Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Maart 2024 roert zijn staart, wat brengt TomTom naar grote hoogte
Volgen
NewKidInTown schreef op 18 maart 2024 18:07 :
[...]
"een autobouwer" lijkt me niet voor de hand te liggen, wat moeten dan AL die andere autobouwers, toch met z'n allen naar google, garmin, here of waze ? Oh ja, of apple ?
Apple of Microsoft Azure zou ook kunnen.. De remains van Tele Atlas moeten ook toch wat waard zijn.. Diegene die TT pakt, maakt zich autonoom tegen de hegemonie van het machtige Google.. De vraag is alleen: wanneer kiest Harold Goddijn eieren voor zijn geld.. Na 20 jaar zal hii zelfs toch ook nu wel doorhebben dat de PND’s een one trick pony waren.. Het enige van waarde binnen TT is de kaarttech. Die kan gebruikt worden voor autonoom rijden, automatische real time updates via AI software.. Alleen TT is te klein om écht een vuist te maken tegen de tech giganten zoals een Google of een Meta etc.. Goddijn. Je club kan nu nog iets opbrengen. Nu is het nog iets waard. Wacht niet meer te lang. Je bent een klein duimpje in Goliath land.. Kies voor jezelf, je vrouw je kinderen en je aandeelhouders van het eerste uur, eieren voor je geld en verkoop te toko nu er nog wat van waarde inzit..
Begin met het uitkeren van de kas. Alle aandeelhouders 3 Euro per aandeel.
TomTom and Hastig deliver advanced traffic insights TomTom announces the extension of its commercial relationship with Hastig, providing valuable insights into traffic movements to road authorities, local governments, and companies. TomTom’s traffic data powers Hastig’s Traffic tools and data offerings, which customers can use to support decision-making around road networks, traffic management, and investments in EV charging locations. via tomtom corperate commercial news 19 maart 2024
Nico Bakker laat zijn (voorzichtig) enthousiasme van de afgelopen weken voor TomTom weer varen. Dashboard Dag; Correctie, oranje, Correctie gaande binnen de uptrend Dasboard Week; Correctie, oranje, Correctie gaande binnen de uptrend Dashboard Maand; Rebound, oranje, Correctie gaande binnen de uptrend
Mooi nieuws . En wat betreft Nico Bakker, geen waarde aan hechten, een nietszeggende analist die net als het weer dagelijks veranderd!
veranderT, net als de koers van dit volatiele aandeel.
gezien de omzet stromen er weer SLT liquiditeiten in het aandeel. koers UP! (short covering zou ook kunnen)
Mobileye stopt met de aftermarket oplossingen door dalende inkomsten Mobileye (MBLY) zei maandag dat het zijn aftermarket solutions divisie gaat afbouwen omdat de inkomsten zijn gedaald en de business de afgelopen jaren niet heeft bijgedragen aan de winstgevendheid. Ongeveer 130 werknemers wereldwijd zullen worden getroffen, zei Mobileye, en voegde eraan toe dat het bestaande klanten op de middellange termijn zal blijven bedienen, evenals klanten van zijn General Safety Regulation-oplossingen voor fabrikanten van commerciële voertuigen. De inkomsten uit de aftermarket activiteiten, die achteraf ingebouwde geavanceerde bestuurdersondersteuningstechnologie leveren, zijn gedaald tot ongeveer $40 miljoen per jaar door een vertraging in de vraag naar achteraf ingebouwde ADAS-diensten, aldus Mobileye. De verhuizing zal naar verwachting geen materiële invloed hebben op de financiële resultaten dit jaar, aldus Mobileye.nl.marketscreener.com/koers/aandeel/M...
