Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
NLvalue schreef op 12 juli 2021 09:55 :
[...]
Maar goed - IAG nu -2,9%, AFKLM -2%, Aegean +2,5%
Ben het eens met je - maar mijn conclusie blijft hetzelfde : jullie laten je hier wel heel erg leiden door datapunten die in het grote plaatje er niet toe doen.
Ik begrijp je niet helemaal. Welke "datapunten die er niet toe doen" laat ik me door beinvloeden? Waar het om gaat is dat AF-KLM redelijk wat cash heeft om op te stoken. Uit alles blijkt dat ze dat opstoken beter doen dan de concurrentie: ze vliegen het meest, maar met lage gemiddelde bezettingsgraad. Ze hebben een rugzak ontwikkeld die voor goederenvervoer in passagiersvliegtuigen kan worden gebruikt, waardoor het aantal vluchten op peil blijft en de cargo-omzet nog wat toeneemt; geen bestendigheid te constateren. steeds opnieuw opportunistisch uitbreiden van het aantal bestemmingen en zo mogelijk het aantal vluchten per bestemming. Nergens ook maar iets te bespeuren van een evenwicht zoeken in kosten en opbrengsten. Het geld gaat op, hoe dan ook, maar........ het is geleend geld Waar ik steeds op hamer is dat geleend geld moet worden omgezet in aandelen. Die omzetting van miljarden Euro's schulden in aandelen, dat is waar het om draait. Hoe meer je op stookt, hoe sneller er gehandeld moet worden; omzetting schulden in EV EN nieuwe cash. Dit gaat ten koste van de huidige aandeelhouders. Uiteindelijk (ik stel vanaf 2025)- en daar doel jij op - zal de luchtvaart blijven bestaan - hangt het succes van AF-KLM af van de marktpositie die ze nu genereren (=positief) - keert de rust in de reizigerswereld terug Maar dan is het bezit van de aandeelhouders van 1 januari 2021 verwaterd met een factor 10 of meer. Je bent dan aandeelhouder van een goed gepositioneerd bedrijf, maar het is maar een heel klein beetje, de rest is in handen van de Franse staat en evt partijen die er nog een onnodig grote sloot geld tegenaan willen gooien
The Air France-KLM Group has issued a tender to both Airbus and Boeing for up to 160 new short and medium-haul aircraft. The Group CEO Ben Smith told local publications that this would be the largest order in the Group’s history, and would be used to renew and extend the fleets of KLM and Transavia. En trots zijn we er op; "short haul aircraft; niks met de trein! Wat gaat dat trouwens kosten die 160 vliegtuigen (zijn nog niet klaar natuurlijk, dus duurt wel ff) maar toch!
Knife Catcher schreef op 12 juli 2021 14:04 :
The Air France-KLM Group has issued a tender to both Airbus and Boeing for up to 160 new short and medium-haul aircraft. The Group CEO Ben Smith told local publications that this would be the largest order in the Group’s history, and would be used to renew and extend the fleets of KLM and Transavia.
En trots zijn we er op; "short haul aircraft; niks met de trein!
Wat gaat dat trouwens kosten die 160 vliegtuigen (zijn nog niet klaar natuurlijk, dus duurt wel ff) maar toch!
Bizar nieuws dit. Shell wordt aan alle kanten door milieu clubs bestookt omdat ze niet groen genoeg zijn. Maar hun meest vervuilde klanten wordt alle ruimte gegeven om nog meer te vervuilen. Zonder ook maar een cent aan compensatie te betalen. Geen haan die er naar kraait! Daarnaast, van welk geld willen ze deze vliegtuigen kopen?
Turbo Mckwek schreef op 12 juli 2021 14:40 :
[...]
Bizar nieuws dit.
Shell wordt aan alle kanten door milieu clubs bestookt omdat ze niet groen genoeg zijn.
Maar hun meest vervuilde klanten wordt alle ruimte gegeven om nog meer te vervuilen.
Zonder ook maar een cent aan compensatie te betalen.
Geen haan die er naar kraait!
Daarnaast, van welk geld willen ze deze vliegtuigen kopen?
De vliegtuigen zullen worden geleased, zoals de gehele vloot. Vanuit de buitenkant lijkt het heel wat, maar achter de schermen is het een compleet uitgeholde onderneming.
