Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,742 20 mei 2024 17:36
  • +0,044 (+1,19%) Dagrange 3,696 - 3,742
  • 507.499 Gem. (3M) 1,3M

BAM mei 2024

633 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 32 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 hvasd2 9 mei 2024 12:55
    quote:

    Zwijnash schreef op 9 mei 2024 12:41:

    While fans continue to face an anxious wait to see whether any future shows will be rescheduled, relocated or cancelled, the venue has reiterated that the building will now open on May 14 with Manchester band Elbow taking to the stage.

    www.manchestereveningnews.co.uk/whats...
    Daar staat nu wel druk op de pan zeg..
  2. forum rang 5 bartbas 9 mei 2024 13:52
    quote:

    JVDP schreef op 8 mei 2024 22:27:

    [...]

    Op 3-5 heb ik een grote positie in langlopende calls genomen, maar reken je (tussentijds) niet te rijk met koersstijgingen op call-posities, een daling van de koers van BAM heeft ook een negatief hefboomeffect tot gevolg. Ik weet nu al zeker dat ze eruit gaan voor de volgende halfjaarcijfers.
    Ik heb nu ook enkele posities die wel eens verlies zouden kunnen opleveren. Maar het totaal resultaat is toch tevredenstellend. De bomen groeien niet tot aan de hemel. Zeker nu Bam flink gestegen is , wordt het kopen van calls minder aantrekkelijk. Je moet ook niet te veel willen verdienen door te hoge of te lage uitoefeningsprijzen te kiezen. Na nog een stukje stijging kan het schrijven van calls weer interessant worden.
    Bbk8
  3. forum rang 5 maci 9 mei 2024 14:16
    quote:

    OnoMatopee schreef op 9 mei 2024 10:55:

    [...]Bunnik - Het aantal dividendrechten dat recht geeft op één gewoon aandeel Koninklijke BAM Groep nv (de omwisselverhouding), is vastgesteld op 19,37.

    Dit is gebaseerd op een koers van € 3,8747; de naar volume gewogen gemiddelde koers van alle op Euronext Amsterdam verhandelde aandelen Koninklijke BAM Groep nv op 26, 29 en 30 april 2024. Dit vertegenwoordigt 1/19,37 aandeel Koninklijke BAM Groep nv met een waarde van € 0,20.

    52,0 procent van de aandeelhouders heeft gekozen voor dividend in aandelen. Dit komt overeen met de levering van 7.216.389 gewone aandelen, die BAM momenteel houdt als ingekochte eigen aandelen (treasury shares).

    Betaling van het contante dividend of levering van de aandelen zal op 8 mei 2024 plaatsvinden. BAM zal aandelen inkopen om verwatering tegen te gaan.
    Precies zoals (je bank?) beschreven is hoort het te gaan.
    Saxo wil blijkbaar als zo vaak een eigen weg gaan. :(
    Niet de eerste keer dat het tot verwarring komt. Ze zetten eigen mensen onnodig aan het werk. Ik had al een vraag bij ze uigezet.
  4. forum rang 6 OnoMatopee 10 mei 2024 06:35
    Koninklijke BAM Groep N.V. - Koninklijke BAM Groep N.V. - Bunnik

    Hieronder vindt u informatie uit het register substantiële deelnemingen en bruto shortposities. Deze informatie is door de organisatie verstrekt.

    Datum meldingsplicht 08 mei 2024
    Meldingsplichtige Koninklijke BAM Groep N.V.
    Uitgevende instelling Koninklijke BAM Groep N.V.
    Inschrijving handelsregister 30058019
    Plaats Bunnik
    Vorige register resultaat
    Volgende register resultaat
    Verdeling in aantallen (longpositie)
    Soort aandeel Aantal aandelen Aantal stemmen Kapitaalbelang Stemrecht Wijze van beschikken Afwikkeling
    Gewoon aandeel 6.004.210,00 0,00 Reëel Reëel Rechtstreeks
    Procentuele verdeling (longpositie)
    Soort aandeel Totale deelneming Rechtstreeks reëel Rechtstreeks potentieel Middellijk reëel Middellijk potentieel
    Kapitaalbelang 2,11 % 2,11 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
    Stemrecht 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %

    Datum laatste update: 10 mei 2024
  5. forum rang 5 bartbas 10 mei 2024 13:42
    quote:

    JVDP schreef op 8 mei 2024 22:27:

    [...]

