Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

Laatste koers (eur) Verschil Volume
13,840   +0,230   (+1,69%) Dagrange 13,750 - 14,010 93.130   Gem. (3M) 203,1K

Oktober 2018

1.617 Posts
Pagina: «« 1 ... 32 33 34 35 36 ... 81 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Alex W 11 oktober 2018 21:58
    Voor wie geen FD heeft...
    Beursgang lithiumbedrijf komt precies op het verkeerde moment

    Het had een feestje moeten worden voor beleggers in lithium: twee beursgangen in één dag tijd. Maar het lijkt erop dat de hype rond het 'witte goud' voorlopig voorbij is. De lithiumprijzen dalen, net als de koersen van de bedrijven die zich bezighouden met de winning van dit metaal, dat cruciaal is voor de batterijen in elektrische auto's.

    Het Chinese Ganfeng moest de kersverse notering aan de beurs in Hongkong donderdag bekopen met een koersverlies van bijna 30%. In New York keken beleggers in Livent tegen het einde van de handelsdag in Europa al tegen een verlies van bijna 3% aan ten opzichte van de openingskoers.

    China

    Ganfeng is de grootste lithium-verwerker van China en levert onder andere het lithium voor de batterijen in Tesla's. Livent is het lithium-onderdeel van het Amerikaanse FMC, dat van oorsprong bestrijdingsmiddelen voor de landbouw maakt.
    Nu was de timing voor een gang naar de beurs op donderdag ook bijzonder ongelukkig: over de hele wereld gingen de aandelenkoersen omlaag vanwege de angst voor een handelsoorlog en de oplopende rente. Maar in het geval van de lithiumbedrijven is er ook meer aan de hand dan alleen de waan van de dag: het witte goud lijkt al langer zijn glans kwijt.

    Batterijen

    Lithium is een metaal dat wordt verwerkt in de lithium-ionbatterijen voor mobiele telefoons, laptops en elektrische auto's. Per batterij is er niet heel veel van de grondstof nodig, maar de opmars van de elektrische auto zal de vraag doen exploderen, is de verwachting van analisten. De accu's in bijvoorbeeld een Tesla zijn veel groter dan die in een mobiele telefoon of een laptop, waardoor er veel meer lithium nodig zal zijn.

    De (verwachte) groei van het aantal elektrische auto's dreef de lithiumprijzen de laatste jaren door het dak, net als de koersen van bedrijven die zich, al was het maar deels, met de winning en productie van lithium bezighouden. De lithiumkoorts bereikte ook het Damrak: op de beurs in Amsterdam steeg de koers van metalen- en mijnbouwbedrijf Advanced Metallurgical Group (AMG) vorig jaar met meer dan 180%. Maar ook AMG eindigde donderdag 2,8% lager, en op jaarbasis is al er al 14% van de koers af.

    Lithiumprijs gedaald

    Want sinds dit voorjaar zit er plotseling de klad in de prijzen. Sinds mei is er al meer dan 30% van de lithiumprijs af, zo blijkt uit de prijsindex van dataverzamelaar Benchmark Mineral Intelligence. En die prijsdaling zat hem niet in de vraag, maar in het aanbod. Volgens analisten van Bloomberg is er ondanks de groeiende vraag nu sprake van klein overaanbod, en dat aanbod zou explosief kunnen groeien.
    Lithium is namelijk, in tegenstelling tot sommige andere grondstoffen, niet schaars. Er zit ruim voldoende van het metaal in de aardkorst, opgesloten in steen en in zoutwater (pekel) onder de grond.

    Met de hoge prijzen van de afgelopen jaren voeren bestaande producenten de lithiumproductie op en springen nieuwe aanbieders in het gat. Het duurt even voordat al die nieuwe mijnen operationeel zijn, maar als het eenmaal zover is wordt de markt overspoeld met lithium en kelderen de prijzen, betoogt Paul Gait van de Amerikaanse vermogensbeheerder Bernstein.

    'Ga short in lithiumbedrijven'

    'Ik zou niet in lithiumbedrijven beleggen,' zegt Gait. 'Of hooguit om short te gaan.' Bij 'short gaan' speculeren beleggers op een daling van de koers. Gait betoogde al eerder in het FD dat de lithiumboom zal eindigen in een tranendal.

