Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,180   +0,010   (+0,24%) Dagrange 4,152 - 4,212 146.600   Gem. (3M) 770,7K

BAM APRIL 2019

2.464 Posts
Pagina: «« 1 ... 90 91 92 93 94 ... 124 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 18 april 2019 12:01
    Innicksname, over de inhoud: wanneer je bij VolkerWessels vanochtend een koersdaling ziet van zo'n 7% vergezeld van een freeze en je verkoopt dan je Heijmans aandelen dan vind ik dat paniekverkoop. Dat gebeurt bij sommige beleggers maar waarom je dan BAM aanhoudt is in dat kader onbegrijpelijk. Eens?
  2. frank@9 18 april 2019 12:11
    quote:

    havik of duif schreef op 18 april 2019 11:51:

    Kijk vandaag naar PostNl. Dividend € 0,17, koersval slechts € 0,10. Wie deze aandelen had heeft 0,17 cent en wie ze nu moet kopen betaald 0,7 cent teveel.
    Gisteren post nl gesloten op 2,48
    Vanochtend geopend op 2,324 en zelfs tot 2,317 gezakt , is natuurlijk ook bijna 17 cent. en ok , dit bij post nl, maar bij bam heb ik toch al vaak gezien dat hij meer doorzakt dan het dividend dat je zou krijgen?
  3. forum rang 8 HenkdeV 18 april 2019 12:37
    quote:

    Beurs2019 schreef op 18 april 2019 11:46:

    [...]
    Blijft paniekerig want koers Heijmans is al hersteld en verder niet aardig, dat je zegt dat ik lieg want:

    HenkdeV 10 jan 2019 om 09:21
    Alle recent bijgekochte (december) aandelen vanmorgen verkocht, inclusief de bijgekochte BAM. Geloof het eerst wel even.

    HenkdeV 27 mrt 2019 om 09:07

    Order(tje) ingelegd voor Heijmans, sterk achtergebleven bij de andere bouwers.
  4. forum rang 4 havik of duif 18 april 2019 12:43
    quote:

    frank@9 schreef op 18 april 2019 12:11:

    [...]

    Gisteren post nl gesloten op 2,48
    Vanochtend geopend op 2,324 en zelfs tot 2,317 gezakt , is natuurlijk ook bijna 17 cent. en ok , dit bij post nl, maar bij bam heb ik toch al vaak gezien dat hij meer doorzakt dan het dividend dat je zou krijgen?
    Verwacht ik dit keer niet omdat ze binnenkort met de cijfers komen over het eerste kwartaal en die zullen naar verwachting van zeer velen goed tot zeer goed zijn. We zullen zien, ik heb een flinke positie genomen voor dividend en voor koerssprong op eerste cijfers.
  5. forum rang 8 HenkdeV 18 april 2019 12:46
    quote:

    Beurs2019 schreef op 18 april 2019 12:01:

    Innicksname, over de inhoud: wanneer je bij VolkerWessels vanochtend een koersdaling ziet van zo'n 7% vergezeld van een freeze en je verkoopt dan je Heijmans aandelen dan vind ik dat paniekverkoop. Dat gebeurt bij sommige beleggers maar waarom je dan BAM aanhoudt is in dat kader onbegrijpelijk. Eens?

    Helemaal niet zo bijzonder. Heijmans is een riskante belegging (o.a. door geschil met Tennet). Desondanks mooi gestegen (achterblijver) en daarom voorzichtigheidshalve vanmorgen verkocht.

    Ik heb op dit moment geen enkele reden om BAM te verkopen, het bedrijf staat er beter voor dan Heijmans. Gisteren zijn er geen rare dingen naar buiten gekomen en BAM schoort veel orders. Na jaren in BAM te hebben 'gezeten' vind ik op dit moment de winst die ik kan behalen (gem. aankoopkoers ca 3,90 euro) te gering. Wacht gewoon de kwartaalcijfers af en zie dan verder.
  6. forum rang 6 innicksname 18 april 2019 12:52
    quote:

    Beurs2019 schreef op 18 april 2019 11:57:

    Innicksname waarom heb je je alias veranderd?


    Leek me handiger vanwege mijn werk. Gebruikte eerder bedrijfsnaam. Geen poging mezelf te verstoppen, maar toch net iets 'anoniemer'.
    Overigens direct na veranderen wel eenmaal in forum gemeld, uit transparantieoogpunt :-)
  7. forum rang 8 HenkdeV 18 april 2019 12:54
    quote:

    Beurs2019 schreef op 18 april 2019 11:53:

    [...]Ik beweer ook niet iets anders ! Zonde toch, dat je aan de vooravond van een enorme stijging je je (bijgekochte) aandelen verkoopt.
    Beurs2019 15 nov 2018 om 11:53

    Geen geldboom maar ritjes en die leveren geld op. De laatste was vanaf 2,95 en weer kwijt. Nu deze op 2,91 en er staat er nog eentje "open" op 3,27. De LT-belegging blijft staan tot mijn koersdoel van 9-10 euro in 2019 is bereikt.

    Inderdaad zonde:-).
  8. forum rang 6 innicksname 18 april 2019 12:55
    quote:

    Beurs2019 schreef op 18 april 2019 12:01:

    Innicksname, over de inhoud: wanneer je bij VolkerWessels vanochtend een koersdaling ziet van zo'n 7% vergezeld van een freeze en je verkoopt dan je Heijmans aandelen dan vind ik dat paniekverkoop. Dat gebeurt bij sommige beleggers maar waarom je dan BAM aanhoudt is in dat kader onbegrijpelijk. Eens?

