Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,216   +0,046   (+1,10%) Dagrange 4,166 - 4,216 261.468   Gem. (3M) 848K

Oktober maand van herstel

3.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 138 139 140 141 142 ... 177 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. FairValue 22 oktober 2019 11:52
    Kunnen we nu eens gewoon rap naar boven?!

    Over een jaar is dit een schijntje. Iedere keer die verkopers. Zoveel is er niet mee te verdienden, die paar centen voor de particulier. Dus een shorter die probeert te manipuleren maar eigenlijk tegen beter weten in want we gaan alweer omhoog.

    Maar die versnelling mag er wel een keer inkomen!!!
  2. forum rang 8 HenkdeV 22 oktober 2019 11:56
    quote:

    FairValue schreef op 22 oktober 2019 11:52:

    Kunnen we nu eens gewoon rap naar boven?!

    Over een jaar is dit een schijntje. Iedere keer die verkopers. Zoveel is er niet mee te verdienden, die paar centen voor de particulier. Dus een shorter die probeert te manipuleren maar eigenlijk tegen beter weten in want we gaan alweer omhoog.

    Maar die versnelling mag er wel een keer inkomen!!!

    7-11 nadert met rasse schreden.
  3. forum rang 6 innicksname 22 oktober 2019 11:58
    quote:

    HenkdeV schreef op 22 oktober 2019 11:46:

    Uit de Telegraaf:

    De Britse regering wil de nieuwe Brexitwetgeving in enkele dagen door het Lagerhuis loodsen. Parlementariërs mogen zich later vandaag voor het eerst uitspreken over de zogeheten 'withdrawal agreement bill'. Deze zet de nieuwe Brexitdeal met de EU om in Britse wetgeving. De definitieve stemming moet donderdag plaatsvinden. Daarna moet ook het Hogerhuis van het parlement, het House of Lords, zich nog over de wetgeving buigen.
    Haastige spoed (na 3 jaar niksen) is zelden goed.
    Het is echt GTST die Brexit. Johnson on steroïds.
  4. forum rang 6 OnoMatopee 22 oktober 2019 12:38
    groot nieuws

    TfL to award Silvertown Tunnel contract as court lifts suspension order

    22 Oct, 2019 By Rob Horgan

    Transport for London (TfL) has been given the go-ahead to award its £1bn Silvertown Tunnel contract, after a High Court suspension order was lifted.

    It comes after losing Silver Thames Connect (STC) submitted a Part 7 Claim to the Technology & Construction court, preventing TfL from awarding the contract. A Part 7 Claim relates to procurement and automatically results in a legal suspension of the defendant’s right to award a contract.

    While STC is still pursuing damages, it has consented to the suspension order being lifted, paving the way for contracts to be signed with wining bidder Riverlink consortium (consisting of Ferrovial subsidiary Cintra, Bam PPP PGGM, Macquarie Capital and SK E+C).

    STC – comprising Hochtieff, Dragados and Iridium Concesiones de Infraestructuras – launched its claim after TfL named the Riverlinx consortium as preferred bidder in May.

    As part of its court submission, STC claims that it “should have been the winning bidder” on the grounds that it “scored significantly better than Riverlinx on price”.

    It also accused TfL’s procurement process of being “flawed, in breach of the principals of equal treatment […] and manifestly erroneous”.

    In its official defence, TfL denies the allegations that it disregarded its duties in relation to running a fair procurement process.

    A Transport for London (TfL) spokesperson said: “We are pleased that Silver Thames Connect (STC) has consented to TfL’s application to Court to lift the automatic suspension on award of the Silvertown Tunnel contract.

    “We will now progress the arrangements for award of the contract to the Riverlinx consortium as soon as possible.

    “Once open, a new twin-bore tunnel, located within the extended Ultra Low Emission zone, will remove barriers for people in east London needing to cross the river for work or leisure, enable the introduction of new bus services and improve the reliability and resilience of the local road network.”

    New Civil Engineer understands that contracts will be signed within the next month, paving the way for construction to begin.

    The news comes amid growing pressure on London Mayor Sadiq Khan to pause the project and conduct a full review of the tunnels environmental impact.

    Last week, the leader of Greenwich Council called for a “full review of alternative options” including a DLR extension, increased cycling and pedestrian links across the River Thames as well as tolling of the Blackwall and Rotherhithe tunnels.
  5. forum rang 5 gpjf 22 oktober 2019 12:39
    Mooi dat optimisme hier en ik zou er best in willen springen maar mijn ervaring met BAM en dat zijn er velen, is dat de cijfers altijd een deuk in de koers geven en waarom zou dat nu anders zijn. Ik kan de boot natuurlijk missen maar wacht het eerst maar eens af. Teveel partijen die de koers voor mijn gevoel manipuleren . Enfin we zullen zien. Succes voor de aandeelhouders!
  6. forum rang 6 innicksname 22 oktober 2019 13:06
    quote:

    OnoMatopee schreef op 22 oktober 2019 12:56:

    RiverLinx consortium (met BAM) voorkeursaanbieder voor Silvertown-tunnel in Londen
    30 mei 2019 14:05 - BAM PPP bv / BAM Nuttall Ltd / Wayss & Freytag Ingenieurbau AG

    en nu dus definitief
    Wat in het vat zit, verzuurt niet. Mooie klus en dank voor het bijhouden!
  7. forum rang 6 innicksname 22 oktober 2019 13:09
    Grappig, BAM heeft die tunnel te danken aan ene Boris Johnson.
    Meer info: silvertowntunnel.co.uk/what-is-it/wha...
    Zin uit artikel: The proposal was first put forward by former mayor Boris Johnson and is still supported by Greenwich Council. They claim it will help reduce traffic congestion in east and south-east London.
  8. [verwijderd] 22 oktober 2019 13:40
    quote:

    innicksname schreef op 22 oktober 2019 13:09:

    Grappig, BAM heeft die tunnel te danken aan ene Boris Johnson.
    Meer info: silvertowntunnel.co.uk/what-is-it/wha...
    Zin uit artikel: The proposal was first put forward by former mayor Boris Johnson and is still supported by Greenwich Council. They claim it will help reduce traffic congestion in east and south-east London.
    Dit is precies het juiste zetje in de richting van 2.55/2.66 en 3E
    prachtig nieuws
3.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 138 139 140 141 142 ... 177 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.