Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Voorbeurs: Beetje lucht?

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 
Arend Jan Kamp

Auteur:

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes after hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. Van aandelen en indices, via commodities, langs de rentemarkten, naar haute finance tot politiek en centrale banken. Arend Jan is ...

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 19 juli 2011 08:48
    de IEX website was gister behoorlijke tijd niet bereikbaar............
    is dat erg ? ........ja,want dan ik mijn info niet droppen hier of elders.
    Nee,want de IEX monitor deed het wel,rara

    Als IEX het niet doet,kost het geen geld?
    maar goed, beter dan Binck, die na de crash van vorige week woensdag..........
    Ook donderdagmiddag niet functioneerde: gaf koopopdracht voor kopen call AEX........
    maar de order ging niet,terwijl de andere orders op dezelfde optie wel gingen.
    Na 30 minuten belde ik met Binck: klopt, wij hebben storing............
    Ik: "vroeger " (voor 28 maart 2011)meldde u dat met oranje balk op scherm.
    Binck medewerker: dat weet ik niet want toen werkte ik nog niet bij Binck
  2. [verwijderd] 19 juli 2011 08:51
    quote:

    haas schreef op 19 juli 2011 08:48:

    de IEX website was gister behoorlijke tijd niet bereikbaar............
    is dat erg ? ........ja,want dan ik mijn info niet droppen hier of elders.
    Nee,want de IEX monitor deed het wel,rara

    Als IEX het niet doet,kost het geen geld?
    maar goed, beter dan Binck, die na de crash van vorige week woensdag..........
    Ook donderdagmiddag niet functioneerde: gaf koopopdracht voor kopen call AEX........
    maar de order ging niet,terwijl de andere orders op dezelfde optie wel gingen.
    Na 30 minuten belde ik met Binck: klopt, wij hebben storing............
    Ik: "vroeger " (voor 28 maart 2011)meldde u dat met oranje balk op scherm.
    Binck medewerker: dat weet ik niet want toen werkte ik nog niet bij Binck
    Claim indienen, je hebt gebeld om te kopen. Kan je aantoonbaar maken. Succes
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.