Hoge brandstofprijzen en toenemende besmettingen Delta Covid hebben negatieve invloed op koersverloop AIRF. Eerstvolgende steun ca. Euro 3,40.
Ik denk dat de overheid(lees: belastingbetaler) garant staat voor de no-limit lease toestellen. De media moeten dat gewoon melden, maar weigeren dat om de ons bekende reden: een hoger belang. Over 3 jaar wordt er elke maand een kist afgeleverd, dat gaat heel geleidelijk, het verjongen van de vloot is in principe een blijvend proces binnen een luchtvaart instelling. Ik moest vanmiddag(13.30 uur voor de spotters) wachten voor een Atlas Air Cargo 747 Freighter, slechts 3 raampjes in de voorbubbel/boven, voor de rest zo glad als aluminium kan wezen, het toestel kwam van rechts, zodoende! Het was bij de onderdoorgang van de taxibaan naar de Polderbaan, de N nog wat! Liggend op het fietspad kun je een foto maken dat het lijkt alsof zowel de auto als de kist op hetzelfde nivo zitten:)
Knife Catcher schreef op 12 juli 2021 13:22 :
[...]
Ik begrijp je niet helemaal.
Welke "datapunten die er niet toe doen" laat ik me door beinvloeden?
Reactie in vet gedrukt Ik begrijp je niet helemaal. Welke "datapunten die er niet toe doen" laat ik me door beinvloeden?Ik reageer op je post van vrijdagavond 20.06u - waarin je een directe correlatie voorziet tussen de koers vandaag en de kleurcode van Nederland. Voorbeeld van een data punt in het grote plaatje die er niet toe doen. Niet voor de survival modus, en ook niet voor het middellange termijn perspectief Waar het om gaat is dat AF-KLM redelijk wat cash heeft om op te stoken. Uit alles blijkt dat ze dat opstoken beter doen dan de concurrentie: Mee eens - zelfde punt maakt Ben in het fd dit weekend - concurrentie is slagvaardiger. ze vliegen het meest, maar met lage gemiddelde bezettingsgraad. Ze hebben een rugzak ontwikkeld die voor goederenvervoer in passagiersvliegtuigen kan worden gebruikt, waardoor het aantal vluchten op peil blijft en de cargo-omzet nog wat toeneemt; geen bestendigheid te constateren.Ik denk dat dit een verkeerd verwachtingspatroon is. Als je in survival modus zit - eet je alles, Jij wil weer terug naar elke woensdag gehaktdag. Prima natuurlijk - maar prematuur steeds opnieuw opportunistisch uitbreiden van het aantal bestemmingen en zo mogelijk het aantal vluchten per bestemming.zo'n data punt - zanzibar - die in het grote plaatje er niet toe doet. Je hebt niks gelezen over de reducties op andere bestemmingen, toch? . Nergens ook maar iets te bespeuren van een evenwicht zoeken in kosten en opbrengsten.Break even draaien is irrelevant als je aan het survivallen bent... operating cashflow positief draaien is het enige dat telt - binnenkort gaan we zien hoe dat gaat Het geld gaat op, hoe dan ook, maar........ het is geleend geld Waar ik steeds op hamer is dat geleend geld moet worden omgezet in aandelen. Die omzetting van miljarden Euro's schulden in aandelen, dat is waar het om draait. Hoe meer je op stookt, hoe sneller er gehandeld moet worden; omzetting schulden in EV EN nieuwe cash. Dit gaat ten koste van de huidige aandeelhouders.Who cares? Aan de wensdroom voor lagere koersen af te leiden zit er hier niemand op dit forum die een serieuze long aandelen positie heeft. En diegenen die wel een serieuze long positie hebben , hebben heel andere belangen dan de bedrijfseconomische rationale waar je op blijft terugvallen. Macron is nu de koning van de EU - belangrijk data punt in het grotere plaatje.En voor de NL belastingbetaler maakt het niet al te veel uit of er 50 mrd verbrand wordt aan NOW/TVL/Tozo voor een hondentrimsalon of aan KLM. Daar komt een keurig rapportje van de rekenkamer over uit dat achteraf het wellicht beter/anders kon. Uiteindelijk (ik stel vanaf 2025)- en daar doel jij op - zal de luchtvaart blijven bestaan - hangt het succes van AF-KLM af van de marktpositie die ze nu genereren (=positief) - keert de rust in de reizigerswereld terug Maar dan is het bezit van de aandeelhouders van 1 januari 2021 verwaterd met een factor 10 of meer. Je bent dan aandeelhouder van een goed gepositioneerd bedrijf, maar het is maar een heel klein beetje, de rest is in handen van de Franse staat en evt partijen die er nog een onnodig grote sloot geld tegenaan willen gooienZo ver vooruit kijken doe ik eerlijk gezegd nog niet - de grote vraag is wie sterker uit deze crises gaat komen en een rol kan spelen in de reset van de industrie . 160 vliegtuigen bestellen is een signaal dat AFKLM serieus gaat meespelen aan die tafel
mr.Franz schreef op 12 juli 2021 12:01 :
[...]
