Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Binck« Terug naar discussie overzicht

Binck in 2017

1.173 Posts
Pagina: «« 1 ... 44 45 46 47 48 ... 59 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. elbwee 25 september 2017 10:45
    Zit al sinds 2008 bij Binck, volgend jaar 2e lustrum.
    Had nu voor een claim een transactieoverzicht Innoconcepts nodig. Vorige week gebeld, medewerker aan de lijn 'Ja meneer, voor het jaar 2011 is het echt wel wat werk om dit overzicht te genereren en daarom brengen we E 50 in rekening'. Een paar uur later kreeg ik het aangeleverd.
    Met dit korte termijn winstbejag heeft Binck nou niet bepaald een goede beurt bij me gemaakt (ook niet als aandeelhouder). Met één druk op de knop hadden ze waarschijnlijk kunnen zien wat er in die jaren aan me is verdiend.
    Of zie ik dat verkeerd?
  2. Dhrbelegger 25 september 2017 11:34
    quote:

    elbwee schreef op 25 september 2017 10:45:

    Zit al sinds 2008 bij Binck, volgend jaar 2e lustrum.
    Had nu voor een claim een transactieoverzicht Innoconcepts nodig. Vorige week gebeld, medewerker aan de lijn 'Ja meneer, voor het jaar 2011 is het echt wel wat werk om dit overzicht te genereren en daarom brengen we E 50 in rekening'. Een paar uur later kreeg ik het aangeleverd.
    Met dit korte termijn winstbejag heeft Binck nou niet bepaald een goede beurt bij me gemaakt (ook niet als aandeelhouder). Met één druk op de knop hadden ze waarschijnlijk kunnen zien wat er in die jaren aan me is verdiend.
    Of zie ik dat verkeerd?

    Heb hetzelfde gehad aangezien ik die vraag kreeg van mijn accountant. Heb ook E 50 betaald en klaarblijkelijk is dit nog een vriendenprijsje omdat zij de data niet langer dan 7 jaar hoeven te bewaren (wet & regelgeving). Dus tot 2010 kunnen zij de data ''makkelijk'' terughalen maar data voor 2010 is een kriem.
  3. elbwee 25 september 2017 13:49
    Dat zal zonder meer zo zijn maar het gaat maar om E 50. Breng dan niets in rekening bij een trouwe klant. Ik vind het zo kneuterig. Duizenden euro's hebben ze aan me verdiend. Geen probleem mee maar als bestaande klant had ik het wel sympathiek gevonden als dit service zou zijn. Niet dus en een een pakken-wat-je-pakken-kan bedrijfsvoering er op na houden. Jammer.
  4. elbwee 25 september 2017 13:53
    Als bestaande klant merk je sowieso niets. Vroeger nog wel eens een doos wijn maar nu nada niks. Gratis tegoed voor nieuwe klanten maar de trouwe klant wordt vergeten, niet iets van korting dat je opbouwt.
    Enfin, niet typisch iets voor Binck, je komt dat natuurlijk overal tegen terwijl les 1 in marketing er al aandacht aan besteedt: koester uw bestaande relaties.
  5. Dhrbelegger 25 september 2017 18:17
    quote:

    elbwee schreef op 25 september 2017 13:53:

    Als bestaande klant merk je sowieso niets. Vroeger nog wel eens een doos wijn maar nu nada niks. Gratis tegoed voor nieuwe klanten maar de trouwe klant wordt vergeten, niet iets van korting dat je opbouwt.
    Enfin, niet typisch iets voor Binck, je komt dat natuurlijk overal tegen terwijl les 1 in marketing er al aandacht aan besteedt: koester uw bestaande relaties.
    Hetzelfde geval had ik ook bij ABN, betaalde daar 75 euro.. Zo is het met alle bedrijven naar een x aantal jaar lijkt het wel.. Heb zelf in de telesector mijn bijbaantjes gehad en daar was de focus altijd op nieuwe klanten ipv de achterdeur in de gate houden.. Zo ben ik bijv al jaren klant bij telfort maar merk er weinig van.. In de horeca idem, kom al jaren bij dezelfde tapasbar en er kan nog geen gratis kopje koffie vanaf.. Mja zo gaat dat blijkbaar en ik kom daar ook niet voor het gratis kopje koffie, het zou echter wel leuk zijn ;)
  6. [verwijderd] 25 september 2017 20:57
    Precies, een beetje extra service, geeft je een comfortabel gevoel. Als je je enkel als een klant voelt die uitgemolken wordt, blijf je meestal niet lang klant.
    Dat flesje wijn in een mooi kistje had ik vroeger ook, net als soms een entreekaart met vip-behandeling voor een tennistournooi van beroemde oudgedienden als Boris Becker etc. Dat is er tegenwoordig allemaal blijkbaar niet meer bij.
    Weg comfortabel gevoel, weg transacties dus; die doe ik nu via DeGiro. Daar krijg ik helemaal niets, maar wel elk jaar duizenden euro's minder transactiekosten wat ook een lekker gevoel geeft.
  7. forum rang 7 A3aan 25 september 2017 22:21
    Inderdaad. Ik bedenk mij ineens dat ik vroeger ook met X-mas een doosje met fles ontving. En zo af en toe een uitnodiging voor een relatiebijeenkomst. Vorig jaar in Utrecht voor het laatst in een oude fabriekshallencomplex met vele andere bedrijven erbij. Nu, zit ik daar niet op te wachten. Maar aan de andere kant...er valt wel te praten als je veel transacties doet. Ja, zo goedkoop als DeGiro gaat bij Binck niet, maar er is best een overeenkomst af te maken. Tja en dan heb je te maken met bepaalde zekerheden en die kosten Binck ook geld. Denk aan de verbonden kosten van de bankgarantiestelling. DeGiro heeft die kosten niet en hoeft die niet door te berekenen. Dus verschil in tarief is te verklaren.
  8. [verwijderd] 28 september 2017 12:17
    BinckBank helpt met Binck Comfort klanten bij financiële toekomst

