Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
April 2024, TomTom kijkt vooruit maar ook terug
Volgen
April, de maand van de Q1-cijfers en de daar tegenwoordig aan vastgeplakte (dus beetje afgeraffelde) AVA, beide op 17 april. Daar tussenin de conference call, met steeds minder analisten erbij. Beetje saaie maand dus? Zou best kunnen, al weet je het bij TT nooit. Vaak waren er op cijferdagen enorme koersuitslagen met wel 20% verschil tussen de day high en day low. Eerlijk gezegd verwacht ik dat nu niet, loop de segmenten maar even met me mee:Consumer Het wordt voorjaar, de motorrijders poetsen hun ros weer op, er zal weer wat omzet zijn in de TomTom Rider (best een aardig ding, maar ik rijd geen motor). Caravan- en camperbezitters komen ook weer uit hun winterslaap, en kopers van tweedehandsauto's zullen voor hun vakantie misschien ook nog wel een pnd aanschaffen, al of niet uit de ramsj. En er blijft een stugge omzet in professionele pnd's voor vrachtwagens. Kortom, Consumer houdt het langer vol dan velen hier verwachtten of zelfs wensten, maar niks sensationeels, een langzaam dalende omzet is onvermijdelijk. Wel met een relatief hoge ebit en netto marge.Automotive Vermoedelijk verdere groei in de gerapporteerde omzet en winst, hopelijk ook in de operationele omzet. Maar niks spectaculairs, alles volgens verwachting en outlook. Vraag me niet waarom, maar ik verwacht nu geen grote groei van het orderboek. Enterprise Op dit moment saaier dan saai. TT verwacht (belooft) beginnende groei eind dit jaar en verder in 2025 en 2026. Nou, daar wachten we dan maar op. Het is knokken tegen Google en vele kleinere clubs. De twee of drie contractjes die TT momenteel per maand wint stellen volgens mij weinig voor, ik schreef daar in de maartdraad al over. Een jaaromzet van 1 miljoen per contract (gemiddeld) lijkt me al een optimistische schatting. Nee, geen feestjaar dus, maar een overgangsjaar (het zoveelste). Toch, we blijven hopen, want hun technology blijft mooi en hun traffic de allerbeste ter wereld. Het jaarverslag 2023 is inmiddels ook uit:corporate.tomtom.com/static-files/1b0... Daarin blikt TT terug. Zoals voor mij gebruikelijk is ga ik dat lijvige epistel bij stukjes en beetjes lezen op momenten dat ik daar tijd voor heb en zin in heb. En als er reden voor is zal ik er misschien ook nog wel eens wat over posten. Nu volsta ik met het citeren van een klein stukje tekst op pg. 22, door TT terecht heel bescheiden in de kantlijn geplaatst:Early 2023, a horrific earthquake struck Turkey and Syria. TomTom’ers mapped impacted areas to help support humanitarian efforts. More than 3,800 buildings and 50 km of roads were updated on the Humanitarian Open Street Map. To aid further, TomTom contributed €10,000 towards the Giro555 fund for earthquake victims. When another earthquake shook Morocco in September 2023, TomTom’ers also united to support those in need. Together, TomTom’ers made 65,292 edits and added 9,940 buildings to Humanitarian Open Street Map projects related to the earthquake. Die €10.000 is ook wat bescheiden, toch mooi dat TT hier iets kon betekenen en het memoreert. Er zijn vreselijke oorlogen aan de gang, maar laten we die rampen niet vergeten. Het is Pasen, voor christenen het feest van de hoop, het nieuwe begin. Precies drie jaar geleden mocht ik op 2de Paasdag van de IC af, na een ernstige ziekte en zware operatie. Het is goed gegaan, ik ben inmiddels geheel 'schoon' verklaard, en mocht de geboorte van mijn derde kleinkind meemaken. Ik wens jullie een fijne 2de Paasdag. Ga iets leuks doen! Voor TT is er misschien ook hoop, ooit zal die koers toch omhoog moeten. Ik bedoel, als ik toch even in dat jaarverslag gluur, ze hebben weinig meer om af te schrijven of te impairen.