    Heb me niet zo in die afweging verdiept, maar kan ook slechts gissen. Henk gaf al aan dat hij beleggen in Heij een klein risico vond inhouden, dus dat hij dan eerder verkoopt dan hij bij BAM zou doen, daar kan ik inkomen. Verder zal verkoper ongetwijfeld een eigen afweging maken. Zelf heb ik het idee dat Heij als aandeel nog wel wat narigheid zal tegenkomen, al gun ik dat de beleggers niet.
  9. forum rang 8 HenkdeV 18 april 2019 12:55
    quote:

    innicksname schreef op 18 april 2019 12:52:

    [...]
    Leek me handiger vanwege mijn werk. Gebruikte eerder bedrijfsnaam. Geen poging mezelf te verstoppen, maar toch net iets 'anoniemer'.
    Overigens direct na veranderen wel eenmaal in forum gemeld, uit transparantieoogpunt :-)
    Heel goed Nick:-).

    Tijd voor de fiets.
  10. forum rang 6 innicksname 18 april 2019 12:57
    quote:

    havik of duif schreef op 18 april 2019 12:43:

    [...]Verwacht ik dit keer niet omdat ze binnenkort met de cijfers komen over het eerste kwartaal en die zullen naar verwachting van zeer velen goed tot zeer goed zijn. We zullen zien, ik heb een flinke positie genomen voor dividend en voor koerssprong op eerste cijfers.
    Overname Sandd zit al deels in koers verwerkt, maar is nog zeker niet in kannen en kruiken.
  11. forum rang 8 HenkdeV 18 april 2019 12:57
    quote:

    innicksname schreef op 18 april 2019 12:55:

    [...]
    Heb me niet zo in die afweging verdiept, maar kan ook slechts gissen. Henk gaf al aan dat hij beleggen in Heij een klein risico vond inhouden, dus dat hij dan eerder verkoopt dan hij bij BAM zou doen, daar kan ik inkomen. Verder zal verkoper ongetwijfeld een eigen afweging maken. Zelf heb ik het idee dat Heij als aandeel nog wel wat narigheid zal tegenkomen, al gun ik dat de beleggers niet.
    Helemaal eens Nick, zie 12,46 uur. Later
  12. [verwijderd] 18 april 2019 13:07

    Strukton heeft meer tijd nodig voor A-pier Schiphol

    infra Premium 180
    Strukton heeft meer tijd nodig voor A-pier Schiphol

    De bouw van de nieuwe A-pier op Schiphol loopt vertraging op en duurt langer dan gepland. Strukton heeft meer tijd nodig. De pier zou oorspronkelijk eind dit jaar al klaar zijn, maar de oplevering is uitgesteld naar december 2020.

    Er is een jaar extra nodig door de langere doorlooptijd van het ontwerp in de tenderfase in combinatie met de ingewikkelde uitvoering, licht de woordvoerder van Schiphol toe.
    Planning meteen al strak

    “Van begin af aan was de planning strak en ambitieus. De praktijk is dat we de aannemer in april 2018 hadden. Dat komt door een uitgebreidere aanbestedingsperiode in verband met aanvullende vragen ten aanzien van het ontwerp. Daarnaast is de bouwtijd 2,5 jaar in plaats van 2 jaar.”

    Dat komt vooral door de complexiteit van de pier speelt hierin een rol. De bouw van de pier is op zichzelf al uniek, maar ook de inrichting is complex omdat op deze pier alle passagiers komen: “:Dus Schengen, Non-Schengen, gescreend en niet gescreend. Inclusief securitylanes en faciliteiten voor grenscontrole.”

    Op de luchthaven wordt meer vertimmerd en verbouwd. Onlangs werd het meerjarig onderhoud voor Schiphol gegund, contracten met een waarde van rond de 3 miljard euro. BAM, Heijmans en VolkerWessels voeren komende 9 jaar alle infra-werk uit.
    Extra verdieping

    Om in Vertrek 1, voor vluchten naar Schengenlanden, voldoende ruimte te bieden aan alle passagiers, plaatst Schiphol een extra verdieping. Op deze zogeheten mezzanine komen ook beveiligingscontroles, net als in Vertrek 2 en 3. De bouw ligt op schema. De geplande ingebruikname is medio volgend jaar.

    Ook voor vliegtuigen verandert er het een en ander. Zo breidt Schiphol tussen nu en volgend jaar het aantal parkeerplekken voor grotere vliegtuigen uit. Omdat Schiphol maximaal 500.000 vluchten mag uitvoeren, worden steeds grotere vliegtuigen ingezet die weer hogere eisen stellen aan de infrastructuur. Het aantal gates dat ‘wide-body’vliegtuigen aankan wordt op korte termijn uitgebreid naar elf, door het U-platform aan te passen.

    Verder komt er een tweede viaduct over snelweg A4, waardoor vliegtuigen daar makkelijker in twee richtingen kunnen taxiën. De nieuwe taxibaan wordt in fases aangelegd en de ingebruikname van de eerste fase is naar verwachting in 2021.

    Eerste publicatie door Ingrid Koenen op 18 apr 2019
    Laatste update: 18 apr 2019
2.464 Posts
Pagina: «« 1 ... 90 91 92 93 94 ... 124 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.