Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Accell Group AEX:ACCEL, NL0009767532

Laatste koers (eur) Verschil Volume
57,550   0,000   (0,00%) Dagrange 0,000 - 0,000 0  

Accell in 2019

358 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 18 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 27 maart 2019 12:43
    Ik las hierboven (zilverduit) dat 90% vd aankopen in fysieke winkels wordt gekocht. Maar net over welk product / merk enz. het gaat. Een ieder weet dat zoiets voor steeds minder producten en branches opgaat. Juist Accell met z'n bestuurders weten het maar al te goed. Alleen mee gaan in juist die digitale sector is ook voor Accell een must. Anders worden ze links en rechts ingehaald. Maar 1 van de bestuurders weet daar alles van ;-) Hoe belangrijk het is om NIET alleen vd fysieke dealers afhankelijk te zijn. Of het nu om matrassen gaat, of om fiets/voertuigen enz. voor de toekomst is het natuurlijk zo, dat het over enkele jaren gezien NOG veel minder dan die nu al achterhaalde 90% gaat.

    En kijk maar eens naar volgend filmpje (Carver/Accel), met een beetje fantasie ziet men wel waarom PON meer dan interesse heeft ;-)

    www.youtube.com/watch?reload=9&v=...

    www.carver.earth

    autorai.nl/exclusief-carver-keert-ter...
  2. [verwijderd] 27 maart 2019 13:23
    quote:

    veelprocentrendement schreef op 27 maart 2019 11:23:

    Koers blijft goed liggen laatste dagen, 22.70 nu. Nog even en we staan op 23. Ik wacht met smart op (overname)nieuws.
    Inderdaad, ongeacht het marktbrede sentiment van de dag blijft het aandeel maar oplopen, zonder al te veel volume. Als dit een "stofzuiger-actie" van PON is, wordt deze met de dag minder effectief.

    Ik vind het allemaal te curieus om mijn resterende stukken te verkopen, maar met het oplopen van de koers (en het uitblijven van nieuws) groeit mijn twijfel daar over.
  3. forum rang 5 maci 27 maart 2019 13:48
    quote:

    Nuchtere Kijk Op schreef op 27 maart 2019 12:43:

    Ik las hierboven (zilverduit) dat 90% vd aankopen in fysieke winkels wordt gekocht. Maar net over welk product / merk enz. het gaat. Een ieder weet dat zoiets voor steeds minder producten en branches opgaat. Juist Accell met z'n bestuurders weten het maar al te goed. Alleen mee gaan in juist die digitale sector is ook voor Accell een must. Anders worden ze links en rechts ingehaald. Maar 1 van de bestuurders weet daar alles van ;-) Hoe belangrijk het is om NIET alleen vd fysieke dealers afhankelijk te zijn. Of het nu om matrassen gaat, of om fiets/voertuigen enz. voor de toekomst is het natuurlijk zo, dat het over enkele jaren gezien NOG veel minder dan die nu al achterhaalde 90% gaat.

    En kijk maar eens naar volgend filmpje (Carver/Accel), met een beetje fantasie ziet men wel waarom PON meer dan interesse heeft ;-)

    www.youtube.com/watch?reload=9&v=...

    www.carver.earth

    autorai.nl/exclusief-carver-keert-ter...
    Keek je met een nuchtere blik ook of de Carver inmiddels zoals was beloofd al op de markt te koop is?
    Dat is niet het geval.
    Men meldt nu dat de verwachting is dat hij dit jaar kan worden geleverd.

    Overigens: Accell heeft aandelen in Carver. Als Pon specifieke belangstelling heeft in Carver dan trekken ze daar wel aan de bel.

    Over de discussie wel/geen online verkopen:
    Er wordt bovengemiddeld geklaagd door bezitters van online aangekochte elektrische fietsen over de buitengewoon slechte service die er wordt gegeven.
    Die groep kopers kijkt bij een volgende keer wel uit om te denken een leuke goedkope fiets te hebben gekocht.
    Ook jongeren, waarvoor een online aankoop gebruikelijker is, krijgt te maken met slechte serviceverlening en zal snel genezen zijn. Zeker als je de fiets dagelijks wil gebruiken en het een vervoermiddel is waar ze afhankelijk van zijn. Woon- school/werk verkeer.