BDB bedankt voor het nieuwe draadje. A het orderboek alleen maar jaarlijks,. maar jan en feb zijn positief. E de kleintjes waardeer jij op maximaal 1 miljoen per stuk, Ik denk 48 contracten van de kleintjes in 2024 , door jou op maximaal 1 miljoen per stuk, geeft 48 miljoen en dan de groten van 2023 en 2024, ik ben optimistisch Met C ga ik helemaal met je mee, geen einde ! Verder zei Harold bij VEB , het mes snijdt aan 2 kanten, kosten besparing en omzet groei. What Is Operating Leverage? Operating leverage is a cost-accounting formula (a financial ratio) that measures the degree to which a firm or project can increase operating income by increasing revenue. A business that generates sales with a high gross margin and low variable costs has high operating leverage. Een berdrijf dat omzetgroei levert met een hoge gross margin en lage variabele kosten heeft een hoge operating leverage. Ik ken er 1 :-) Jan Jaap zei het al, slaagt TT erin om de grote jongens in E te strikken, dan heb je een geweldige investering :-)
Ik had in 2017 16 aandelen, in de VK zei men los verkopen brengt 18 euro per aandeel op. Harold zei, dat kunnen we beter. 16 maal 18 euro min 16 maal 3,30 plus 2% voor inflatie en vermogensrendatmenthefffing = 9 aandelen. 288.0 min 52,80 en 8 jaar 2% over 235,30 samengesteld = 9 aandelen 288 is 9 aandelen is 32 euro per aandeel momenteel Dus om hetzelfde te krijgen voor 16 aandelen in 2017 moet ik nu 32 euro krijgen Harold doe je best !www.youtube.com/watch?v=J2xjas-lnWU
Afgelopen week: vier handelsdagen - 200.000 aandelen ingekocht. Weekly Summary Period Total shares repurchased Average purchase price Total consideration 30 October - 03 November 2023 558,637 €5.7013 €3,184,945 06 - 10 November 2023 422,211 €5.9802 €2,524,901 13 - 17 November 2023 202,403 €6.1856 €1,251,981 20 - 24 November 2023 206,160 €6.2425 €1,286,962 27 November - 01 December 2023 141,591 €6.1186 €866,342 04 - 08 December 2023 103,518 €6.1712 €638,827 11 - 15 December 2023 151,967 €6.2198 €945,208 18 - 22 December 2023 65,011 €6.3222 €411,014 27 - 29 December 2023 24,376 €6.4791 €157,934 02 - 05 January 2024 20,000 €6.1251 €122,503 08 - 12 January 2024 250,000 €6.3402 €1,585,050 15 - 19 January 2024 250,000 €6.1654 €1,541,350 22 - 26 January 2024 250,000 €6.4532 €1,613,300 29 January - 02 February 2024 250,000 €6.4946 €1,623,650 05 - 09 February 2024 200,000 €7.4193 €1,483,850 12 - 16 February 2024 250,000 €7.6502 €1,912,550 19 - 23 February 2024 250,000 €7.5340 €1,883,500 26 February - 01 March 2024 250,000 €7.4590 €1,864,750 04 - 08 March 2024 250,000 €7.2360 €1,809,000 11 - 15 March 2024 250,000 €7.2722 €1,818,050 18 - 22 March 2024 250,000 €7.2642 €1,816,05025 - 28 March 2024 200,000 €7.3800 €1,476,000 Subtotal 4,795,874 €6.6344 €31,817,717
Inkoop via 2de lijns gaat snel. Start date 30-Oct-23 Max end date 31-Oct-24 Percentage of program completed: 63,64% Geen inkoop op Euronext Amsterdam, Cboe DXE en Turquoise alleen inkoop afgelopen week via STL / 2de lijns
Wat is de filosofie /strategie van Harold betreffende “ aandeelhouderswaarde creëren” voor de particuliere beleggers?! Daar mogen bij de kwartaal cijfers weleens kritische vragen over worden gesteld!!