Fisker; zeer kleine klant partner van TomTom Fisker legt productie stil, begin van het einde? We leven in een tijd met gouden kansen voor nieuwe autofabrikanten, maar het zijn er zoveel dat niet iedereen kan overleven. Het wordt dus een ouderwets potje ‘survival of the fittest’. De auto-industrie is uiteindelijk net zo hard als de natuur. Een start-up die er momenteel niet zo goed voor staat is Fisker. De productie leek net lekker op gang te komen, je ziet de eerste exemplaren al rijden, maar intussen gaat het financieel helemaal niet lekker. Eerder kwam al berichten dat er personeel de laan uit werd gestuurd, dat er gekeken wordt naar een mogelijk faillissement en dat de beurswaarde gehalveerd is. Het ene onheilsbericht volgt na het andere, want Fisker laat vandaag weten dat ze de productie stilleggen. Het gaat (vooralsnog) om een tijdelijke pauze van zes weken, maar dit is natuurlijk niet wat je wil horen als aandeelhouder. Of als klant.www.autoblog.nl/nieuws/fisker-legt-pr...
Uitgebreid artikel waarin o.a. onderstaande tekst. Moeten we bang zijn voor de opkomst van de Chinese automerken? Klimaatbeleid Voor een minder gekleurde kijk op de kwestie vragen we China-deskundige Fred Sengers naar zijn mening: “Mede door de groeiende welvaart is de automarkt in China enorm toegenomen, waardoor het de fabrikanten heel goed gaat. Het is waar dat er in het begin subsidies zijn geweest om de ontwikkeling van accu’s en EV’s op gang te helpen, maar dat doet elk land. De belangstelling voor elektrisch rijden kwam voort uit de enorme luchtvervuiling in China. De overheid stimuleerde elektrisch rijden, onder meer door de eigen vloot te elektrificeren. Dat was een enorme steun in de rug van de fabrikanten. Maar dan moet je je afvragen: is dat staatssteun of is het klimaatbeleid? De gedachte dat EV’s ook een mooi exportproduct zijn, is vrij vers.” Het is tenslotte opmerkelijk dat de Europese Commissie wil dat er vanaf 2035 uitsluitend nog elektrische auto’s worden verkocht. De grootste drempel voor consumenten is op dit moment nog de hoge aanschafprijs, dus zou je verwachten dat de commissie juist blij is met nieuwe merken die deze drempel verlagen. Bovendien moet je niet vergeten dat de Europese industrie voor de belangrijkste grondstoffen voor zijn elektrische auto’s bijna volledig afhankelijk is van China. Het is niet ondenkbaar dat wanneer Europa Chinese auto’s tegenhoudt, China de kraan van die zogenaamde ‘critical raw materials’ dichtdraait. Die zijn ook onmisbaar voor bijvoorbeeld windturbines en zonnepanelen, dus dan kan Europa zijn transitie vergeten. Open concurrentie Het is dan ook niet verwonderlijk dat de Europese fabrikanten er zelf ook wat meer genuanceerd naar kijken. Zo zei Mercedes-Benz’ CEO Ola Källenius niets te zien in importheffingen, omdat je daarmee de Chinese automobielindustrie zou buitensluiten: “Het zou een illusie zijn om in 2023 nog te geloven in een wereldeconomie zonder China.” In dat kader moeten we ons overigens wel bedenken dat Källenius met Smart, waarvan Mercedes-Benz de helft in handen heeft, zelf ook Chinese auto’s naar Europa exporteert. Michael Cole, CEO van Hyundai Motors Europe, is niet faliekant tegen, maar heeft wel zijn bedenkingen, zo zei hij eerder in gesprek met AutoWeek: “Wij geloven in open concurrentie en zijn altijd tegen protectionisme geweest. Maar als er aanwijzingen zijn dat het speelveld niet eerlijk is, dan moet dat worden onderzocht.” Los van de subsidievraag heeft Cole geen moeite met de Chinese invasie, vervolgt hij: “Competitie hoort bij het leven en houdt je scherp.” Tesla’s Elon Musk is daar wat meer uitgesproken in: “Zonder handelsbeperkingen (importheffingen, red.) maken de Chinese autobouwers de concurrentie kapot.”www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/mo...