    Wat wellicht ook wordt onderschat is het leasen van een fiets.
    Fijn dat je vrijwel altijd een goedwerkende fiets hebt, maar er zijn modellen die per jaar meer kosten dan het aanschaffen van een vergelijkbare een nieuwe fiets!
    Uhm, arme studenten..? Of zie je hier het bewijs dat er niet meer kan worden gerekend?
  4. veelprocentrendement 28 maart 2019 12:59
    quote:

    the Devil is in the Details schreef op 27 maart 2019 13:23:

    [...]

    Inderdaad, ongeacht het marktbrede sentiment van de dag blijft het aandeel maar oplopen, zonder al te veel volume. Als dit een "stofzuiger-actie" van PON is, wordt deze met de dag minder effectief.

    Ik vind het allemaal te curieus om mijn resterende stukken te verkopen, maar met het oplopen van de koers (en het uitblijven van nieuws) groeit mijn twijfel daar over.
    23.30 nu, weer +2%. Als we zo doorgaan staan we zo op 30 en hoeft Pon niet eens meer met een bod te komen.

    Ben benieuwd waar deze koersstijging en extra volume vandaan komt. Voor alleen (particuliere) speculatie lijkt het koersverloop en volume de afgelopen weken veel te stabiel.
  5. Emma van der Laan 28 maart 2019 13:11
    quote:

    veelprocentrendement schreef op 28 maart 2019 12:59:

    [...]

    23.30 nu, weer +2%. Als we zo doorgaan staan we zo op 30 en hoeft Pon niet eens meer met een bod te komen.

    Ben benieuwd waar deze koersstijging en extra volume vandaan komt. Voor alleen (particuliere) speculatie lijkt het koersverloop en volume de afgelopen weken veel te stabiel.
    Zou heel goed mogelijk zijn indien een andere partij ook een positie aan het opbouwen is. Kan zijn dat die partij mee wil praten bij een eventuele overname of straks Pon aan een meerderheid wil helpen. In ieder geval zit er fantasie in het aandeel.
  6. Emma van der Laan 28 maart 2019 13:55
    quote:

    maci schreef op 28 maart 2019 13:44:

    [...]

    Kan je dit uitleggen?

    Pon is goedkoper af om zelf aandelen in te slaan als ze dat willen. Mocht er een bod komen dan zijn ze, in jou visie, veel duurder uit.
    Om dat uit te leggen lijkt mij niet moeilijk. Een activistische belegger vraagt vast geen toestemming aan Pon om een positie op te bouwen. Integendeel ze zetten in op een hogere prijs. In aanvang zijn ze de tegenpartij van Pon. Uiteindelijk zal Pon, wanneer ze daardoor een meerderheid kunnen krijgen, deze activistische belegger een behoorlijke prijs willen betalen.
  7. forum rang 5 maci 28 maart 2019 14:16
    quote:

    Emma van der Laan schreef op 28 maart 2019 13:55:

    [...]

    Om dat uit te leggen lijkt mij niet moeilijk. Een activistische belegger vraagt vast geen toestemming aan Pon om een positie op te bouwen. Integendeel ze zetten in op een hogere prijs. In aanvang zijn ze de tegenpartij van Pon. Uiteindelijk zal Pon, wanneer ze daardoor een meerderheid kunnen krijgen, deze activistische belegger een behoorlijke prijs willen betalen.
    Zoals je het nu stelt gaat het om iets anders dan meehelpen.
    Bedoelde partij heeft slecht een belang en dat is meerwaarde creëren.
    Pon hoeft pas weer te melden als ze over de 25% gaan.

    Mijn vermoeden is niet dat het Pon is die haar belang vergroot. Dan hadden ze beter direct, of vlak nadat het zo snel was aangekocht kunnen melden dat ze meer dan 20% wilden kopen. Dat hadden ze toen vast ook binnengekregen.

