Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel NEL ASA CHX:NEL_O.CXE3, NO0010081235

Laatste koers (nok) Verschil Volume
5,668   0,000   (0,00%) Dagrange 0,000 - 0,000 0  

NEL ASA 2020

2.883 Posts
Pagina: «« 1 ... 47 48 49 50 51 ... 145 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 9 nine_inch_nerd 7 augustus 2020 14:23
    quote:

    gbakl schreef op 7 augustus 2020 13:47:

    ik vergelijk de situatie bij NEL met mijn andere lange termijn investering
    (wel wat speculatiever) nl:
    .
    .
    Spartan Energy Acquisition Corp. (SPAQ)
    NYSE - NYSE Delayed Price. Currency in USD

    12.37+0.48 (+4.04%)
    At close: August 6 4:00PM EDT
    12.87 +0.49 (3.96%) voorbeurs
    .
    wekenlang geen nieuws en dan zakt de koers in plus extra nog wat teleurstelling over
    (nog) geen accoord in samenwerking met VW....de laatste week.
    en dan plotseling weer even wat nieuws, al is het nog zo weinig inhoudelijk, en kijk
    een enorme opleving want het aandeel staat weer even in de belangstelling.

    NEL heeft alleen straks weer even een media prikkel nodig.
    SPAQ merged met Fisker EV cars binnenkort. Eerste auto komen pas in 2021. Fisker maakt misschien (hopelijk) vandaag bekend dat ie in zee gaat met VW group (onderstel/bassis van de VW lijn?). Ik ben een tijdje klein ingestapt in SPAQ. Henrik Fisker heeft een verleden en laat me qua presentatie op FB en Twitter toch iets te veel denken aan Trevor van NKLA. Dus voor mij wel een kanttekening....
    twitter.com/henrikfisker
  2. Jorry 11 augustus 2020 11:54
    dit heb ik ook bij tesla; geplaatst
    Elon Musk wordt beschouwd als de ster op de aandelenmarkt. Eerst PayPal, nu SpaceX en Tesla. Wat hij aanraakt, verandert automatisch in goud. Een briljante ondernemer met bijna helderziende vaardigheden als het gaat om toekomstige megatrends. Het zou nooit bij iemand opkomen om te denken dat Musk het verkeerde paard steunde met zijn strategie. Er valt momenteel echter veel voor te zeggen:

    E-auto's zijn duur en hun bereik is zeer beperkt. Bovendien zou het miljarden kosten om het benodigde netwerk voor elektriciteitstankstations aan te leggen. Daarentegen heeft waterstof betere kaarten als aandrijving van de toekomst: het is 100% schone energie, de actieradius is beduidend langer dan die van e-auto's en de bestaande tankstations zouden maar licht en tegen lage kosten aangepast hoeven te worden.

    In het speciale rapport van beursexpert Rolf Morrien leest u waarom waterstof en niet elektriciteit de brandstof van de toekomst zal zijn en welke twee aandelen veel kunnen profiteren van deze megatrend. Je komt er ook achter waarom het bestaan ??van Tesla enorm in gevaar wordt gebracht en de plannen waarmee grote Duitse autofabrikanten zich stilletjes op een toekomstgerichte manier hebben gepositioneerd voor de nieuwe superbrandstof.
2.883 Posts
Pagina: «« 1 ... 47 48 49 50 51 ... 145 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.