    'We zitten nu op de top van de markt. Dit is het slechtste moment om in te stappen', zegt Gait. 'En stel jezelf de vraag: als dat lithium zo winstgevend is, waarom willen de zittende aandeelhouders dan van hun stukken af?'
    'Ingewikkelde techniek'

    Vervoer van lithium door het Chinese Ganfeng, dat donderdag een beursnotering kreeg in Hongkong.
    Vervoer van lithium door het Chinese Ganfeng, dat donderdag een beursnotering kreeg in Hongkong.Foto: Ganfeng

    Maar volgens fondsbeheerder Pieter Busscher van het RobecoSAM Smart Materials Fund ligt dat een stuk genuanceerder. 'Het is waar dat er ruim voldoende lithium in de aardkorst zit. Maar dat betekent niet dat je het op korte termijn zomaar uit de grond kunt halen, de techniek erachter is nog best ingewikkeld. Nieuwe lithiumproducenten schermen vaak met optimistische verwachtingen voor de productie, maar die worden niet altijd waargemaakt.'

    Bovendien stelt de batterijenfabrikanten steeds hogere eisen aan het lithium dat wordt gebruikt, wat het voor nieuwe toetreders lastiger maakt, zegt Busscher. 'Lithium is geen gewone grondstof, het zit meer in de hoek van de speciaalchemie. Het lithium dat uit de grond komt moet eerst worden bewerkt, en je hebt behoorlijk wat specialistische kennis nodig om de kwaliteit te kunnen leveren die tegenwoordig wordt gevraagd.'
  2. forum rang 4 Dicall69 11 oktober 2018 22:15
    Ik laat mij vanaf 6 september na meerdere zeer positieve berichten door AMG niet meer afleiden door nietszeggende berichten van Jan en Alleman, heb vandaag wederom mijn positie flink uitgebreid, dus ik sta er riant voor en wacht geduldig af, verwacht gewoon richting de resultaten een gestaagd oplopende koers en op 1 november gaat AMG zeer sterke en ruim beter dan verwachte resultaten presteren met idem dito verwachtingen/ vooruitzichten !!!
  3. forum rang 4 moneypocket 11 oktober 2018 22:36
    quote:

    drooglegging1920 schreef op 11 oktober 2018 21:51:

    Deze zin zat me dwars:

    De Autoriteit Financiële Markten (AFM) ziet geen noodzaak voor verdere maatregelen tegen short selling op de Nederlandse markt, zo liet de AFM vanochtend weten.
    Haha Drooglegging1920; natuurlijk treft de AFM geen verdere maatregelen. Pff...moeten ze eindelijk aan het werk. Nee hoor..deze ambtenaren hebben daar absoluut geen zin in. Ik kan ze gelijk geven...als je al jaren op je gat hebt gezeten en niets nada hebt uitgevoerd is alles teveel.

    Ik zou zelf voor een sterfhuisconstructie gaan...
  4. Stephan010 11 oktober 2018 22:59
    quote:

    Alex W schreef op 11 oktober 2018 21:58:

    Voor wie geen FD heeft...
    Beursgang lithiumbedrijf komt precies op het verkeerde moment

    Het had een feestje moeten worden voor beleggers in lithium: twee beursgangen in één dag tijd. Maar het lijkt erop dat de hype rond het 'witte goud' voorlopig voorbij is. De lithiumprijzen dalen, net als de koersen van de bedrijven die zich bezighouden met de winning van dit metaal, dat cruciaal is voor de batterijen in elektrische auto's.

    Het Chinese Ganfeng moest de kersverse notering aan de beurs in Hongkong donderdag bekopen met een koersverlies van bijna 30%. In New York keken beleggers in Livent tegen het einde van de handelsdag in Europa al tegen een verlies van bijna 3% aan ten opzichte van de openingskoers.

    China

    Ganfeng is de grootste lithium-verwerker van China en levert onder andere het lithium voor de batterijen in Tesla's. Livent is het lithium-onderdeel van het Amerikaanse FMC, dat van oorsprong bestrijdingsmiddelen voor de landbouw maakt.
    Nu was de timing voor een gang naar de beurs op donderdag ook bijzonder ongelukkig: over de hele wereld gingen de aandelenkoersen omlaag vanwege de angst voor een handelsoorlog en de oplopende rente. Maar in het geval van de lithiumbedrijven is er ook meer aan de hand dan alleen de waan van de dag: het witte goud lijkt al langer zijn glans kwijt.

