:58:

    [...]
    Okee, ik open Investor, ga naar poppetje > Persoonlijke gegevens.
    Vervolgens selecteer ik onderaan "Ja, ik wil mijn mobiele telefoonnummer bijwerken" en daarna kan ik het aanpassen. Precies dezelfde procedure als in GO.
    Bij mij verschijnt na het draaiende wieltje:

    "Bedankt!
    We bekijken uw laatst ingezonden gegevens."

    Daarna stilstand.

    Zal wel aan mijn account liggen, of aan mijn browser, lees ik hier en daar.
    Nou, meerdere browsers geprobeerd, alle met hetzelfde resultaat. Dus daaraan ligt het niet.
    Wat er aan mijn account zou moeten mankeren weet ik niet.
    Ben al twee decennia klant, via Alex, Binck. Nooit problemen gehad.

8.139 Posts
Pagina: «« 1 ... 133 134 135 136 137 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.