Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

Laatste koers (eur) Verschil Volume
7,358   -0,046   (-0,62%) Dagrange 7,294 - 7,464 890.964   Gem. (3M) 1,4M

Air France KLM 2018

3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 94 95 96 97 98 ... 192 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 17 mei 2018 14:46
    quote:

    Sjonnie2 schreef op 17 mei 2018 14:12:

    Interessant leesvoer over Airfrance KLM op Bloomberg, als je meer wilt weten over hoe dit bedrijf er voor staat op dit moment ten opzichte van z'n concurrentie:

    www.bloomberg.com/news/articles/2018-...

    Mooie en duidelijke plaatjes indd, maar goed what's new? Dit wordt al weken geroepen door nota bene de afgetreden ceo en de ministers. De stakers hebben al het winst van 2018 verdampt en de toekomst van AF-KLM staat op het spel. Daarom is de koers ook van 14 naar 7 gekelderd, gehalveerd. Het gaat er juist om dat AF-KLM inclusief de werknemers en de bonden wakker geschud zijn en samen werken naar een beter en winstgevender AF-KLM. Daar is de hoop nu op gevestigd.
  2. Sjonnie2 17 mei 2018 18:17
    quote:

    Ricky79 schreef op 17 mei 2018 14:46:

    [...]

    Mooie en duidelijke plaatjes indd, maar goed what's new? Dit wordt al weken geroepen door nota bene de afgetreden ceo en de ministers. De stakers hebben al het winst van 2018 verdampt en de toekomst van AF-KLM staat op het spel. Daarom is de koers ook van 14 naar 7 gekelderd, gehalveerd. Het gaat er juist om dat AF-KLM inclusief de werknemers en de bonden wakker geschud zijn en samen werken naar een beter en winstgevender AF-KLM. Daar is de hoop nu op gevestigd.
    Nee iets nieuws staat er niet in, maar het geeft wel een mooi overzicht hoe Airfrance KLM er op dit moment voorstaat en wat de uitdagingen zijn.
    Eigenlijk zou ieder personeelslid van Airfrance dit artikel verplicht moeten lezen misschien dat ze zich dan realiseren waar ze mee bezig zijn.
    Moet het wel in het Frans vertaald worden want het gros is alleen maar de franse taal machtig.
  3. BW2017 17 mei 2018 18:20
    quote:

    Sjonnie2 schreef op 17 mei 2018 18:17:

    [...]

    Nee iets nieuws staat er niet in, maar het geeft wel een mooi overzicht hoe Airfrance KLM er op dit moment voorstaat en wat de uitdagingen zijn.
    Eigenlijk zou ieder personeelslid van Airfrance dit artikel verplicht moeten lezen misschien dat ze zich dan realiseren waar ze mee bezig zijn.
    Moet het wel in het Frans vertaald worden want het gros is alleen maar de franse taal machtig.
    Volgens mij moet je meertalig zijn hoor om piloot te worden, en is Engels een must.

    Misschien heb je het verward dat inderdaad het grootste gedeelte van het volk geen andere taal kan.
  4. Geschorst en weet niet waarom 17 mei 2018 18:55
    quote:

    Ricky79 schreef op 17 mei 2018 14:46:

    [...]

    Mooie en duidelijke plaatjes indd, maar goed what's new? Dit wordt al weken geroepen door nota bene de afgetreden ceo en de ministers. De stakers hebben al het winst van 2018 verdampt en de toekomst van AF-KLM staat op het spel. Daarom is de koers ook van 14 naar 7 gekelderd, gehalveerd. Het gaat er juist om dat AF-KLM inclusief de werknemers en de bonden wakker geschud zijn en samen werken naar een beter en winstgevender AF-KLM. Daar is de hoop nu op gevestigd.
    De franse piloten hebben het resultaat over dit jaar helemaal weggevaagd. Nu staat de koers de helft lager en staat Air France er veel slechter voor. Ze beginnen door te krijgen dat ze zichzelf in de vingers gaan snijden. Het moet echt afgelopen zijn. Ik verwacht een herstel, maar dat is niet zeker. Daarom is Air France dit moment ook niet populair bij de beleggers.
  5. Sjonnie2 17 mei 2018 19:43
    quote:

    BW2017 schreef op 17 mei 2018 18:20:

    [...]

    Volgens mij moet je meertalig zijn hoor om piloot te worden, en is Engels een must.

    Misschien heb je het verward dat inderdaad het grootste gedeelte van het volk geen andere taal kan.
    Airfrance heeft meer dan alleen piloten, er is zat personeel dat op kantoor zit, grondpersoneel en nog veel meer die tegen het loonvoorstel hebben gestemd die nog geen woord buiten het Frans kunnen verstaan.
    Van piloten en cabinepersoneel verwacht ik natuurlijk wel dat ze de engelse taal beheersen.
  6. [verwijderd] 17 mei 2018 19:57
    quote:

    Bakker88 schreef op 17 mei 2018 18:55:

    [...]
    De franse piloten hebben het resultaat over dit jaar helemaal weggevaagd. Nu staat de koers de helft lager en staat Air France er veel slechter voor. Ze beginnen door te krijgen dat ze zichzelf in de vingers gaan snijden. Het moet echt afgelopen zijn. Ik verwacht een herstel, maar dat is niet zeker. Daarom is Air France dit moment ook niet populair bij de beleggers.
    Nou doorkrijgen moet ik nog maar zien met die verwende arrogante mannetjes. Wat ik verder zeer kwalijk vind is het feit dst de bonden tijdens hun non campagne allerlei leugens hebben verspreid over de lonen van de managers etc. Dat dat kan gebeuren vind ik zeer ernstig.
  7. Sjonnie2 17 mei 2018 20:15
    quote:

    Ricky79 schreef op 17 mei 2018 19:57:

    [...]

    Nou doorkrijgen moet ik nog maar zien met die verwende arrogante mannetjes. Wat ik verder zeer kwalijk vind is het feit dst de bonden tijdens hun non campagne allerlei leugens hebben verspreid over de lonen van de managers etc. Dat dat kan gebeuren vind ik zeer ernstig.
    Over welke leugens heb je het dan ?.
  8. Sjonnie2 18 mei 2018 00:34
    quote:

    Ricky79 schreef op 17 mei 2018 20:25:

    Zie interview Jainniac met fd, vanochtend hier gepost.
    Een wantrouwen waar sommige bonden op inspeelden tijdens de raadpleging door bewust nepnieuws te verspreiden, door te zeggen dat het topmanagement in 2016 17% meer is gaan verdienen. Daar klopte niets van. De salarissom steeg dat jaar doordat er meer mensen in het management werkten en daalde vorig jaar weer met 13%. Die bonden logen en dat wisten ze.’

    Ah duidelijk, ik had begrepen dat dit om een eenmalige bonus ging van voor het management van Airfrance tussen de 17 en 40%. Dit lijkt dus nepnieuws te zijn een kwalijke zaak van die vakbonden dus ( als het echt waar is natuurlijk ).

  9. Sps uslugi 18 mei 2018 11:40
    Bedankt voor het vertrouwen , ik als chairman of the board goed idee , moet je wel voor gevraagd worden , minder praten en meer actie om in ieder geval meer vluchten te kunnen doen binnen het kader zo als die is gesteld en het kan , en een aantal dingen veranderen wat bestuurs structuur en sneller ontwikkelen van en in bio diesel , niet proberen het wiel weer uit te vinden .
3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 94 95 96 97 98 ... 192 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.