    Batterijen

    Lithium is een metaal dat wordt verwerkt in de lithium-ionbatterijen voor mobiele telefoons, laptops en elektrische auto's. Per batterij is er niet heel veel van de grondstof nodig, maar de opmars van de elektrische auto zal de vraag doen exploderen, is de verwachting van analisten. De accu's in bijvoorbeeld een Tesla zijn veel groter dan die in een mobiele telefoon of een laptop, waardoor er veel meer lithium nodig zal zijn.

    De (verwachte) groei van het aantal elektrische auto's dreef de lithiumprijzen de laatste jaren door het dak, net als de koersen van bedrijven die zich, al was het maar deels, met de winning en productie van lithium bezighouden. De lithiumkoorts bereikte ook het Damrak: op de beurs in Amsterdam steeg de koers van metalen- en mijnbouwbedrijf Advanced Metallurgical Group (AMG) vorig jaar met meer dan 180%. Maar ook AMG eindigde donderdag 2,8% lager, en op jaarbasis is al er al 14% van de koers af.

    Lithiumprijs gedaald

    Want sinds dit voorjaar zit er plotseling de klad in de prijzen. Sinds mei is er al meer dan 30% van de lithiumprijs af, zo blijkt uit de prijsindex van dataverzamelaar Benchmark Mineral Intelligence. En die prijsdaling zat hem niet in de vraag, maar in het aanbod. Volgens analisten van Bloomberg is er ondanks de groeiende vraag nu sprake van klein overaanbod, en dat aanbod zou explosief kunnen groeien.
    Lithium is namelijk, in tegenstelling tot sommige andere grondstoffen, niet schaars. Er zit ruim voldoende van het metaal in de aardkorst, opgesloten in steen en in zoutwater (pekel) onder de grond.

    Met de hoge prijzen van de afgelopen jaren voeren bestaande producenten de lithiumproductie op en springen nieuwe aanbieders in het gat. Het duurt even voordat al die nieuwe mijnen operationeel zijn, maar als het eenmaal zover is wordt de markt overspoeld met lithium en kelderen de prijzen, betoogt Paul Gait van de Amerikaanse vermogensbeheerder Bernstein.

    'Ga short in lithiumbedrijven'

    'Ik zou niet in lithiumbedrijven beleggen,' zegt Gait. 'Of hooguit om short te gaan.' Bij 'short gaan' speculeren beleggers op een daling van de koers. Gait betoogde al eerder in het FD dat de lithiumboom zal eindigen in een tranendal.

    'We zitten nu op de top van de markt. Dit is het slechtste moment om in te stappen', zegt Gait. 'En stel jezelf de vraag: als dat lithium zo winstgevend is, waarom willen de zittende aandeelhouders dan van hun stukken af?'
    'Ingewikkelde techniek'

    Vervoer van lithium door het Chinese Ganfeng, dat donderdag een beursnotering kreeg in Hongkong.
    Vervoer van lithium door het Chinese Ganfeng, dat donderdag een beursnotering kreeg in Hongkong.Foto: Ganfeng

    Maar volgens fondsbeheerder Pieter Busscher van het RobecoSAM Smart Materials Fund ligt dat een stuk genuanceerder. 'Het is waar dat er ruim voldoende lithium in de aardkorst zit. Maar dat betekent niet dat je het op korte termijn zomaar uit de grond kunt halen, de techniek erachter is nog best ingewikkeld. Nieuwe lithiumproducenten schermen vaak met optimistische verwachtingen voor de productie, maar die worden niet altijd waargemaakt.'

    Bovendien stelt de batterijenfabrikanten steeds hogere eisen aan het lithium dat wordt gebruikt, wat het voor nieuwe toetreders lastiger maakt, zegt Busscher. 'Lithium is geen gewone grondstof, het zit meer in de hoek van de speciaalchemie. Het lithium dat uit de grond komt moet eerst worden bewerkt, en je hebt behoorlijk wat specialistische kennis nodig om de kwaliteit te kunnen leveren die tegenwoordig wordt gevraagd.'

    Dit is niet echt positief.
  5. rendement_zoeker 11 oktober 2018 23:02
    quote:

    Stephan010 schreef op 11 oktober 2018 22:59:

    [...]
    Sentiment is momenteel even niet zo goed. Iemand heeft gehoord dat Lithium volop aanwezig is en de prijs gaat down. Men vergeet dat het moeilijk is om te maken.

