Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,850   +0,154   (+3,28%) Dagrange 4,722 - 4,888 260.807   Gem. (3M) 326,7K

Weekend: TomTom - Sony samenwerking uitgebreid

34 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 16 augustus 2013 21:21
    Sony Announces Premium Next Generation XAV-602BT In-Car Entertainment System With Smartphone Connectivity And XA-NV300T GPS Module With TomTom® Navigation

Sony-exclusive App Remote(TM) Technology Makes Two-Way Communication with Your Smartphone Convenient in the Car

www.marketwatch.com/story/sony-announ...
  2. [verwijderd] 16 augustus 2013 21:49
    quote:

TKR schreef op 16 augustus 2013 21:38:

Nou Bart, kom er maar in..
    Niet uitlokken hoor TKR :-)

Maakt verder niet uit hoor want TT gaat z'n eigen weg , met- of zonder berekeningen en de strijd wie gelijk heeft

Of het moet zijn dat de echte winnaar een wassen beeld krijgt bij Madame Tussaud. Dan zal Justin of Exit er aan moeten geloven maar dan moeten we wel het koersdoel van Exit halen

Voorlopig hebben de TT believers gelijk maar dat wisten we ook niet van te voren. Ook de markt krijgt dat kennelijk door en het ING advies is heel wat realistischer dan het verhaal van SNS. Over de Deutsche Bank moeten we het al helemaal niet hebben

TT is gewoon een betrouwbare belegging geworden en wie dat niet met deze stelling een is moet vooral geen aandelen TT kopen.

Er behoeft ook geen overnamebod te komen van wie dan ook. Laat dit mooie Ned. bedrijf zelf maar doorgroeien en dat gaat lukken
  3. [verwijderd] 16 augustus 2013 21:51
    quote:

hvasd2 schreef op 16 augustus 2013 21:50:

Nico PR Bakker @TheDailyTurbo
    Ook voor TOMTOM dreigt er komende week een correctiestand, ofwel toppen en corrigeren naar lagere niveaus, rondje winstnemingen dus.....
    Geretweet door Guruwatch

Ach en na die winstnemingen komen er gewoon weer kopers
  4. [verwijderd] 16 augustus 2013 22:12
    quote:

Ook voor TOMTOM dreigt er komende week een correctiestand, ofwel toppen en corrigeren naar lagere niveaus, rondje winstnemingen dus.....
    Geretweet door Guruwatch

Zei hij afgelopen week. Is dus niet gebeurd. Met een beetje hulp van een ING advies, dat dan weer wel. Al werd het positieve SNS wat minder goed opgepakt.
  5. [verwijderd] 16 augustus 2013 23:59
    quote:

*Justin* schreef op 16 augustus 2013 22:12:

[...]

Zei hij afgelopen week. Is dus niet gebeurd. Met een beetje hulp van een ING advies, dat dan weer wel. Al werd het positieve SNS wat minder goed opgepakt.
    Tja, dat zei die lullo ook toen de koers op 4.15 stond. Het is ook maar een mens. Niet meer en niet minder..
  6. [verwijderd] 17 augustus 2013 00:14
    btw, ik spreek dat trouwens ook faliekant tegen. Wanneer je alleen naar lijntjes kijkt (zoals Nico) dan zou je idd een correctie verwachten. Is Nico een liniaalbelegger? Ik zie namelijk opnieuw een zeer mooie ontwikkeling in de weekchart vwb de candlesticks. Zal van t weekend nog een analyse "deel 2" maken, nu is het te laat daarvoor ;-)

*more to follow
  7. bart1805 17 augustus 2013 11:23
    quote:

*Justin* schreef op 16 augustus 2013 21:21:

Sony Announces Premium Next Generation XAV-602BT In-Car Entertainment System With Smartphone Connectivity And XA-NV300T GPS Module With TomTom® Navigation

Sony-exclusive App Remote(TM) Technology Makes Two-Way Communication with Your Smartphone Convenient in the Car

www.marketwatch.com/story/sony-announ...
    Mirror link dus. Dat zou toch niks worden? En kaarten van tomtom op een SD kaart. Tsja.
    In 2000 kocht TA overigens het navigatie onderdeel van Sony in Noord Amerika. Samenwerking is er dus al heel lang.
  8. [verwijderd] 17 augustus 2013 12:49
    quote:

bart1805 schreef op 17 augustus 2013 11:23:

[...]
    Mirror link dus. Dat zou toch niks worden? En kaarten van tomtom op een SD kaart. Tsja.
    In 2000 kocht TA overigens het navigatie onderdeel van Sony in Noord Amerika. Samenwerking is er dus al heel lang.
    Beetje flauw bart,

De algemene consensus (niet door mij verzonnen) is dat je bij de topmodel en medium segment auto's infotainment systemen hebt, waar navigatie 1 van de onderdelen van is, maar ook voertuig diagnose, veiligheid, entertainment. In die systemen kun je koppelen met je smartphone (bijvoorbeeld om jouw mp3's te benaderen) maar is het systeem de master en de smartphone de slave.

In het onderste segment (waar nu uberhaupt geen navigatie in zit) krijg je goedkopere systemen waar geen voertuig diagnose enzo in zit, maar wel navigatie. Een deel van dat segment zal mirrorlink (kunnen) worden waarbij het display toont wat op je smartphone staat. Hoewel je dan wel issues hebt, als veiligheid. Er gebeuren nu al veel ongelukken door smartphone gebruik in de auto. Dus ik denk dat je toch vooral systemen krijgt met buttons op het stuur enzo.

Mirrorlink is niet per se kansloos naar mijn mening. Maar ik zie het eerder als een markt NAAST infotainment systemen dan in plaats van. Uiteraard spelen trends een rol: op dit moment innoveren autofabrikanten trager dan smartphone fabrikanten. Waardoor ze het risico lopen de consument te verliezen. Daarvoor hebben autofabrikanten ook partijen als tomtom nodig. TomTom komt uit een retail omgeving waarin design cycles sneller gaan dan in het autosegment.
  9. [verwijderd] 17 augustus 2013 13:21
    Dit systeem van Sony is overigens 'aftermarket'. Dus achteraf inbouw. Dat lijkt me niet zo'n grote markt. Er zijn natuurlijk wel veel 2e hands auto's zonder navigatie. Maar ik denk dat je als nieuwe eigenaar van een 2e hands auto eerder een pnd koopt dan deze sony in je dashboard last schroeven. Je zal mij dus niet horen zeggen dat dit een 'megadeal' is met Sony ofzo.
  10. forum rang 6 hvasd2 17 augustus 2013 18:03
    quote:

Geretweet door Guruwatch

TomTom - Toppen en corrigeren
    De bulls stomen lekker door en bereiken
    bijna het 4,66 koersdoel. Echter, deze week
    kent waarschijnlijk een zwarte candle en
    de RSI wil de OB-lijn neerwaarts kruisen
    en dus gaat een correctiestand in. Met
    weerstand op 4,56 krijgen de beren de
    gelegenheid de koers richting de Fibozone
    rond 4,20 tot 4,00 te drukken. Daar
    bodemen valideert de uptrend en dat zal
    de bulls aansporen om de trend nieuw
    leven in te blazen. Of zijn ze straks murw
    geslagen en gaan de beren door in een
    downtrend? We zullen zien.
    Tijd om winsten te verzilveren en aan de
    zijlijn te wachten op nieuwe koopkansen.
    Speculanten gaan short, tegen de trend in

markets.rbs.nl/NL/MediaLibrary/Docume...
  11. [verwijderd] 17 augustus 2013 18:18
    quote:

vinno777 schreef op 17 augustus 2013 00:14:

btw, ik spreek dat trouwens ook faliekant tegen. Wanneer je alleen naar lijntjes kijkt (zoals Nico) dan zou je idd een correctie verwachten. Is Nico een liniaalbelegger? Ik zie namelijk opnieuw een zeer mooie ontwikkeling in de weekchart vwb de candlesticks. Zal van t weekend nog een analyse "deel 2" maken, nu is het te laat daarvoor ;-)

*more to follow
    Ok we zien deel2 wel tegemoet
34 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.