    Er zit nu ± 42% van de aandelen in vaste handen. Je moet dus heel wat aandeeltjes binnentrekken om een vuist te kunnen maken.
  8. [verwijderd] 29 maart 2019 11:26
    Het lijkt er nu toch echt wel op dat er wat anders aan de hand is dan alleen sentiment en speculatie. Ongeacht wat de rest van de markt doet blijft Accell maar stijgen op hoger dan gemiddeld volume. Dit speelt nu al 3 weken. Ik zal mijn positie nog iets uitbreiden. We kunnen de klok er op gelijk zetten dat Pon ofwel een andere speler zich straks zal melden.
  9. veelprocentrendement 29 maart 2019 12:19
    Het vreemde is ook dat een bod van Pon misschien wel steeds onaannemelijker wordt. Na de koersval vorig jaar kon Accell voor een fors lager bedrag dan dan bod uit 2017 worden overgenomen. Momenteel staat de koers dusdanig hoog dat een bod van 30,- per aandeel nog maar een premie geeft van 20%. Destijds wilde Pon niet hoger gaan dan 33,72 per aandeel. Ik kan me, gezien de verslechterde omstandigheden, niet voorstellen dat er nu veel meer inzit. In tegenstelling zelfs.

    Waarom heeft Pon geen groter belang genomen voor 19,- per aandeel?
  10. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 29 maart 2019 12:19
    quote:

    maci schreef op 27 maart 2019 13:48:

    [...]

    Keek je met een nuchtere blik ook of de Carver inmiddels zoals was beloofd al op de markt te koop is?
    Dat is niet het geval.
    Men meldt nu dat de verwachting is dat hij dit jaar kan worden geleverd.

    Overigens: Accell heeft aandelen in Carver. Als Pon specifieke belangstelling heeft in Carver dan trekken ze daar wel aan de bel.

    Over de discussie wel/geen online verkopen:
    Er wordt bovengemiddeld geklaagd door bezitters van online aangekochte elektrische fietsen over de buitengewoon slechte service die er wordt gegeven.
    Die groep kopers kijkt bij een volgende keer wel uit om te denken een leuke goedkope fiets te hebben gekocht.
    Ook jongeren, waarvoor een online aankoop gebruikelijker is, krijgt te maken met slechte serviceverlening en zal snel genezen zijn. Zeker als je de fiets dagelijks wil gebruiken en het een vervoermiddel is waar ze afhankelijk van zijn. Woon- school/werk verkeer.

    Wat wellicht ook wordt onderschat is het leasen van een fiets.
    Fijn dat je vrijwel altijd een goedwerkende fiets hebt, maar er zijn modellen die per jaar meer kosten dan het aanschaffen van een vergelijkbare een nieuwe fiets!
    Uhm, arme studenten..? Of zie je hier het bewijs dat er niet meer kan worden gerekend?

    @Maci, Ik val zeker de dealers e/o service verleners niet af. Het gaat juist om de juiste combi. De eerste aanbetalingen/bestellingen voor de Carver zijn al gedaan. Eerst had je Carver One, Die was heel anders, google maar. Pon heeft natuurlijk echt NIET alleen interesse voor de Carver. Google zelf maar. Het gaat er straks om, dat een bedrijf aanwezig is in de gehele keten. Van bv. de elektrische step, fiets, bakfiets tot aan scooter/auto en alles er omheen.

    Maar Pon of niet, Accell heeft een mooie groeimarkt voor zich. En ja veel duurt soms beduidend langer, i.v.m. wet en regelgeving. Je kan trouwens beter iets te traag/behoudend zijn en niet bv. tegen een STINT debacle aanlopen.

    Maar met het elektrificeren van eigenlijk de meeste voertuigen, zal zeker met die wet en regelgeving het kwartje snel hun kant opvallen. Vandaar bv. ook de overname van Velosophy B.V.

    Ik snap wel waarom het allemaal weer oploopt ;-)

    www.accell-group.com/en/news/accell-g...

    www.hva.nl/urban-technology/subsites/...

    www.carver.earth

    www.centaurcargo.com

    carver.pr.co/clippings/38836-assembla...