Met de oplopende coronacijfers, de hoge olieprijs, de terughoudendheid om te boeken bij consumenten, snap ik niet waar überhaupt een positieve impuls vandaag moet komen. Ik volg het aandeel al jaren vanaf de zijlijn, maar de huidige waardering is in mijn ogen nog altijd veel te hoog voor een technisch failliet bedrijf.
En toch blijf ik zitten, waarschijnlijk tot onder de €1,- en dan doe ik mijn puts pas weg...
beste NLvalue, mijn verhaal komt erop neer dat een aandeel AF-KLM nu NULvalue heeft. Op voorhand excuus voor het geintje Ik onderschrijf dat het in de toekomst beter gepositioneerd kan zijn dan concurrenten, maar dat is geen zekerheidje met de belabberde cultuur die er heerst. Daarom: er is geen enkele reden om nu aandelen AF-KLM te bezitten, tenzij je de Franse (of evt) de Nederlandse staat bent. Opruimen die zooi en weer instappen als het financieel op orde is.
Leuke woordspeling.. Als ik niet al mijn vingers kwijt was van het vangen van vallende messen - zou ik luid applaudiseren.. :-) Ben het overigens eens met je - zit niet voor niets (een klein beetje) short. Waar het natuurlijk over gaat is waarom de conviction ontbreekt om massaal te geloven in het scenario dat je schetst. Als dat een no-brainer was, had de koers allang onder de 1 gestaan, werden er dagelijks veel meer turbo short posities genomen etc.. Dan kun je 2 dingen doen - steeds naar dezelfde kant van de medaille blijven kijken - of naar de andere kant, en heel goed kijken wat je wellicht mist.
Het bedrijf is technisch failliet, feitelijk geen dubbeltje waard. En toch gaat de koers daar niet heen. Dat onderken ik al meer dan een jaar. Ik ben geen roeper van pennystock-waarden, ik geloof daar niet in onder het dictaat van de Franse regering. Ik geef al tijden aan dat ik een koers van onder de 2,50 reeel vind; of dat nu 1,00 of 2,20 is, wie zal het weten? De Franse regering heeft tot nu het maximale gedaan en heeft weinig troeven meer in handen. We weten echter ook dat ze het wat ruim zien met regels. Een tijdelijke duw omhoog met de koers precies begin april bij de aandelenuitgifte: heel onlogisch, maar het gebeurde wel. Omdat dit best nog wel eens kan gebeuren denk ik dat het wijs is om van turbo's af te blijven; dat is geen onderdeel van een eerlijke wereld, je weet niet waar je geld blijft. LT short, gewoon uithobbelen naar beneden en geen afgeleide producten met korte looptijd
Knife Catcher schreef op 13 juli 2021 10:00 :
Het bedrijf is technisch failliet, feitelijk geen dubbeltje waard. En toch gaat de koers daar niet heen. Dat onderken ik al meer dan een jaar. Ik ben geen roeper van pennystock-waarden, ik geloof daar niet in onder het dictaat van de Franse regering. Ik geef al tijden aan dat ik een koers van onder de 2,50 reeel vind; of dat nu 1,00 of 2,20 is, wie zal het weten? De Franse regering heeft tot nu het maximale gedaan en heeft weinig troeven meer in handen. We weten echter ook dat ze het wat ruim zien met regels. Een tijdelijke duw omhoog met de koers precies begin april bij de aandelenuitgifte: heel onlogisch, maar het gebeurde wel.