Dag begon goed en zelfs boven de 7,50 geweest. Nu na afstort 7,30
morningstar per 27 maart 2024 bij de fondsen Teslin Participaties Coöperatief UA Not Rated 5.21% 7.44% Sep 30, 2023 Teslin heeft dus een 5,21% belang in Tom Tom per 30 sept 2023, lopen dus 6 maanden achter !!! In het Teslin fonds is het TT belang dus 7,44% 30 sept, lijkt mij dat Teslin zelf aanlevert. Waarom niet 27 maart 2024 is maar een druk op de knop. Lopen dus bewust 6 maanden achter !!! Of ze mee doen aan de aandelen inkoop via de STL, ik weet het niet. ABN AMRO acts as broker for the STL. Weten dus van de hoed en de rand. En als analist met een target price van 11 euro :-)
Die 11 Euro is ondertussen van voor de oorlog
Nico Bakker is wat enthousiaster over TomTom voor de kortere termijn. 2 april 2024 Dashboard Dag; UP – groen - Koop/Houden status binnen een stijgende trend Dashboard Week; UP – groen - Enter Long overweging Dashboard Maand; Rebound – oranje - Exit Long overweging
Artikel gaat o.a. over "De wil van miljoenen klanten" volgens de BMW-baas. Zal Europa buigen voor de vraag van BMW, Renault en VW om soepeler CO2-regels? Het wordt volgend jaar een nauwe strop rond de nek van de automerken. Dan moeten er nieuwe CO2-limieten worden nageleefd, die door de tegenvallende verkoop van elektrische modellen moeilijk haalbaar worden. Na Volkswagen, vragen ook BMW en Renault Europa om een versoepeling, zo niet dreigt er een financiële aderlating. gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie...
Totale verkoop nieuwe auto’s daalt licht in maart – aandeel elektrische auto’s stijgt in eerste kwartaal naar 30% Er zijn in maart 37.119 nieuwe auto’s verkocht, een half procent minder dan in dezelfde maand een jaar eerder. Dat melden brancheclubs BOVAG, RAI Vereniging en RDC. In het eerste kwartaal van 2024 werden in totaal 101.849 nieuwe auto’s op kenteken gezet. Dat komt neer op een stijging van 4 procent op jaarbasis. Opmerkelijk is de stijging van het aantal verkochte volledig elektrische auto’s. In de eerste drie maanden van 2024 gingen er 30.068 over de toonbank, een stijging van een vijfde op jaarbasis. Daarmee zijn de stekkerauto’s goed voor bijna 30 procent van alle autoverkopen in het eerste kwartaal. Dit komt doordat de zakelijke markt zelf voorsorteert op elektrificatie, zegt voorzitter Bert de Kroon van BOVAG Autodealers in een persbericht. “Grote bedrijven zijn minder afhankelijk van fiscale stimulering.” Het aantal particulieren dat een nieuwe EV koopt, blijft volgens hem ver achter op de zakelijke markt. www.businessinsider.nl/totale-verkoop...
Totale verkoop nieuwe auto’s daalt licht in maart – aandeel elektrische auto’s stijgt in eerste kwartaal naar 30% Er zijn in maart 37.119 nieuwe auto’s verkocht, een half procent minder dan in dezelfde maand een jaar eerder. Dat melden brancheclubs BOVAG, RAI Vereniging en RDC. In het eerste kwartaal van 2024 werden in totaal 101.849 nieuwe auto’s op kenteken gezet. Dat komt neer op een stijging van 4 procent op jaarbasis. Taco bij de call Q3 2023 But for us, the biggest driver for growth is take rates. It's not so much car sales, because one million extra or one million lower for total market size doesn't have that much of an effect. It's more the adoption rates. And if you look at the adoption rates where we are today, it's roughly 40%. We think it can double by the end of this decade. And there are two drivers to drive that growth. One is EV adoption, because we see that with EV cars, there's almost a one-on-one correlation with taking navigation in-built. And the other one is self-driving features and safety features. What we communicated, for example, last year with our customer Hyundai-Kia, who has decided to -- due to the requirements and safety, they have decided to go fully in on navigation, and insert navigation, no longer as an option when they sell a car, but as a standard feature. So, the biggest driver for our Automotive revenue is take rates and not so much the fluctuations in car sales. Het is maar Nederland, maar toch. Taco zei het volgende: So, the biggest driver for our Automotive revenue is take rates and not so much the fluctuations in car sales. De grootste aanjager voor de omzet in automotive zijn de take rates en niet zozeer de fluctuatie in autoverkopen. De take rates bij EV is bijna 100% Opmerkelijk is de stijging van het aantal verkochte volledig elektrische auto’s. In de eerste drie maanden van 2024 gingen er 30.068 over de toonbank, een stijging van een vijfde op jaarbasis. 20% stijging in de verkoop EV tov de eerste 3 maanden 2023 En of de EV s nu zakelijk of particulier worden gekocht, maakt niet uit, als ze maar van de band rollen :-)
Nog even over de take rates. Taco Q3 2023 But for us, the biggest driver for growth is take rates. It's not so much car sales, because one million extra or one million lower for total market size doesn't have that much of an effect. It's more the adoption rates. And if you look at the adoption rates where we are today, it's roughly 40%. We think it can double by the end of this decade. Take rates nu 40% en in 2030 het dubbele ( 80% ) Dan helpt die 20% EV meer ook mee :-)
03 Apr 2024 TomTom and THTC collaborate to improve mobility in the Gulf states TomTom announces the extension of its partnership with Transport Hi-Tech Consultants (THTC), a geospatial and smart mobility solutions provider from Dubai. Building on successful collaborations on major projects, such as traffic management for the AFC Asian Cup Qatar, Royal Commission for Riyadh City, and Dubai’s Roads & Transport Authority, this partnership ensures TomTom’s maps and traffic information will continue to be leveraged for analytics and traffic management projects across the Gulf. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd Tja !