    En AMG zit voornamelijk in vanadium. Dus zou geen pijn moeten doen. Maar aangezien men denkt dat AMG alleen Lithium is, gaat de koers naar beneden.

    De vraag is hoe AMG aan de grote partijen uit kan leggen dat ze 80% vanadium zijn en 20% anders. Dat lukt dus niet goed.
  6. forum rang 4 moneypocket 11 oktober 2018 23:03
    quote:

    Tom3 schreef op 11 oktober 2018 22:54:

    Largo 6% hoger vanavond:
    www.bloomberg.com/quote/LGO:CN

    SQM op de nullijn:
    www.bloomberg.com/quote/SQM:US

    Waarom laat men de koers van AMG door Ganfeng bederven???? Lijkt op stemmingmakerij, heeft de heer Gait soms zelf shortposities? Het lijkt er verdomd veel op.
    Tom; jouw veronderstelling zou wel realiteit kunnen zijn! Midkapper AMG is een speelbal voor de hedgefunds.
  7. forum rang 6 Tom3 11 oktober 2018 23:04
    quote:

    herbie bel schreef op 11 oktober 2018 22:32:

    Morgen nog zo een dag en ik kieper er alles uit. Ik krijg schrik van goede cijfers. Die van q2 waren zeer goed, maar toen begon de miserie
    Ik wacht eerst op de Q3 cijfers en de ontwikkelingen rond Ohio 2. Haastige spoed is zelden goed. Als AMG nu een slecht geleid bedrijf zou zijn zou ik je wellicht gelijk geven maar daar kan ik geen spoor van vinden.
  8. rendement_zoeker 11 oktober 2018 23:04
    Morgen persbericht er uit dat de naam AMG wordt gewijzigd naar AMG Vanadium. Is dat in ieder geval de wereld uit. Bij een hoger sentiment qua lithium dit onderdeel verkopen voor een mooie prijs.

    Of lithium gewoon lekker houden. Bij lage prijzen maakt AMG nog steeds winst!!! Vergeet dat niet.

  9. forum rang 4 moneypocket 11 oktober 2018 23:07
    quote:

    rendement_zoeker schreef op 11 oktober 2018 23:04:

    Morgen persbericht er uit dat de naam AMG wordt gewijzigd naar AMG Vanadium. Is dat in ieder geval de wereld uit. Bij een hoger sentiment qua lithium dit onderdeel verkopen voor een mooie prijs.

    Of lithium gewoon lekker houden. Bij lage prijzen maakt AMG nog steeds winst!!! Vergeet dat niet.



    Ja, rendement_zoeker; dat zou zeker helpen!
  10. rendement_zoeker 11 oktober 2018 23:17
    Nog 14 lange dagen tot de cijfers. Ik denk dat de aankomende 6 handelsdagen het meest volatiel zullen zijn. Daarna consolidatie. Het kan nog laag gaan. Als je nu al ziet dat er op 34 euro en een beetje flink wat aandelen worden gedumpt, dan kan dat in een ketting reactie met wat SL van hefboomproducten zo eens doorschieten naar de 32 a 31 euro. Niet logisch, helaas wel mogelijk.

    Ik zie geen reden, waarom de koers opeens hard zou stijgen. Maar toen het PB kwam dat er een EBITDA was van $195 mil, klom deze ook zonder gemak naar de 42 toe. Ik hanteer dus maar deze bandbreedte van 31 euro tot 42 euro.

    Met zo'n grote bandbreedte kun je net zo goed zeggen, dat het alle kanten dus op kan. Iemand andere ideeën hierover?
  11. forum rang 6 rene66 11 oktober 2018 23:18
    quote:

    moneypocket schreef op 11 oktober 2018 23:03:

    [...]
    Tom; jouw veronderstelling zou wel realiteit kunnen zijn! Midkapper AMG is een speelbal voor de hedgefunds.
    200% mee eens. AMG is een klein beursfonds en voor de hedgefunds is het helemaal een klein beursfonds. Zolang er geen grote koper verschijnt hangen de aandeelhouders (en ook AMG) met zijn allen als ballen in een boom met windkracht 8.

