Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Turnaround_Fonds

850 Posts
Pagina: «« 1 ... 38 39 40 41 42 43 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. drulletje drie 16 januari 2015 11:16
    @ Ron, als we het heel simpel bekijken krijgen ze $ 340.524.042 miljoen en
    $ 11.722.823 dat is dus totaal $ 352.246.865. Verder ook nog rente en kosten maar dat bedrag is onbekend.

    Shares Outstanding : 27.48M

    352.246.865 : 27.480.000 = $ 12.81 per aandeel......

    Dus om je vraag te beantwoorden wat nu.....richting $ 10.00 - $ 12.00 zou je verwachten.

  2. Turnaround_Manager 16 januari 2015 11:39
    De Final Judgement is vrijwel gelijk aan de voorlopige judgement die er al lag, dus er is niet veel veranderd behalve dat het nu final is. Ik verwacht dan ook geen grote koersstijging, maar hoop het wel voor iedereen die nog long RVP is.
    De echte koersstijging komt pas bij een schikking of een bericht dat BDX niet in beroep gaat. Als BDX wel in beroep gaat, zal de koers weer dalen. Ik vrees voor het laatste; daarom heb ik een tijdje geleden al voorlopig winst genomen (ik stap in de toekomst weer in als het hoger beroep tegen het einde loopt). Achteraf zal blijken wat het beste was geweest.
  3. Turnaround_Manager 16 januari 2015 12:08
    quote:

    drulletje drie schreef op 16 januari 2015 11:16:

    @ Ron, als we het heel simpel bekijken krijgen ze $ 340.524.042 miljoen en
    $ 11.722.823 dat is dus totaal $ 352.246.865. Verder ook nog rente en kosten maar dat bedrag is onbekend.

    Shares Outstanding : 27.48M

    352.246.865 : 27.480.000 = $ 12.81 per aandeel......

    Dus om je vraag te beantwoorden wat nu.....richting $ 10.00 - $ 12.00 zou je verwachten.
    Ik vrees dat dit te simpel is. Er gaat belasting van af en advocaat performance fee (percentage van de opbrengst). Reken er op dat zo'n 40 tot 50% er af gaat.
  4. forum rang 7 Ron Kerstens 16 januari 2015 13:36
    Drulletje is altijd het meest positief :-) Het is teleurstellend dat er geen schikking uit is gekomen en het hoger beroep lijkt me onvermijdbaar. Ik hoop dat RVP en/of wie dan ook wat positief nieuws de wereld ingooit waardoor de koers oploopt richting 6 oid maar ik denk dat er op hogere koersen (boven de 5) flink wat verkoopdruk is. Kortom, een flinke koerssprong zou mij verbazen.
  5. forum rang 7 Ron Kerstens 16 januari 2015 19:54
    Ik ben eruit, alles verkocht rond de 4,40. Totale resultaat is ongeveer 100% (incl korte transacties en dollarwinst). Geen zin en geduld om de zaak langer aan te kijken en ondanks het feit dat ik er eigenlijk meer van verwachtte ben ik zo tevreden, was toch een vrij forse positie. Misschien komt er nog een nieuwe kans ?

    Turnaround hartelijk dank voor de info en het steeds opnieuw updaten. Wellicht is het leuk om elkaar (drulletje, turnaround ) toch eens persoonlijk te ontmoeten, hapje eten of biertje ? Ik betaal uiteraard :-)

    Ron

  6. Turnaround_Manager 16 januari 2015 21:06
    quote:

    Ron Kerstens schreef op 16 januari 2015 19:54:

    Ik ben eruit, alles verkocht rond de 4,40. Totale resultaat is ongeveer 100% (incl korte transacties en dollarwinst). Geen zin en geduld om de zaak langer aan te kijken en ondanks het feit dat ik er eigenlijk meer van verwachtte ben ik zo tevreden, was toch een vrij forse positie. Misschien komt er nog een nieuwe kans ?

    Turnaround hartelijk dank voor de info en het steeds opnieuw updaten. Wellicht is het leuk om elkaar (drulletje, turnaround ) toch eens persoonlijk te ontmoeten, hapje eten of biertje ? Ik betaal uiteraard :-)

    Ron
    Ron, ik begrijp goed dat jij ook alles verkocht hebt ondanks dat de hogere koers die we verwacht hebben, nog niet op de borden is verschenen. Een hoger beroep door BDX zal voor meer koersdruk zorgen voor een jaar of zo. Tegen de tijd dat het hoger beroep op zijn einde loopt is het wellicht weer interessant om weer in te stappen.

    Zag vandaag toevallig twee soortgelijke cases voorbij komen. PharmAthene (PIP, finance.yahoo.com/q?s=PIP) heeft vandaag een schadervergoeding van $195 miljoen toegewezen gekregen. Market cap is nu $105 miljoen. Probleem is dat de tegenpartij het waarschijnlijk niet kan betalen. Verder zag ik voorbeurs de schikking tussen Tessera (TSRA, finance.yahoo.com/q?s=tsra) en Amkor, Tessera krijgt $155 miljoen van Amkor. Tessera is omhoog gegaan, nu +8%. Het is dat ik al een daytrade in DepoMed had, anders had ik hier waarschijnlijk een daytrade in gedaan.