Inderdaad Tatje, langzaam zijn er veel positieve ontwikkelingen achter de schermen bij TomTom maar drukt men dagelijks met het liefst zo weinig mogelijk volume toch de toch al zo absurd lage koers!! De vraag is waarom! Waarom laat HG de koers niet oplopen met oa aandelen inkoop via de reguliere beurs, men noemt dit in de volksmond ook wel AANDEELHOUDERSWAARDE CREËREN !!!!
tatje schreef op 1 april 2024 20:17 :
BDB bedankt voor het nieuwe draadje.
A het orderboek alleen maar jaarlijks,. maar jan en feb zijn positief.
E de kleintjes waardeer jij op maximaal 1 miljoen per stuk,
Ik denk 48 contracten van de kleintjes in 2024 , door jou op maximaal 1 miljoen per stuk, geeft 48 miljoen en dan de groten van 2023 en 2024, ik ben optimistisch
...
Tot nu toe stellen die Enterprise-contractjes weinig voor. Inderdaad is het wachten op enkele grote vissen... Aan bepaalde grote vissen besteed TT in hun PR en marketing weinig aandacht. Ik bedoel vooral de groot-stedelijke en regionale wegbeheerders en verkeersmanagers, all over the world. Terwijl ze juist ook op dat gebied zoveel te bieden hebben, dankzij hun onvolprezen J-P. Schaeffer in Berlijn. Ga echt eens zelf grasduinen:www.tomtom.com/newsroom/product-focus... www.tomtom.com/traffic-index/london-t... De realtime data zijn er, de traffic-flow analyses ook, de predictions, de turning fractions,..., en de api's voor de ontwikkelaars bij de potentiële klanten. De potentiële budgetten zijn er bij hun klanten ook. Geloof me maar, ik weet iets van wat RWS (ik stond aan de wieg van hun landelijke verkeerscentrale) en lagere overheden aan 'verkeer' besteden. In andere landen weet (nou ja, wist) ik er ook iets van. Voor de internationale commerciële en vooral Amerikaanse 'onderzoekbureaus' die beweren iets te weten over de omvang van markten in de toekomst is dit terra incognito. Ze kijken er niet eens naar. Toch zit daar geld genoeg, maar waarom boekt TT in deze sector zo verdomde weinig omzet? Ten eerste omdat allerlei lokale en regionale baasjes, ambtenaartjes en wethoudertjes het zelf beter denken te weten, iedereen heeft verstand van verkeer toch? Van harte gesteund en gevleid door vele kleine verkeerskundige adviesbureautjes en IT-jongens die er ook brood in zien. Ten tweede omdat de top van TT er geen feeling mee heeft. Zij zijn entrepeneurs die eigenlijk zover mogelijk van elke overheid af willen blijven. HG voelt zich thuis bij de bobo's van de automobielindustrie, suggereert in zijn cc's dat hij hen en hun plannen volledig doorgrondt... Maar over gesprekspartners bij overheden hoor je hem zelden of nooit. Zijn Corinne heeft wel de pretentie om soms iets maatschappelijks te doen, maar liefst los en ver weg van elke overheid. Zo van: "laat sociaal zijn ook maar aan ons over, wij kunnen dat beter". De superslimme jonge nerds die ze aanwerven kunnen veel, maar hebben 'keine Ahnung' van de echte wereld. Ik zwijg maar. Denk als ouwe lul soms toch: "Wat laten jullie veel kansen liggen!"
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)