  11. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 29 maart 2019 12:27
    Kopie:
    Carver's journey update - January 2019

    A new year, a new start and way to go! We wish you a successful and glorious 2019! A very exciting year also, since the Carver will be launched soon… let us update you on our journey…

    Carver's roadmap
    In our last newsletter we shared our hopes with you for a "victory dance". We knew this journey wouldn't be easy, but we also knew it would be absolutely worth it. And we were right....


    Testing, testing and more testing

    Our Test Team spent many long days at the Ford Proving Grounds in Lommel, Belgium. Under all weather conditions they performed endurance and durability tests, pushing the new vehicle to its utmost limits. We are proud to declare that the Carver endured all tests with flying colors! Click on the image above for a first sneak peek.


    Final Engineering
    Nothing makes our engineers more productive than the ‘last minute’. Our Engineering Team has been working 24/7 to get every tiny detail right. They chased perfection to capture excellence in both solid engineering and future proof design. Thanks to their great performance the Carver is now ready to make the big leap to production.



    Starting up production

    Success occurs when opportunity meets preparation. In December we acquired our own assembly factory in Leeuwarden, Friesland. This means that every Carver will be assembled and quality checked in the Netherlands, in line with the fact that Carver is a 100 % Dutch innovation. Our Plant Manager, Paul Paulissen, is setting up the assembly lines and test facilities in the upcoming period. Check out this interview in Het Friesch Dagblad. At this moment we are finalizing the tooling and purchasing for production. Our director East Asia, Giel Franken and our CEO, Anton Rosier, are frequently travelling between Europe and Asia to align suppliers and manufacturers to optimize the entire supply chain.


    The first batch
    The Engineering Team will join the ranks of our overseas manufacturer next month, to train them on the job and optimize all production and assembly details. Soon after this the production process will kick off for the the first exclusive batch of Carvers. The final assembly and quality control of this first Limited Edition will take place in the Netherlands, at our brand new Carver Assembly Factory in Leeuwarden.


    The moment of truth
    Hold tight… we expect the first Carvers to be delivered in just a few months time! So not long to go for the real victory dance. Do you want to join the exclusive club of First Movers? The first to be invited for a test-drive? The first to drive your own Carver in the Netherlands? Pre-order here* and become one of the pioneers of Carver. * down payment is 100% refundable

    We value your opinion. If there is anything you would like to know more about do reach out to us. We’ll be back soon with more news!

    The Carver Team
  12. Goldcity 29 maart 2019 12:36
    quote:

    veelprocentrendement schreef op 29 maart 2019 12:19:

    Het vreemde is ook dat een bod van Pon misschien wel steeds onaannemelijker wordt. Na de koersval vorig jaar kon Accell voor een fors lager bedrag dan dan bod uit 2017 worden overgenomen. Momenteel staat de koers dusdanig hoog dat een bod van 30,- per aandeel nog maar een premie geeft van 20%. Destijds wilde Pon niet hoger gaan dan 33,72 per aandeel. Ik kan me, gezien de verslechterde omstandigheden, niet voorstellen dat er nu veel meer inzit. In tegenstelling zelfs.

    Waarom heeft Pon geen groter belang genomen voor 19,- per aandeel?
    Volgens mij is het gebruikelijk om naar het koers gemiddelde te kijken afgelopen 3 weken en dan zou de eventuele premie >25% zijn. Het belang van 20% tegen 19 euro scheelt ze al 70 miljoen TOV het bod dat ze eerder deden..
  13. veelprocentrendement 29 maart 2019 13:45
    quote:

    me_n schreef op 29 maart 2019 12:45:

    Gezien de volumes de afgelopen tijd, is het heel goed mogelijk dat er op korte termijn een bod ligt.
    Ja. Zou het mogelijk zijn dat pon wacht totdat ze over de 25% gaan (meldingsplicht) en dan direct een bod uitbrengen?

    Op dit moment zijn er 26.6 miljoen uitstaande aandelen. 5% is 1,33 miljoen stuks. Met het volume van de afgelopen tijd heb je toch al gauw 3 a 4 weken nodig om dit belang te kunnen kopen.

    Schattende dat een bod nabij de 30,- per aandeel wordt, bespaart deze actie ze toch al gauw een extra 10 miljoen euro, ondanks de oplopende koers.
358 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 18 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.