Omdat dit best nog wel eens kan gebeuren denk ik dat het wijs is om van turbo's af te blijven; dat is geen onderdeel van een eerlijke wereld, je weet niet waar je geld blijft.
LT short, gewoon uithobbelen naar beneden en geen afgeleide producten met korte looptijd
als je mij vraagt, is dit het meest realistische verhaal en het beste advies ;)
[quote alias=Knife Catcher id=13555971 date=202107131000] je weet niet waar je geld blijft. /quote] Ik denk in un puits sans fond.
Nationalisatie lijkt mij gewoon onoverkomelijk. Maar ja zoiets wil men alleen maar doen als het echt niet anders kan. Koers is dan penny en misschien biedt men nog iets (over) voor de failliete boedel.
Is KLM in een glijvlucht naar de landing (bodem), of wordt het een ongecontroleerde duikvlucht met uiteindelijk een crash? Beide is mogelijk, het is maar net hoe de onvermijdelijke emissie ontvangen wordt door de beleggers. Waarom? KLM personeelskosten zijn hoger dan bij de concurrentie. Brandstofprijzen lopen op, het is maar dat vraag of dat terug komt in de ticket prijzen die KLM kan vragen. Brandstof belasting is in de maak. Corona is nog lang niet weg, en iedereen weet inmiddels dat je het in besloten ruimtes oploopt, dus pakt men de auto of vliegt niet en gaat zoomen ed, dus de bezetting graad loopt terug, maar de vaste lasten (lease van de vloot) blijven het zelfde. Vliegen is het nieuwe roken, vliegschaamte. En ook niet onbelangrijk ik heb puts gekocht
luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/... . we zullen eraan moeten wennen het schoteltje of de collectebus bij het instappen voor een bijdrage aan de groene brandstof een summiere bijmenging a 4x de prijs van de normale en toch al dure kerosine... ach, qua groene stroom uit mijn stopcontact was ik inmiddels al wel een tijdje kleurendoof.
@iPlof schreef op 13 juli 2021 14:11 :
Nationalisatie lijkt mij gewoon onoverkomelijk. Maar ja zoiets wil men alleen maar doen als het echt niet anders kan.
Koers is dan penny en misschien biedt men nog iets (over) voor de failliete boedel.
Intrinsieke waarde per aandeel, -12,70 (2020) Oftewel een negatief eigen vermogen van 5 miljard. Daar gaat bij een faillissement (of nationalisatie) voor de aandeelhouder echt niks meer overblijven. Misschien nog wat vrijkaartjes voor het aviodrome...
Turbo Mckwek schreef op 13 juli 2021 14:29 :
[...]
Daar gaat bij een faillissement (of nationalisatie) voor de aandeelhouder echt niks meer overblijven.
Misschien nog wat vrijkaartjes voor het aviodrome...
. beter...wat reisvouchers want die zijn net zo waardevast als alle eerdere beloftes van een of ander garantiefonds. de consumentenman mag er zijn tanden op stuk bijten.
Ik denk in un puits sans fond. [/quote] . wishing well ?
Knife Catcher schreef op 13 juli 2021 10:00 :
Het bedrijf is technisch failliet, feitelijk geen dubbeltje waard. En toch gaat de koers daar niet heen. Dat onderken ik al meer dan een jaar. Ik ben geen roeper van pennystock-waarden, ik geloof daar niet in onder het dictaat van de Franse regering. Ik geef al tijden aan dat ik een koers van onder de 2,50 reeel vind; of dat nu 1,00 of 2,20 is, wie zal het weten? De Franse regering heeft tot nu het maximale gedaan en heeft weinig troeven meer in handen. We weten echter ook dat ze het wat ruim zien met regels. Een tijdelijke duw omhoog met de koers precies begin april bij de aandelenuitgifte:
heel onlogisch, maar het gebeurde wel .
Omdat dit best nog wel eens kan gebeuren denk ik dat het wijs is om van turbo's af te blijven; dat is geen onderdeel van een eerlijke wereld, je weet niet waar je geld blijft.
LT short, gewoon uithobbelen naar beneden en geen afgeleide producten met korte looptijd
Grappig forum dit - elke post van je wordt gevolgd door 5 of 6 "dat vind ik ookjes".. Groupthink... LT short , gewoon uithobbelen is na Gamestop toch wel een wat gedateerd concept..
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)