    Op 3-5 heb ik een grote positie in langlopende calls genomen, maar reken je (tussentijds) niet te rijk met koersstijgingen op call-posities, een daling van de koers van BAM heeft ook een negatief hefboomeffect tot gevolg. Ik weet nu al zeker dat ze eruit gaan voor de volgende halfjaarcijfers.
    JvdP,

    Na de koersstijging van gisteren en tot nu toe vandaag vroeg ik me af wat jouw overwegingen zijn om optieposities te sluiten voor de halfjaarcijfers. Ik heb vanochtend nog eens naar eigen optieposities gekeken. Op een enkele positie na sta ik nog steeds flink in het groen. Ik denk dat Joosten besloten heeft veel ellende in het eerste kwartaal te verantwoorden. Het lijken me ook grotendeels te gaan over oude projecten, die onder andere condities zijn aangenomen dan meer recente werken. Omdat veel beleggers de angst weer in de benen gekregen hebben, zal de koers vlak voor de bekenmaking van de halfjaarcijfers geen sprongen maken. Maar wel veel kans dat de cijfers mee zullen vallen. Tot die datum kunnen we mede afhankelijk van het algemene beursklimaat nog wel langzaam maar gestaag wat stijgen.
    Bb
  6. JVDP 10 mei 2024 14:19
    quote:

    bartbas schreef op 10 mei 2024 13:42:

    [...]
    JvdP,

    Na de koersstijging van gisteren en tot nu toe vandaag vroeg ik me af wat jouw overwegingen zijn om optieposities te sluiten voor de halfjaarcijfers. Ik heb vanochtend nog eens naar eigen optieposities gekeken. Op een enkele positie na sta ik nog steeds flink in het groen. Ik denk dat Joosten besloten heeft veel ellende in het eerste kwartaal te verantwoorden. Het lijken me ook grotendeels te gaan over oude projecten, die onder andere condities zijn aangenomen dan meer recente werken. Omdat veel beleggers de angst weer in de benen gekregen hebben, zal de koers vlak voor de bekenmaking van de halfjaarcijfers geen sprongen maken. Maar wel veel kans dat de cijfers mee zullen vallen. Tot die datum kunnen we mede afhankelijk van het algemene beursklimaat nog wel langzaam maar gestaag wat stijgen.
    Bb
    Mijn overweging is enkel en alleen de grote positie die ik heb ingenomen. Ik kan natuurlijk ook nog overwegen deels te verkopen en de rest aan te houden, maar dank hink ik op twee gedachten. Maar ach, het is nog niet zover (25 juli a.s.) en er kan nog genoeg gebeuren in dat tijdvak.
  7. forum rang 6 Zwijnash 10 mei 2024 20:09
    Lijkt opgelost

    The troubled new Co-op Live arena has said it has completed an inspection that should allow it to finally open after a string of problems and delays.
    The Manchester venue was forced to postpone its launch for a third time at the last minute last week after part of the ventilation system became detached.
    A statement said it was "satisfied" with the result of the inspection, which found it was an "isolated" fault.
    Rock band Elbow are now due to open the UK's biggest indoor arena on Tuesday.

    www.bbc.com/news/entertainment-arts-6...
  8. forum rang 5 bartbas 10 mei 2024 23:27
    quote:

    JVDP schreef op 10 mei 2024 14:19:

    [...]

    Mijn overweging is enkel en alleen de grote positie die ik heb ingenomen. Ik kan natuurlijk ook nog overwegen deels te verkopen en de rest aan te houden, maar dank hink ik op twee gedachten. Maar ach, het is nog niet zover (25 juli a.s.) en er kan nog genoeg gebeuren in dat tijdvak.
    Dank voor je reactie JvdP, fijn weekeinde allemaal..VS aardig bijgetrokken in de loop van de avond, dus mogelijk volgende week weer een paar centjes er bij.
    Bb
633 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 32 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Tegenvallers drukken resultaten BAM

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links