    donderdag 28 september 2017 09:36 | Afdrukken

    Binckbank2BinckBank N.V. heeft vandaag met de introductie van 'Binck Comfort' haar assortiment voor Binck Laten Beleggen in Nederland uitgebreid. Via deze dienst wil BinckBank haar klanten verder helpen in het zoeken naar oplossingen voor de uitdagingen van hun financiële toekomst, te weten lage rentestanden, toenemende onzekerheid over de pensioenen en teruglopende sociale zekerheidssystemen.

    Daartoe lanceert BinckBank met Binck Comfort een online gepersonaliseerde portefeuillebeheerdienst. Er wordt een discretionair beheer geboden vanaf € 10.000 waarbij men streeft naar een optimale combinatie van risicobescherming en rendement.

    Kapstok
    Binck Laten Beleggen fungeert als kapstok voor de op maat gesneden online beheerdiensten Binck Comfort, Binck Forward en Binck Pensioen. Deze oplossingen helpen particulieren hun persoonlijke langere termijn vermogensdoelstellingen te verwezenlijken op een wijze die het best aansluit bij hun behoeften, doelstellingen en risicoperceptie. Binck Comfort richt zich op een nieuw beleggerspubliek maar kan ook een aanvulling of alternatief bieden voor bestaande klanten van BinckBank.

    Vermogensbehoud voorop
    Jeroen Sonsma, directeur Binck Nederland: "Aansluitend op de trend waarin de burger steeds meer zelf de regie voert richting een onafhankelijke financiële toekomst, zien wij een toenemende behoefte om beleggingen te laten verzorgen door een (online) expert. Naast gemak is daarbij ook goed rentmeesterschap van groot belang. Voor klanten in deze doelgroep die hun geld aan BinckBank toevertrouwen, is het belangrijk dat zij kunnen terugvallen op een vast onderdeel van hun reeds opgebouwde vermogen. Daarom stelt Binck Comfort juist vermogensbehoud voorop. Hierdoor beschikt de klant over een maatwerkportefeuille waarbij actief beheer wordt uitgevoerd binnen een vooraf afgesproken risicobereidheid. Deze werkt als een soort buffer en dempt de waardedaling bij neerwaartse marktontwikkelingen."

    Binck Comfort kent een persoonlijk beheerplan en een lage instapdrempel
    Binck Comfort is afgestemd op de persoonlijke situatie. Voor iedere klant brengt BinckBank onder meer de financiële status, risicobereidheid, verwachtingen en kennis van de klant in kaart. Dit resulteert in een persoonlijk beheerplan, dat voor elke klant uniek is. Het geld dat de klant aan Binck Comfort toevertrouwt, wordt belegd in een aandelen- en een obligatiecomponent. Naast een persoonlijk beheerplan krijgen klanten 24/7 toegang tot hun beleggingen. De instapdrempel voor deze dienst is € 10.000. Met deze kenmerken biedt Binck Comfort een aantrekkelijke beheeroplossing op maat, die volop de concurrentie aan kan met de traditionele beheermethodes van de grootbanken.

    www.eufin.nl/40478-binckbank-helpt-me...
  9. [verwijderd] 28 september 2017 18:59
    Binck heeft nu sinds kort een nieuwe wekelijkse service voor de klanten: optieadviezen. Dus bijv voor Heineken een speciale optieconstructie. Maar ook een advies om met opties in te spelen op de koersontwikkeling van Ahold Delhaize.
    IK vind dit een heel goed idee om klanten te binden en maak er dan ook graag gebruik van.
  10. Dhrbelegger 29 september 2017 11:27
    quote:

    Floryn schreef op 28 september 2017 18:59:

    Binck heeft nu sinds kort een nieuwe wekelijkse service voor de klanten: optieadviezen. Dus bijv voor Heineken een speciale optieconstructie. Maar ook een advies om met opties in te spelen op de koersontwikkeling van Ahold Delhaize.
    IK vind dit een heel goed idee om klanten te binden en maak er dan ook graag gebruik van.
    Ik ook! Erg nice!
1.173 Posts
Pagina: «« 1 ... 44 45 46 47 48 ... 59 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.