Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

Laatste koers (eur) Verschil Volume
8,256   +0,276   (+3,46%) Dagrange 7,986 - 8,336 887.013   Gem. (3M) 1,5M

Air-France KLM eindelijk omhoog in 2017?

3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 80 81 82 83 84 ... 189 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. miniature 28 juli 2017 11:50
    Volgens mij had ik toch gezegd we gaan diep down naar beneden en iedereen, althans een aantal Forum leden moest me weer voor gek verklaren,en kijk van 12.60 top vandaag naar "slechts "11,32 blij dat ik bij € 12,15 nog heel veel meer short ben gegaan en heb op € 11,31 alles verkocht winst ? ja HEEEEL VEEL ! volgende week wel weer long gaan , maar goed blij dat mijn voorgevoel het weer goed had. Heren die long zitten sorry maar we gaan denk ik nog veel verder zakken , beurskoers van € 10,- wordt er al genoemd
  2. FPAK 28 juli 2017 11:53
    quote:

    miniature schreef op 28 juli 2017 11:50:

    Volgens mij had ik toch gezegd we gaan diep down naar beneden en iedereen, althans een aantal Forum leden moest me weer voor gek verklaren,en kijk van 12.60 top vandaag naar "slechts "11,32 blij dat ik bij € 12,15 nog heel veel meer short ben gegaan en heb op € 11,31 alles verkocht winst ? ja HEEEEL VEEL ! volgende week wel weer long gaan , maar goed blij dat mijn voorgevoel het weer goed had. Heren die long zitten sorry maar we gaan denk ik nog veel verder zakken , beurskoers van € 10,- wordt er al genoemd
    Hey miniature! Goedemorgen. Ehhh....kan mij niet herinneren dat mensen jou voor gek hebben verklaard voor het voorspellen van een daling. Wel toen je 15 euro target na de cijfers bleef roepen.....En nu zijn de cijfers er.
  3. Chris14 28 juli 2017 12:09
    ja ik heb ook maar wat gekocht op 11,30.... heb het aandeel helemaal niet gevolgd maar had voor de cijfers wel zoiets van.. als de economie hersteld (wat er een beetje naaruit ziet) dan gaan de transport bedrijven het eerste weer mee in het herstel. Die gaan namelijk ook als eerste naar beneden als het niet goed gaat. Nu zag ik deze daling... en ik dacht...koop er een paar. Maar ben nu wel benieuwd wat de reden is vavn de plotselinge daling... wilden mensen nog even snel wat aandeeltjes kwijt.. ;-)
  4. FPAK 28 juli 2017 12:11
    quote:

    Chris14 schreef op 28 juli 2017 12:09:

    ja ik heb ook maar wat gekocht op 11,30.... heb het aandeel helemaal niet gevolgd maar had voor de cijfers wel zoiets van.. als de economie hersteld (wat er een beetje naaruit ziet) dan gaan de transport bedrijven het eerste weer mee in het herstel. Die gaan namelijk ook als eerste naar beneden als het niet goed gaat. Nu zag ik deze daling... en ik dacht...koop er een paar. Maar ben nu wel benieuwd wat de reden is vavn de plotselinge daling... wilden mensen nog even snel wat aandeeltjes kwijt.. ;-)
    Dit aandeel gaat nergens meer heen tot na de emmisie. Beleggers houden niet van onzekerheid.
  5. FPAK 28 juli 2017 12:12
    quote:

    Chris14 schreef op 28 juli 2017 12:09:

    ja ik heb ook maar wat gekocht op 11,30.... heb het aandeel helemaal niet gevolgd maar had voor de cijfers wel zoiets van.. als de economie hersteld (wat er een beetje naaruit ziet) dan gaan de transport bedrijven het eerste weer mee in het herstel. Die gaan namelijk ook als eerste naar beneden als het niet goed gaat. Nu zag ik deze daling... en ik dacht...koop er een paar. Maar ben nu wel benieuwd wat de reden is vavn de plotselinge daling... wilden mensen nog even snel wat aandeeltjes kwijt.. ;-)
    AlItalia moet je ook kopen, die zitten ook in transport ;)
  6. [verwijderd] 28 juli 2017 12:14
    Dit zal wel eens de oorzaak van de plotselinge duikvlucht kunnen zijn. Air France-KLM presteerde afgelopen halfjaar beter dan verwacht. De deals die zijn aangekondigd voor het uitbreiden van de samenwerking met partners betekenen echter geen goed nieuws voor beleggers, zo stellen analisten van ING. Een analist van Davy verhoogde zijn advies voor het aandeel naar outperform van neutral.

    Klik hier voor meer nieuws en actuele koersinformatie over Air France-KLM


    Het Amerikaanse Delta en China Eastern nemen elk een belang van 10 procent in het bedrijf. Daarvoor worden nieuwe aandelen uitgeven, die zijn geprijsd op 10 euro per stuk. Dat is onder de huidige beurskoers.

    Deze verwatering overstijgt de kostenbesparing en de extra inkomsten die de deals opleveren, aldus ING. De 751 miljoen euro aan nieuwe kapitaal die Air France-KLM hierdoor krijgt gaat voor ongeveer een derde op aan de aankoop van een belang van 31 procent in Virgin Atlantic. De rest wordt gestoken in het terugbrengen van de schuld.

    Ticketprijzen

    De resultaten die de Frans-Nederlandse luchtvaartcombinatie vrijdagmorgen presenteerde, zijn volgens ING over de gehele linie wel positief. Dat was vooral te danken aan het oplopen van de ticketprijzen. Ook lagere brandstofkosten droegen hun steentje bij.

    Voor de rest van het jaar rekent Air France-KLM bovendien ook op licht hogere ticketprijzen. Daarmee is het concern optimistischer gestemd dan enkele rivalen, constateren de marktvorsers van de bank. Onder meer Lufthansa en easyJet spraken onlangs juist nog de verwachting uit dat hun ticketprijzen na de zomer waarschijnlijk weer wat gaan dalen.

    ING hanteert zijn hold-advies voor Air France-KLM, met een koersdoel van 8 euro. Het aandeel stond vrijdag na een uur handelen 2,6 procent hoger op 12,41 euro. Daarmee was Air France-KLM de sterkste stijger in de Amsterdamse MidKap.
3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 80 81 82 83 84 ... 189 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.