Harold, laat het maar eens snel zien ! Laat zien dat een dirty absoluut niet aan de orde is!! Beursblik: ING verhoogt koersdoel TomTom Door ABM Financial News op maandag 11 maart 2024 Views: 4.015 Beursblik: ING verhoogt koersdoel TomTom Beeld: TomTom (ABM FN-Dow Jones) ING heeft het koersdoel voor TomTom verhoogd van 7,00 naar 7,50 euro met een onveranderd Houden advies. Dat bleek maandag uit een analistenrapport van de bank. Het nieuwe kaartenplatform in het segment Enterprise gaat goed verkopen, gelooft TomTom, maar dat is nog niet terug te zien in de cijfers.
Wereldbelegger schreef op 19 maart 2024 10:31 :
Fisker; zeer kleine klant partner van TomTom Fisker legt productie stil, begin van het einde?
We leven in een tijd met gouden kansen voor nieuwe autofabrikanten, maar het zijn er zoveel dat niet iedereen kan overleven. Het wordt dus een ouderwets potje ‘survival of the fittest’. De auto-industrie is uiteindelijk net zo hard als de natuur.
Een start-up die er momenteel niet zo goed voor staat is Fisker. De productie leek net lekker op gang te komen, je ziet de eerste exemplaren al rijden, maar intussen gaat het financieel helemaal niet lekker. Eerder kwam al berichten dat er personeel de laan uit werd gestuurd, dat er gekeken wordt naar een mogelijk faillissement en dat de beurswaarde gehalveerd is.
Het ene onheilsbericht volgt na het andere, want Fisker laat vandaag weten dat ze de productie stilleggen. Het gaat (vooralsnog) om een tijdelijke pauze van zes weken, maar dit is natuurlijk niet wat je wil horen als aandeelhouder. Of als klant.
www.autoblog.nl/nieuws/fisker-legt-pr... l'histoire se répète ? In 2012 tekende Fisker ook een contract met TomTom:corporate.tomtom.com/news-releases/ne... In 2013 ging Fisker failliet:www.industryweek.com/finance/article/... Het mag dan een kleine klant zijn, maar vooralsnog was het de enige waarbij er sprake was het gebruik van de digital cockpit van Tomtom. Althans, dat was het vermoeden op basis van berichten in de media. Een officieel persbericht hierover van Tomtom is er nooit geweest. Voor zover ik weet is er geen sprake van een andere afnemer van de digitale cockpit van Tomtom. Ik heb er in ieder geval niets over gelezen. Introductie was in november 2021, meer dan 2 jaar terug. Het werd met veel bombarie aangekondigd, maar tot nu toe is er niets van terecht gekomen. Ook hier geldt weer: l'histoire se répète
win some... schreef op 19 maart 2024 12:23 :
[...]
l'histoire se répète ?
In 2012 tekende Fisker ook een contract met TomTom:
corporate.tomtom.com/news-releases/ne... In 2013 ging Fisker failliet:
www.industryweek.com/finance/article/... Het mag dan een kleine klant zijn, maar vooralsnog was het de enige waarbij er sprake was het gebruik van de digital cockpit van Tomtom. Althans, dat was het vermoeden op basis van berichten in de media. Een officieel persbericht hierover van Tomtom is er nooit geweest.
Voor zover ik weet is er geen sprake van een andere afnemer van de digitale cockpit van Tomtom. Ik heb er in ieder geval niets over gelezen. Introductie was in
november 2021 , meer dan 2 jaar terug. Het werd met veel bombarie aangekondigd, maar tot nu toe is er niets van terecht gekomen. Ook hier geldt weer:
l'histoire se répète
november 2021; dat was een prachtmaand. de koers schoot omhoog van 7,07 naar 9,16 in één maand tijd. Posters buitelde over elkaar heen in positiviteit en kennis van TomTom. Alleen daarna l'histoire se répète
Voor de diehard fan komt morgen een mooie domeinnaam vrij. Domeinnaam: tomtomclub.nl Status: in quarantaine Registratiedatum: 2020-11-09 Datum uit quarantaine: 2024-03-20T05:01:00 Een uitgelezen mogelijkheid om een platform voor een club voor gelijkgestemden te beginnen met als vaandel: pendens radices spem facit (wortel verhangen doet ons hopen)
Vive tu vida positivamente schreef op 19 maart 2024 11:57 :
.....
