Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

De toegevoegde waarde van advies

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 
Jos Koets

Auteur:

In 1994 werd Jos Koets meteen in het diepe gegooid bij een assurantiekantoor. In z’n eerste werkweek vond zijn baas het nodig met vakantie te gaan. Daarna heeft hij in de praktijk het assurantievak geleerd. Koets kocht het bedrijf van z’n werkgever. Nu is hij eigenaar van het eenmansbedrijf Assurantiekantoor Groenoord in ...

Reacties

3 Posts
| Omlaag ↓
  1. kareldr 24 september 2014 09:43
    De adviseur vult vaak een latente behoefte in: De klant weet niet wat hij niet weet over financiële producten.
    Daarom denkt de klant geen advies nodig te hebben.
    Een adviseur zou daarom een no cure no pay dienst moeten leveren. Laat de klant zelf eerst maar eens wat bedenken. Kan de adviseur hem verslaan met een beter advies? Dan pas betalen...
3 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.