Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,850 31 mei 2024 17:35
  • +0,006 (+0,16%) Dagrange 3,824 - 3,856
  • 1.290.886 Gem. (3M) 1,2M

BAM mei 2024

935 Posts
Pagina: «« 1 ... 42 43 44 45 46 47 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 innicksname 31 mei 2024 09:22
    quote:

    Zwijnash schreef op 30 mei 2024 17:58:

    Mr Stanley stressed that the contractor has not kept to the dates and the hospital's board "does not have the necessary levers" to be able to hold the contractors to this timeline.
    De grote vraag was en is: kon BAM zich wel aan de data houden. Of wachtte het op toestemming voor iets, werd er weer aangedrongen op een wijziging, etc. Misschien geeft het leesvoer van Ono uitsluitsel.
  2. forum rang 6 OnoMatopee 31 mei 2024 14:39
    U.S PCE PRICE INDEX (MOM) (APR) ACTUAL: 0.3% VS 0.3% PREVIOUS; EST 0.3%

    U.S PCE PRICE INDEX (YOY) (APR) ACTUAL: 2.7% VS 2.7% PREVIOUS; EST 2.7%

    U.S PERSONAL INCOME (MOM) (APR) ACTUAL: 0.3% VS 0.5% PREVIOUS; EST 0.3%

    U.S PERSONAL SPENDING (MOM) (APR) ACTUAL: 0.2% VS 0.8% PREVIOUS; EST 0.3%
  3. forum rang 6 Zwijnash 31 mei 2024 18:05
    quote:

    innicksname schreef op 31 mei 2024 09:22:

    [...]
    De grote vraag was en is: kon BAM zich wel aan de data houden. Of wachtte het op toestemming voor iets, werd er weer aangedrongen op een wijziging, etc. Misschien geeft het leesvoer van Ono uitsluitsel.
    Wat ik les is dat de langer het duurt hoe meer Ireland moeten betalen
  4. axie 31 mei 2024 19:37
    quote:

    HenkdeV schreef op 31 mei 2024 18:18:

    [...]

    Was dat maar waar, dan zou BAM gigantisch aan deze klus verdienen.
    Nee, Zwijnash heeft gelijk. Als BAM niet extra betaald zou worden (Was de oorspronkelijke begroting niet 1.2 Miljard euro voor het kinderziekenhuis?), dan waren ze allang failliet. De vraag is alleen of ze op dat extra geld veel marge maken. Dat weet niemand.
  5. forum rang 8 HenkdeV 31 mei 2024 20:23
    quote:

    axie schreef op 31 mei 2024 19:37:

    [...]

    Nee, Zwijnash heeft gelijk. Als BAM niet extra betaald zou worden (Was de oorspronkelijke begroting niet 1.2 Miljard euro voor het kinderziekenhuis?), dan waren ze allang failliet. De vraag is alleen of ze op dat extra geld veel marge maken. Dat weet niemand.
    Dat extra geld is voor extra werk dat BAM heeft gedaan, o.a ten gevolge van veel doorgevoerde wijzigingen in de oorspronkelijke plannen.

    En of BAM uiteindelijk aan deze klus verdient is mij in ieder geval niet bekend.

    En dit vind ik in ieder geval niet erg positief klinken:

    De heer Stanley benadrukte dat de aannemer zich niet aan de data heeft gehouden en dat het bestuur van het ziekenhuis “niet over de nodige hefbomen beschikt” om de aannemers aan deze tijdlijn te kunnen houden.
  6. axie 31 mei 2024 20:37
    quote:

    HenkdeV schreef op 31 mei 2024 20:23:

    [...]

    Dat extra geld is voor extra werk dat BAM heeft gedaan, o.a ten gevolge van veel doorgevoerde wijzigingen in de oorspronkelijke plannen.

    En hoe weet je zo zeker dat dit (met de vertraging naar feb 2025) nu ook niet het geval is en ze nu in dit geval geen extra geld krijgen? (aangezien je aangeeft aan Zwijnash dat ze geen extra geld krijgen, want anders zouden ze zoveel geld verdienen).
  7. forum rang 8 HenkdeV 31 mei 2024 20:42
    quote:

    axie schreef op 31 mei 2024 20:37:

    [...]

    En hoe weet je zo zeker dat dit (met de vertraging naar feb 2025) nu ook niet het geval is en ze nu in dit geval geen extra geld krijgen? (aangezien je aangeeft aan Zwijnash dat ze geen extra geld krijgen, want anders zouden ze zoveel geld verdienen).
    Misschien even beter lezen wat ik schrijf en hoe ik het schrijf.

    En ik denk dat niemand zeker weet hoe het zit. Ook jij niet.
  8. axie 31 mei 2024 21:03
    quote:

    HenkdeV schreef op 31 mei 2024 20:42:

    [...]

    Misschien even beter lezen wat ik schrijf en hoe ik het schrijf.

    En ik denk dat niemand zeker weet hoe het zit. Ook jij niet.
    Haha, het ligt altijd aan een ander.

    Misschien moet jij zelf even beter toegeven dat je fout zat: Dit is wat jij schrijft letterlijk: Was dat maar waar, dan zou BAM gigantisch aan deze klus verdienen. m.a.w. je geeft aan dat Zwijnash fout zit dat ze extra geld krijgen voor de klus. Ik beweerde niet dat ze extra marge maakten, sterker nog ik geef aan dat ik het niet weet. Maar ook dat jouw opmerking niet klopt dat ze geen extra geld krijgen.
  9. forum rang 8 HenkdeV 31 mei 2024 21:15
    quote:

    axie schreef op 31 mei 2024 21:03:

    [...]

    Haha, het ligt altijd aan een ander.

    Misschien moet jij zelf even beter toegeven dat je fout zat: Dit is wat jij schrijft letterlijk: Was dat maar waar, dan zou BAM gigantisch aan deze klus verdienen. m.a.w. je geeft aan dat Zwijnash fout zit dat ze extra geld krijgen voor de klus.
    Nee hoor, jij kunt (of wilt) gewoon niet goed lezen.
    En daardoor trek jij verkeerde conclusies uit hetgeen ik schrijf.
935 Posts
Pagina: «« 1 ... 42 43 44 45 46 47 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Tegenvallers drukken resultaten BAM

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links