Beursblik: ING verhoogt koersdoel TomTom
Beeld: TomTom
(ABM FN-Dow Jones) ING heeft het koersdoel voor TomTom verhoogd van 7,00 naar 7,50 euro met een onveranderd Houden advies.
.....
In 1 woord WOW Ik voeg er nog aan toe: - voor de positivos, in ieder geval pas "winst" nemen BOVEN de 7,50 - voor overigen, verlies nemen zolang het nog kan op dit niveau, of pas rond de 7 rond Ik zie betere kansen, doe je huiswerk
Wereldbelegger schreef op 19 maart 2024 12:47 :
Voor de diehard fan komt morgen een mooie domeinnaam vrij.
Domeinnaam: tomtomclub.nl
Status: in quarantaine
Registratiedatum: 2020-11-09
Datum uit quarantaine: 2024-03-20T05:01:00
Een uitgelezen mogelijkheid om een platform voor een club voor gelijkgestemden te beginnen met als vaandel:
pendens radices spem facit
(wortel verhangen doet ons hopen)
Ik zie dat de domeinnaam tomtomclub.nl vanmorgen is geregistreerd.
Wereldbelegger schreef op 20 maart 2024 09:30 :
[...]
Ik zie dat de domeinnaam tomtomclub.nl vanmorgen is geregistreerd.
Kopen?
13 minuten geen enkel stukje verhandeld, weer een teken dat (bijna) NIEMAND van z'n stukken af wil, maar stevig blijft vast houden, logisch toch met zulke zonnige vooruitzichten ?
Tja. Another considerable achievement in 2023 was the growth of our Automotive backlog2 , which grew to €2.5 billion. This increase can be attributed to a robust order intake, partially offset by customers’ downward revisions of nearterm car production volumes. 2 Automotive backlog is the cumulative expected IFRS revenue from all awarded Automotive deals. ""This increase can be attributed to a robust order intake, partially offset by customers’ downward revisions of nearterm car production volumes."" Vrij vertaald. Deze stijging kan worden toegerekend aan een flinke order intake, die gedeeltelijk te niet wordt gedaan door klanten die de toekomstige autoproductie lager inschatten. van 2,4 naar 2,5 kan dus zijn !! order intake 300 miljoen en lagere toekomstige autoproductie 200 miljoen. Maar ik denk dat jan en feb 2024 de lagere autoproductie loochen straffen :-) Zo dat was A . Nu E . We have a substantial sales funnel for TomTom Orbis Maps. Considering the typical sales cycle in the Enterprise segment, we anticipate a gradual increase in conversions to signed contracts throughout the year. Dus van contacten verwachten ze dit jaar contracten en veel :-) Verder zei Harold in de Q4 call. So, yeah, I think there is significant opportunity ahead of us. I think we will start to see that materializing in wins throughout the year. It will take a bit longer before we see it in the P&L. But in the second half of this year, we should start to see some green shoots into the revenue, and we need to lay the foundation for continued and accelerated growth in this segment for 2025. Dus enkele contracten lopen 2e HJ in de P en L ( Greenshots ) Over contracten gesproken :-) 19 Mar 2024 TomTom and Hastig deliver advanced traffic insights 12 Mar 2024 TomTom supports GLI with the expansion of its fleet-tracking solution 05 Mar 2024 TomTom and LocationMind sign a new commercial deal to deliver advanced location-based services 27 Feb 2024 TomTom and Transurban extend collaboration to optimize mobility 22 Feb 2024 TomTom supports Waka Kotahi in optimizing New Zealand’s road network 13 Feb 2024 TomTom and EPG expand partnership to drive transportation management efficiency 06 Feb 2024 TomTom and CleverMaps collaborate to improve location intelligence 30 Jan 2024 TomTom and GEVAS extend commercial relationship to improve traffic management 25 Jan 2024 TomTom and Spotzi cooperate to improve geomarketing decision-making 23 Jan 2024 TomTom and Mobilyze deepen partnership to optimize EV charging networks 18 Jan 2024 TomTom and ThingCo cooperate on advancing usage-based insurance 4 contracten per maand, volhouden en je zit voor dit jaar op 48 contracten.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)