Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

  • 6,022 29 mei 2024 17:35
  • -0,026 (-0,43%) Dagrange 5,982 - 6,064
  • 6.327.861 Gem. (3M) 6,1M

Aegon 2024

1.352 Posts
Pagina: «« 1 ... 63 64 65 66 67 68 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Harley 29 mei 2024 08:07
    quote:

    Brimily schreef op 29 mei 2024 07:44:

    [...] Nico Bakker verwacht steun op 6,00, mogelijk 5,90/5,80.
    Wat mij verbaast is hoe makkelijk dit aandeel naar beneden gaat/ gestuurd ondanks alle ingrepen van Ceo Lard, verkoop, inkoop aandelen. En deze dalingen gebeuren regelmatig bij Aegon. Ik heb hierbij mij bedenkingen en mening.
  2. forum rang 4 Brimily 29 mei 2024 08:34
    quote:

    Harley schreef op 29 mei 2024 08:07:

    [...] Wat mij verbaast is hoe makkelijk dit aandeel naar beneden gaat/ gestuurd ondanks alle ingrepen van Ceo Lard, verkoop, inkoop aandelen. En deze dalingen gebeuren regelmatig bij Aegon. Ik heb hierbij mij bedenkingen en mening.
    toch is af en toe een correctie normaal, je kan niet naar de tech aandelen kijken, hoewel ik daar toch ook een keer een knal naar beneden verwacht.
  3. forum rang 9 nine_inch_nerd 29 mei 2024 08:55
    Join the Aegon UK Strategy Teach-In Webinar on June 25
    We are providing an update on our UK strategy during a Teach-In Webinar starting at 14:00 GMT / 15:00 CEST on June 25, 2024.
    Broadcast from London, the event will be presented by Lard Friese (CEO, Aegon Ltd.), Mike Holliday Williams (CEO, Aegon UK) and other members of the Aegon UK management team.

    Register to watch the Aegon UK Strategy Teach-In Webinar: aegon.vixylive-webinars.com/aegon-uk-...

    After registration you will receive a personalized link in your inbox that allows you to connect to the webcast on the day of the event.


    Strategie? Afstoten die hap. -lol-
  4. Paul 29 mei 2024 09:05
    quote:

    Harley schreef op 28 mei 2024 16:45:

    NN us normale daling inzake ex dividend. ASR en Aegon zakken mee om niets geen manipulatie van de koers al vaker gezien en toch trap ik er weer in. In deze beurs daling. Lard zakt met zijn bonus nooit mee wat betreft timing. Alle tegen bonus belijd stemmen.
    Aegon en asr daalden op adviesverlagingen.
  5. forum rang 5 Louis7 29 mei 2024 09:21
    quote:

    Paul schreef op 29 mei 2024 09:05:

    [...]

    Aegon en asr daalden op adviesverlagingen.
    Terwijl het koersdoel van Aegon werd verhoogd, een beetje wazig allemaal..

    "(ABM FN-Dow Jones) UBS heeft het advies voor Aegon en ASR Nederland verlaagd van Kopen naar Houden, waarbij het koersdoel voor ASR 50,50 euro bleef, maar dat voor Aegon werd verhoogd van 6,30 naar 6,65 euro. Dit bleek dinsdag uit een rapport van de Zwitserse bank."
  6. forum rang 4 Brimily 29 mei 2024 10:15
    quote:

    nine_inch_nerd schreef op 29 mei 2024 08:55:

    Join the Aegon UK Strategy Teach-In Webinar on June 25
    We are providing an update on our UK strategy during a Teach-In Webinar starting at 14:00 GMT / 15:00 CEST on June 25, 2024.
    Broadcast from London, the event will be presented by Lard Friese (CEO, Aegon Ltd.), Mike Holliday Williams (CEO, Aegon UK) and other members of the Aegon UK management team.

    Register to watch the Aegon UK Strategy Teach-In Webinar: aegon.vixylive-webinars.com/aegon-uk-...

    After registration you will receive a personalized link in your inbox that allows you to connect to the webcast on the day of the event.


    Strategie? Afstoten die hap. -lol-
    mee eens
  7. forum rang 5 Tino 29 mei 2024 11:32
    quote:

    nine_inch_nerd schreef op 29 mei 2024 08:55:

    Join the Aegon UK Strategy Teach-In Webinar on June 25
    We are providing an update on our UK strategy during a Teach-In Webinar starting at 14:00 GMT / 15:00 CEST on June 25, 2024.
    Broadcast from London, the event will be presented by Lard Friese (CEO, Aegon Ltd.), Mike Holliday Williams (CEO, Aegon UK) and other members of the Aegon UK management team.

    Register to watch the Aegon UK Strategy Teach-In Webinar: aegon.vixylive-webinars.com/aegon-uk-...

    After registration you will receive a personalized link in your inbox that allows you to connect to the webcast on the day of the event.


    Strategie? Afstoten die hap. -lol-
    Absoluut afstoten, brengt te weinig, kost duidelijk teveel aandacht, te klein in de UK markt en er zijn op dit moment partijen die wel willen uitbreiden in de UK dus mogelijk een match wat dan ook niet op de hoofdprijs hoeft te gebeuren en dan de opbrengst na afronding weer inzetten voor een inkoopprogramma of ook deels deleveragen en investeren in Amerika.

    Maar een Teach-in event geeft mij ook niet het idee dat er dan een afstoot bekend gemaakt gaat worden maar juist een meerjaars visie van het onderdeel...

    Maar goed, tegen de juiste prijs en ook afspraken voor het personeel mag de overnemer die visie gratis erbij hebben ;)
1.352 Posts
Pagina: «« 1 ... 63 64 65 66 67 68 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Aegon weet wat beleggers willen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links