Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,102   +0,032   (+0,53%) Dagrange 6,058 - 6,108 2.840.416   Gem. (3M) 4,3M

AEGON -THE SUN ALSO RISES - MAANDAG TOT VRIJDAG

381 Posts
Pagina: «« 1 ... 13 14 15 16 17 ... 20 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Dicall69 7 februari 2013 14:22
    Wil even terug komen op een bericht dat nog niet lang geleden is geplaatst en wel het volgende :

www.beurscourant.nl/nieuws/aandelenni...

Degene die dit bericht heeft geplaatst heeft het bericht blijkbaar zonder zelf te lezen geplaatst of ......, want de inhoud klopt van geen kant.

Een omzet van 434,82 miljoen en daar 288 miljoen van overhouden, knap gedaan door Aegon.

Zou men de nettowinst van het vierde kw. vergelijken met het 4de kw. van 2011 (was 81 miljoen) vergelijken komen we uit op een verbetering van 350 %.
    In het bericht vergelijkt men de te verwachten nettowinst met het 3de kw. van 2012, lijkt mij niet de bedoeling of .....

Bij de gemaakte omzet over het 4de kw. 2012 mis ik ook meerdere miljarden.

Een bericht plaatsen en commentaar erop geven is het èèn, maar dan hoor jij je wel ervan te overtuigen dat de inhoud zich op feiten berust
  2. [verwijderd] 7 februari 2013 14:37
    quote:

DimL02 schreef op 7 februari 2013 14:22:

Wil even terug komen op een bericht dat nog niet lang geleden is geplaatst en wel het volgende :

Degene die dit bericht heeft geplaatst heeft het bericht blijkbaar zonder zelf te lezen geplaatst of ......, want de inhoud klopt van geen kant.

Een omzet van 434,82 miljoen en daar 288 miljoen van overhouden, knap gedaan door Aegon.

Zou men de nettowinst van het vierde kw. vergelijken met het 4de kw. van 2011 (was 81 miljoen) vergelijken komen we uit op een verbetering van 350 %.
    In het bericht vergelijkt men de te verwachten nettowinst met het 3de kw. van 2012, lijkt mij niet de bedoeling of .....

Een bericht plaatsen en commentaar erop geven is het èèn, maar dan hoor jij je wel ervan te overtuigen dat de inhoud zich op feiten berust
    En hoe zou dat laatste dan moeten; het is gewoon een bericht waar waarschijnlijk een foutje in zit(of meerdere) en een beetje forumlid vindt dat dan en meldt dat(zoals jij dus) en verder heeft het bericht zoals alle andere weinig of niet om de hakken zoals altijd.
  3. [verwijderd] 7 februari 2013 14:39
    quote:

DimL02 schreef op 7 februari 2013 14:22:

Blijkbaar blijkt te blijken dat het stuk niet eerst is doorgenomen. De veronderstelling dat het stuk niet is doorgelezen, is onjuist. Dat de inhoud mogelijkerwijs niet juist of onvolledig is, kan. Er kan een enkele (tik)fout worden bespeurd, onzorgvuldigheid wellicht?

Overigens is elders, bij dit stuk al even kort een aantal vraagtekens gezet.

Blijft over dat het "een bron" is die ik alleen maar aanhaal en ter informatie op het forum plaats. Indien een waardeoordeel moet worden verwacht voor iedere quote of publicatie dan lijkt me dit volledig onjuist.

Dank verder voor de attendering, indien jij een bepaald waardeoordeel aan het genoemde stuk kan geven graag. Ik weet niet waar het verder vandaan komt, wie het geschreven heeft en waarom het stuk alleen daar te vinden is.

4. elbwee 7 februari 2013 14:57
    quote:

elf schreef op 7 februari 2013 12:35:

[...]

Hadden we in Nederland enige tijd terug niet een buitengewoon bekwame minister(nu lid van de Eerste Kamer) die nadát ze betrapt was voor dit delict deze functie ging bekleden ?