    Over je aanbod; dat is en prima en leuk idee; ik doe graag mee!
  7. Turnaround_Manager 20 januari 2015 21:32
    Vandaag een goede daytrade in het Franse Orpea; zo'n 3% winst op deze trade en 1.5% voor mijn portefeuille. Toen ik naar het rekeningoverzicht keek op De Giro, zag ik tot mijn schrik twee keer een transaction tax staan van 0.2%. Toen ik wat beter keek, zag ik gelukkig dat ik bij aankoop deze 0.2% betaalde, maar dat ik de tax weer terug kreeg bij de verkoop. Even gegoogled, blijkt dat bij day trades je geen tax hoeft te betalen ... De tax is alleen voor aandelen van bedrijven met een market cap van meer dan 1 miljard. Het blijkt trouwens dat meer dan de helft van de trades op de Euronext Parijs daytrades zijn, zie www.reuters.com/article/2013/10/16/fr...
  8. Turnaround_Manager 21 januari 2015 23:10
    Oepsie ... vandaag een slechte daytrade van -3.8% en zo'n -2% voor mijn portefeuille. Voorbeurs Super Micro Computer (SMCI) gespot omdat ze met veel beter dan verwachte kwartaalcijfers kwamen en bovendien met betere verwachtingen. De koers opende hoog op $39.21, daalde 5 minuten en steeg vervolgens weer. Toen kocht ik op $39. Daarna zakte de koers helaas heel snel en nam ik mijn verlies op $37.50. Gelukkig maar, want de koers zakte daarna nog veel verder om te sluiten op $34.11, bijna 10% onder het slot van gisteren. Soms reageren beleggers irrationeel en dan kun je als daytrader maar beter op tijd je verlies nemen. Voor een lange termijn belegger is dit wellicht een mooi moment om in te stappen in SMCI.
  9. Turnaround_Manager 9 februari 2015 21:41
    quote:

    Martin W schreef op 9 februari 2015 21:08:

    Vandaag afstand gedaan van Retractable boven 5.10. Al met al een mooi rendement behaald :-). Nogmaals dank voor de tip Turnaround en succes met je fonds.

    Groeten,
    Martin
    Dat is een mooie koers waarop je verkocht hebt; flink hoger dan mijn verkoopkoers :-) Ben benieuwd hoeveel lezers nog een positie hebben in RVP; drulletje drie is er een van geloof ik. Het is afwachten wat BDX gaat doen; gaan ze nog proberen te schikken met RVP, of in hoger beroep, of doen ze niks meer en gaan ze betalen? Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk.
  10. drulletje drie 9 februari 2015 21:49
    quote:

    Turnaround_Manager schreef op 9 februari 2015 21:41:

    [...]
    Dat is een mooie koers waarop je verkocht hebt; flink hoger dan mijn verkoopkoers :-) Ben benieuwd hoeveel lezers nog een positie hebben in RVP; drulletje drie is er een van geloof ik. Het is afwachten wat BDX gaat doen; gaan ze nog proberen te schikken met RVP, of in hoger beroep, of doen ze niks meer en gaan ze betalen? Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk.
    Jazeker heb ik ze nog we zijn er bijna hopelijk. Hoop dat er voor 17 februari wat bekend gemaakt word we wachten gewoon nog even af.
  11. Balimoney 12 februari 2015 17:41
    quote:

    Turnaround_Manager schreef op 9 februari 2015 21:41:

    [...]
    Dat is een mooie koers waarop je verkocht hebt; flink hoger dan mijn verkoopkoers :-) Ben benieuwd hoeveel lezers nog een positie hebben in RVP; drulletje drie is er een van geloof ik. Het is afwachten wat BDX gaat doen; gaan ze nog proberen te schikken met RVP, of in hoger beroep, of doen ze niks meer en gaan ze betalen? Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk.
    Ik zit er niet alleen nog in maar heb zelfs vorige week nog verdubbeld. Mochten we een paar dubbeltjes omhoog gaan gaat die helft er weer uit.
  12. [verwijderd] 12 februari 2015 20:04
    quote:

    Turnaround_Manager schreef op 9 februari 2015 21:41:

    [...]
    Dat is een mooie koers waarop je verkocht hebt; flink hoger dan mijn verkoopkoers :-) Ben benieuwd hoeveel lezers nog een positie hebben in RVP; drulletje drie is er een van geloof ik. Het is afwachten wat BDX gaat doen; gaan ze nog proberen te schikken met RVP, of in hoger beroep, of doen ze niks meer en gaan ze betalen? Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk.
    Ik zit er ook nog in. Wacht gewoon af.
    Gr, Theo
850 Posts
Pagina: «« 1 ... 38 39 40 41 42 43 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 913,25 -0,03%
EUR/USD 1,0874 +0,04%
FTSE 100 8.420,26 -0,22%
Germany40^ 18.716,50 -0,12%
Gold spot 2.415,21 0,00%
NY-Nasdaq Composite 16.685,97 -0,07%

Stijgers

NX FIL...
+8,76%
VIVORY...
+6,12%
Sif Ho...
+4,09%
RENEWI
+3,21%
HEIJMA...
+3,08%

Dalers

Corbion
-3,97%
ADYEN NV
-3,20%
EBUSCO...
-3,00%
SIGNIF...
-2,50%
PROSUS
-2,29%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links