    Ik snap niet dat NN Group niet besluit om aan de hand van de cijfers een groter belang te nemen. De enige reden die ik kan verzinnen is dat ze weer interne regeltjes hebben.

    Zoals vaker gezegd is het gewoon heel jammer dat AMG niet echt een actieve beursnotering heeft in de VS. Ik snap niet dat AMG dit zelf niet inziet en de OTC notering in de echt actieve stand gaat zetten. Als dat gebeurt dat vliegt het aandeel heel snel omhoog.

    Dus als er mensen van AMG meelezen, bespreek het eens met elkaar en met dr Heinz C. Schimmelbusch. De actieve notering kost geld, maar ik denk dat het dubbel en dwars waard is, ook voor AMG als bedrijf zijnde.

    Het lijkt er langzamerhand wel op of het AMG zelf totaal niet interesseert wat de koers van het aandeel doet. De relatie met de aandeelhouders lijkt mij toch ook van belang. Dus snel een actieve notering in de VS aub.
  12. rendement_zoeker 11 oktober 2018 23:21
    quote:

    rene66 schreef op 11 oktober 2018 23:18:

    [...]200% mee eens. AMG is een klein beursfonds en voor de hedgefunds is het helemaal een klein beursfonds. Zolang er geen grote koper verschijnt hangen met zijn allen aan de boom.

    Ik snap niet dat NN Group niet besluit om aan de hand van de cijfers een groter belang te nemen. De enige reden die ik kan verzinnen is dat ze weer interne regeltjes hebben.

    Zoals vaker gezegd is het gewoon heel jammer dat AMG niet echt een actieve beursnotering heeft in de VS. Ik snap niet dat AMG dit zelf niet inziet en de OTC notering in de echt actieve stand gaat zetten. Als dat gebeurt dat vliegt het aandeel heel snel omhoog.

    Dus als er mensen van AMG meelezen, bespreek het eens met elkaar en met dr Heinz C. Schimmelbusch. De actieve notering kost geld, maar ik denk dat het dubbel en dwars waard is, ook voor AMG als bedrijf zijnde.
    In dit draadje is al besproken dat we van het Lithium imago af moeten. Idee geboren dat AMG het vanadium af splitst en een aparte VS / Nasdaq notering aan vraagt. Deze gaat verder onder AMG Vanadium (bron DZR).

    www.iex.nl/Forum/Topic/1354509/2/Nieu...

    Lijkt me nog steeds een strak plan. Hoop dat Heinz mee leest en realiseert dat hij iets zal moeten doen om van de shortende partijen af te komen. Aangezien hij niet Tweet, lijkt me dit de beste zet.
  13. forum rang 4 moneypocket 11 oktober 2018 23:26
    quote:

    rendement_zoeker schreef op 11 oktober 2018 23:21:

    [...]

    In dit draadje is al besproken dat we van het Lithium imago af moeten. Idee geboren dat AMG het vanadium af splitst en een aparte VS / Nasdaq notering aan vraagt. Deze gaat verder onder AMG Vanadium (bron DZR).

    www.iex.nl/Forum/Topic/1354509/2/Nieu...

    Lijkt me nog steeds een strak plan. Hoop dat Heinz mee leest en realiseert dat hij iets zal moeten doen om van de shortende partijen af te komen. Aangezien hij niet Tweet, lijkt me dit de beste zet.
    s
    Rendement_zoeker; ik begrijp niet dat dhr. Heinz dit zelf niet in gang zet. Zolang dit niet plaatsvindt zullen de hedgefunds de koers lager zetten.
  14. forum rang 6 rene66 11 oktober 2018 23:29
    quote:

    rendement_zoeker schreef op 11 oktober 2018 23:21:

    [...]

    In dit draadje is al besproken dat we van het Lithium imago af moeten. Idee geboren dat AMG het vanadium af splitst en een aparte VS / Nasdaq notering aan vraagt. Deze gaat verder onder AMG Vanadium (bron DZR).

    www.iex.nl/Forum/Topic/1354509/2/Nieu...

    Lijkt me nog steeds een strak plan.
    Bedankt voor de link, ik had dat nog niet gelezen, nu wel. Dat is uiteraard ook een heel goede optie. De manier waarop AMG zich nu al bijna een jaar in een wurggreep bevindt van shorters is gewoon geen goede zaak.

