Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,005   -0,395   (-7,31%) Dagrange 4,992 - 5,410 717.264   Gem. (3M) 196,8K

TomTom Januari 2019

4.771 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 239 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. viermeiden 15 januari 2019 08:32
    Hier het stukje, met dank aan Eva 1960,

    The Limited concept also promises 4D navigation, whereby directions aren’t only displayed and fedback with audio instructions, but the system also provides the driver with alternative suggestions – such as when to get fuel or take a break, as well as highlighting nearby restaurants. Think of it as TomTom navigation meets the Google Assistant.

    viermeiden
  2. forum rang 6 tatje 15 januari 2019 08:57
    Je verwacht het.

    Toch komt het onverwachts.

    Ik heb niet zoveel aandelen, dat ik kan mede beslissen.

    Ga maar eens kijken naar een Ferrari

    www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/sp...

    Als ik in een Ferrari altijd zou moeten rijden, zou ik hem niet willen hebben, nog niet voor niets !!

    Maar ja, ik wil niet oordelen, wat anderen willen en mooi vinden.

  3. [verwijderd] 15 januari 2019 08:59
    quote:

    viermeiden schreef op 15 januari 2019 08:32:

    Hier het stukje, met dank aan Eva 1960,

    The Limited concept also promises 4D navigation, whereby directions aren’t only displayed and fedback with audio instructions, but the system also provides the driver with alternative suggestions – such as when to get fuel or take a break, as well as highlighting nearby restaurants. Think of it as TomTom navigation meets the Google Assistant.

    viermeiden
    2018 he
  4. forum rang 6 pwijsneus 15 januari 2019 09:05
    quote:

    Eva1960 schreef op 15 januari 2019 08:28:

    Tomtom meets Google assistent??

    [...]
    Dit is merkwerwatering, TomTom staat dus synoniem voor navigatie in de auto. Knap gedaan. Net als Googelen staat voor het gebruik van een zoekmachine.

    Verder lees ik dat de aankondiging dat Ford en VW uit elkaar gaan nog even op zich laat wachten, waarschijnlijk eind van de week.

    Ford, VW call off joint Detroit auto show appearance to announce alliance

    DETROIT - The Detroit auto show was abuzz over what Ford and Volkswagen would announce Tuesday, after the car giants called off a joint appearance during which they were widely expected to announce an alliance.

    The two car giants have been in discussions for more than six months over a partnership to develop self-driving and electric technologies. But a source close to the talks told AFP that they had so far only produced a deal over commercial vehicles.

    A highly-anticipated announcement at the US's premiere auto show in the Motor City was called off late Monday, and the two sides planned a conference call with reporters instead for the following morning.

    "We don't have enough details yet to go out in front of more than 500 journalists, so we decided to call it off," Ford spokesperson Mark Truby told AFP.

    Earlier in the day, Ford Chairman Bill Ford had told reporters that discussions were going well but that they would have "more to say later this week."

    Both Ford and Volkswagen CEO Herbert Diess appeared optimistic about a potential partnership.

    "Volkswagen is a really big car company worldwide... but we are not as big in small commercial vehicles," Diess told the Detroit Free Press newspaper.

    "So we decided to join forces there. And we will become very, very competitive together in this segment -- which consists of small commercial vans and small and midsize pickup trucks."

    SUVS, TRUCKS, SPORTS CARS

    Aside from the abrupt cancellation by Ford and VW, the show began as scripted, with SUVs, trucks and sports cars center stage, with extra showmanship to pump up the excitement despite fewer carmakers and more uncertainty this year.

    Automakers have all but abandoned compact cars and sedans, an ever-shrinking portion of the North American market, as evidenced by what models were on display.

    Trucks, SUVs and high-performance vehicles dominated the new debuts. Volkswagen was among the few exceptions with a new Passat sedan.

    For the first time, Ford publicly displayed a redesigned Explorer SUV, including a hybrid version, which first debuted in Detroit on Friday.
  5. [verwijderd] 15 januari 2019 09:39
    Vergaat de wereld?
    Na de €8,25 te hebben aangetikt gaat de Koers in navolging van de AEX ineens vet omlaag.
    Stofzuiger aangezet om nog even wat goedkope stukken op te zuigen?

    Iedere dag dichter bij de ontknoping!
    Maar HG mag wat mij betreft toch echt weleens werken aan de aandeelhouderswaarde en de positieve nieuwsfeiten en ontwikkelingen goed communiceren!
  6. [verwijderd] 15 januari 2019 09:43
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 15 januari 2019 09:15:

    Geen reactie Goddijn op mijn geopende draad
    Geen nieuws vanuit Detroit
    NiksNiksNiks
    Wat een Tent dat TomTom
    Wat een Management
    Misschien helpt het als je zijn naam correct spelt...

    Verzoek Van De Aandeelhouders Voor CEO Harold Goddijn/TomTom

    En verder kan het geen kwaad om je tekst, alvorens je het hier dumpt, eerst te laten checken door iemand die de Nederlandse taal fatsoenlijk beheerst. Maar dat terzijde.
  7. forum rang 4 marathon 11 15 januari 2019 09:44
    quote:

    RickBreda schreef op 15 januari 2019 09:39:

    Vergaat de wereld?
    Na de €8,25 te hebben aangetikt gaat de Koers in navolging van de AEX ineens vet omlaag.
    Stofzuiger aangezet om nog even wat goedkope stukken op te zuigen?