Zo origineel stupide als Jorg Haider zich de laatste keer in het verkeer begaf zullen we niet meer vaak meemaken bij een politicus. Dit heeft te maken met de voiture (Volkswagen Phaeton; minutenlang keken we naar de foto en vroegen we ons af wat voor auto het was), de vermeende snelheid in/net buiten de bebouwde kom net voor de dodelijke crash (zou rond de 180 zijn geweest) en meneer had minimaal een fles wodka in zijn mik zitten.
  5. forum rang 4 Dicall69 7 februari 2013 15:23
    MARKET TALK: SNS-ingreep goed voor verzekeringsbranche - Rabo
    04-02-2013 10:28:00
    AMSTERDAM (Dow Jones)--De nationalisering van SNS Reaal (SR.AE) heeft neutrale tot marginaal negatieve gevolgen voor Nederlandse banken, en een positieve impact voor de verzekeraars, stelt analist Cor Kluis van Rabobank. Consolidatie bij de verzekeraars is goed voor de marges, vooral op collectieve pensioencontracten. De pensioentak en het schadebedrijf van SNS Reaal worden voor een aantrekkelijke prijs te koop gezet. Wie geen overname doet, zal profiteren van de afleiding bij andere partijen door de fusieperikelen, voorspelt de analist. Anderzijds krijen de banken er een concurrent bij op de hypotheekmarkt, nu SNS weer kapitaal heeft. Weliswaar zal de concurrentie op de spaarmarkt ook afnemen, maar het effect daarvan moet niet worden overschat. Kluis voorziet ook dat spaarders terugkeren naar SNS Reaal als nieuwe veilige haven. Rabobank heeft voor ING (INGA.AE) - de enige resterende grootbank op de beurs - een buy-advies en koersdoel van EUR9,50. Het aandeel ING stijgt maandag rond 10.20 uur 0,1% tot EUR7,29. De AEX stijgt ook 0,1%. (AVR)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
  6. [verwijderd] 7 februari 2013 15:31

er is nauwelijks nog een hypotheekmarkt en SNS zal niet concurrerend mogen worden zomin als twee andere banken.

Dat spaargeld gaat verder er uit lopen vanwege het verminderde vertrouwen en de lagere rente binnenkort.

En de andere banken hebben er dus geen nadeel maar voordeel van.

De vraag blijft nu nog een tijdje wie de verzekeringstakken gaat overnemen en tegen welke prijs maar die zal niet echt hoog zijn.
  7. forum rang 4 Dicall69 7 februari 2013 16:19
    32-HNL-3,

Wat ik heb aangegeven in mijn bericht lijkt mij voldoende.

Wilde vooral duidelijk maken aan overigen dat de nettowinst in het 4de kwartaal van 2011 81 miljoen was en dat dit gerelateerd aan het feit dat Aegon tot nu toe al mimimaal 300 miljoen meer nettowinst heeft gemaakt zonder het resultaat van de nettowinst over het 4de kwartaal 2012.

Als je deze feiten reflecteerd aan het bericht kun je toch niet meer over
    (enkele) tikfouten en onzorgvuldigheden spreken.

Een bericht dat door een forumlid wordt geplaatst behoort informatief te zijn en bespreekbaar te zijn, zoniet heiligt het een ander doel.
  8. [verwijderd] 7 februari 2013 16:36
    quote:

DimL02 schreef op 7 februari 2013 16:19:

32-HNL-3,

Wat ik heb aangegeven in mijn bericht lijkt mij voldoende.

Wilde vooral duidelijk maken aan overigen dat de nettowinst in het 4de kwartaal van 2011 81 miljoen was en dat dit gerelateerd aan het feit dat Aegon tot nu toe al mimimaal 300 miljoen meer nettowinst heeft gemaakt zonder het resultaat van de nettowinst over het 4de kwartaal 2012.

Als je deze feiten reflecteerd aan het bericht kun je toch niet meer over
    (enkele) tikfouten en onzorgvuldigheden spreken.

Een bericht dat door een forumlid wordt geplaatst behoort informatief te zijn en bespreekbaar te zijn, zoniet heiligt het een ander doel.

En nu kun je rustig van de kansel komen.
381 Posts
Pagina: «« 1 ... 13 14 15 16 17 ... 20 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.