    Wellicht kunnen andere mensen op het forum ook een mail sturen naar Steve Daniels met de vraag of AMG een actieve notering in de VS wil optuigen. In het antwoord dat ik kreeg van hem mbt dit onderwerp kreeg ik geen antwoord op die vraag.

    amg-nv.com/contact/
  15. forum rang 6 Tom3 11 oktober 2018 23:49
    quote:

    rendement_zoeker schreef op 11 oktober 2018 23:17:

    Nog 14 lange dagen tot de cijfers. Ik denk dat de aankomende 6 handelsdagen het meest volatiel zullen zijn. Daarna consolidatie. Het kan nog laag gaan. Als je nu al ziet dat er op 34 euro en een beetje flink wat aandelen worden gedumpt, dan kan dat in een ketting reactie met wat SL van hefboomproducten zo eens doorschieten naar de 32 a 31 euro. Niet logisch, helaas wel mogelijk.

    Ik zie geen reden, waarom de koers opeens hard zou stijgen. Maar toen het PB kwam dat er een EBITDA was van $195 mil, klom deze ook zonder gemak naar de 42 toe. Ik hanteer dus maar deze bandbreedte van 31 euro tot 42 euro.

    Met zo'n grote bandbreedte kun je net zo goed zeggen, dat het alle kanten dus op kan. Iemand andere ideeën hierover?
    Ik zit nu geloof ik 2 jaar in dit aandeel met een gemiddelde van Euro 30. De koers is al die jaren als een stuiterbal heen en weer gegaan. Vroeger bezaten de institutionele beleggers ongeveer 90% van de aandelen. Dat is inmiddels drastisch ingekort, ik denk dat veel grootaandeelhouders rond de Euro 35/40 hun stukken hebben verkocht in de veronderstelling dat dit voor een zogenaamd cyclisch bedrijf het matje zou zijn. Kleinere beleggers en fondsen hebben het stokje over genomen van de grootbeleggers. En die eersten zijn nogal nerveus. Het koersdoel van gemiddeld Euro 60 wordt daarbij niet echt serieus genomen. Het lijkt me dat Heinz een keer aan de markt moet uitleggen dat AMG de komende jaren heel goede (en voorspelbare) resultaten gaat halen. Dat zal een goede uitwerking op de multiple hebben.
  16. forum rang 4 Dicall69 11 oktober 2018 23:58
    quote:

    rendement_zoeker schreef op 11 oktober 2018 23:17:

    Nog 14 lange dagen tot de cijfers. Ik denk dat de aankomende 6 handelsdagen het meest volatiel zullen zijn. Daarna consolidatie. Het kan nog laag gaan. Als je nu al ziet dat er op 34 euro en een beetje flink wat aandelen worden gedumpt, dan kan dat in een ketting reactie met wat SL van hefboomproducten zo eens doorschieten naar de 32 a 31 euro. Niet logisch, helaas wel mogelijk.

    Ik zie geen reden, waarom de koers opeens hard zou stijgen. Maar toen het PB kwam dat er een EBITDA was van $195 mil, klom deze ook zonder gemak naar de 42 toe. Ik hanteer dus maar deze bandbreedte van 31 euro tot 42 euro.

    Met zo'n grote bandbreedte kun je net zo goed zeggen, dat het alle kanten dus op kan. Iemand andere ideeën hierover?
    Waar staat die EBITDA dan van 195 miljoen, blijkbaar moeilijk om feitelijk te blijven, AMG heeft het in het persbericht van 6 september, duidelijk over een ebitda van meer dan 190 miljoen dollar !!!

    'Hogere winstverwachting AMG positief'
    Gepubliceerd op 6 sep 2018 om 09:50 | Views: 5.313

    AMSTERDAM (AFN) - De verhoging van de winstverwachting voor 2018 door metalenspecialist AMG is positief. Dat stellen analisten van ING donderdag.

    AMG kwam woensdag tegen het einde van de ochtend met de mededeling dat voor dit jaar op een bedrijfsresultaat (ebitda) van meer dan 190 miljoen dollar wordt gerekend. Het bedrijf had eerder gecommuniceerd dat dit jaar rekening gehouden moest worden met een stijging van de ebitda met 40 tot 50 procent ten opzichte van 2017. Toen kwam het bedrijfsresultaat uit op 125,5 miljoen dollar.
1.617 Posts
Pagina: «« 1 ... 32 33 34 35 36 ... 81 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.