    Iedere dag dichter bij de ontknoping!
    Maar HG mag wat mij betreft toch echt weleens werken aan de aandeelhouderswaarde en de positieve nieuwsfeiten en ontwikkelingen goed communiceren!
    Inderdaad nu volledig computergestuurde koers voor TT.
    Heeft niets met de reeele waarde van het aandeel te maken maar met de macht van partijen die apparatuur en middelen hebben om een koers naar het niveau te zetten waar ze hem willen hebben.
    Dat ook de expiratie van vrijdag daarbij een grote rol speelt is natuurlijk ook duidelijk.
  8. [verwijderd] 15 januari 2019 09:47
    Stilte vanuit TomTom kan toch niet anders betekenen dan dat we dicht bij de ontknoping zitten.
    Zodra men zicht zou hebben op het niet halen van de eerder gecommuniceerde Q1 deadline dan moet dit naar buiten gebracht worden. En men kan ook het nieuws niet uitstellen to 6 februari; zodra er iets beklonken is moet dit gecommuniceeerd worden.
  9. [verwijderd] 15 januari 2019 09:51
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 15 januari 2019 09:15:

    Geen reactie Goddijn op mijn geopende draad
    Geen nieuws vanuit Detroit
    NiksNiksNiks
    Wat een Tent dat TomTom
    Wat een Management
    Waarom zoveel energie besteden aan dit bedrijf en haar aandelen ?
    Nooit wat betekent voor haar aandeelhouders en een slecht presterend bedrijf in relatie met haar werkelijke nettowinst door de jaren heen.
    De meeste aandeelhouders hebben er geld bij toegelegd, de zwijger zou zich daar alleen al over moeten schamen.
    In de goede tijd heeft hij de kansen voor een goed bod op de hele tent laten lopen, simpel omdat hij zwemt in het goud en de rest buiten de founders totaal voor hem niet interessant is.

    Ik schat in dat de kansen op een teleurstelling bij een koersontwikkeling na verkoop Telematics groter zijn dan hier wordt verwacht.

    Wellicht is mijn maximum bij bekendmaking van verkoop TTT range 9.30-9,50 en de terugval een paar dagen later naar 8,86 nog te hoog gegrepen.

    Verder is het aandeel een bron van manipulatie en dat genereert de nodige ergernis als je constant naar de koers koekeloert.
    Kijk anders alleen voorbeurs of er nieuws is en laat de rest van de dag TomTom links liggen, het aandeel is echt de moeite niet waard.
  10. [verwijderd] 15 januari 2019 10:02
    quote:

    Penge_miner schreef op 15 januari 2019 09:51:

    [...]

    Waarom zoveel energie besteden aan dit bedrijf en haar aandelen ?
    Nooit wat betekent voor haar aandeelhouders en een slecht presterend bedrijf in relatie met haar werkelijke nettowinst door de jaren heen.
    De meeste aandeelhouders hebben er geld bij toegelegd, de zwijger zou zich daar alleen al over moeten schamen.
    In de goede tijd heeft hij de kansen voor een goed bod op de hele tent laten lopen, simpel omdat hij zwemt in het goud en de rest buiten de founders totaal voor hem niet interessant is.

    Ik schat in dat de kansen op een teleurstelling bij een koersontwikkeling na verkoop Telematics groter zijn dan hier wordt verwacht.

    Wellicht is mijn maximum bij bekendmaking van verkoop TTT range 9.30-9,50 en de terugval een paar dagen later naar 8,86 nog te hoog gegrepen.

    Verder is het aandeel een bron van manipulatie en dat genereert de nodige ergernis als je constant naar de koers koekeloert.
    Kijk anders alleen voorbeurs of er nieuws is en laat de rest van de dag TomTom links liggen, het aandeel is echt de moeite niet waard.

    Heerlijk eindelijk iemand die wat durft te zeggen over deze waardeloze CEO die nooit denkt aan zijn aandeelhouders
    De hele dag niet kijken vind ik wel moeilijk maar je hebt gelijk dat als je suggereert dat er toch niks gebeurd op zo een dag met misleidende voorbeurskoersen en dagkoersen volkomen gestuurd door partijen en computerprogamma's
  11. forum rang 6 Dutchy Ron 15 januari 2019 10:10
    Te lange radiostilte doet geen enkel beursgenoteerd bedrijf goed. HG beslist zelf of, wat en wanneer hij informatie deelt. Het feit dat er nauwelijks nieuwe deals of updates worden gemeld doet mij toch sterk vermoeden dat HG TT niet zit te wachten op stijgende koersen, wat kan worden gezien als downplayen. De combinatie van een zo laag mogelijke koers en een onderdeel of de hele toko willen slijten zie ik niet. Tenzij HG en friends TT zelf vd beurs wil halen na verkoop TTT. Die kans acht ik steeds groter worden. Als HG het graag zou willen verkopen aan derden dan had hij toch voor een ander communicatiestrstegie gekozen mag ik aannemen.
  12. forum rang 6 pwijsneus 15 januari 2019 10:14
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 15 januari 2019 10:02:

    [...]

    Heerlijk eindelijk iemand die wat durft te zeggen over deze waardeloze CEO die nooit denkt aan zijn aandeelhouders
    De hele dag niet kijken vind ik wel moeilijk maar je hebt gelijk dat als je suggereert dat er toch niks gebeurd op zo een dag met misleidende voorbeurskoersen en dagkoersen volkomen gestuurd door partijen en computerprogamma's
    Zal ik een aluminiumhoedje voor je vouwen?
4.771 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 239 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.