Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Moolen, van der« Terug naar discussie overzicht

Kopen/bieden op 7ct. zinloos...

29 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 september 2009 20:13
    Wie had gedacht dat ik ooit nog eens 1000 aandelen tegelijk zou kopen!? Heb er 1000 voor 8 cent gekocht.

incl. transactiekosten moet ik op 11 cent verkopen om winst te maken. Ben benieuwd of we dat nog mee gaan maken. Zo niet, verlies ik een paar tientjes.

Neemt niet weg overigens dat ik het kl*te vind voor mensen die er veel geld in hebben verloren..

Ik hoor iedereen praten over een laatste opleving, iets met dead cat. Het valt me mee dat het aandeel nu nog 8 ct doet. Zou het kunnen dat die jump vanaf 7-8 ct gaat vertrekken?

Gr, Sjoerd
  2. [verwijderd] 15 september 2009 20:54
    Ik snap echt niet dat je 1000 aandelen koopt waarop je 37,5% winst moet maken om alleen al uit je transactiekosten te komen...
    Koop er dan 100.000, dan kun je ze 1 cent hoger wel met een leuke winst kwijt.
    Als je niet genoeg geld hebt daarvoor kun je beter helemaal niet beleggen, nu zit je alleen de banken te spekken en moet je al blij zijn met een eigen geldje, terwijl de traders in zo'n geval na kosten wel 37% winst hebben gemaakt...
    Overigens heeft Pennystocker weer eens ongelijk, zelf heb ik op 8 cent alweer wat stukken verkocht (Nadat de 8 was opgekocht, dus iedereen kon het) en ben nu weer op 7 en lager aan het bieden en op 8 aan he laten.
    Is toch 14% winst of meer per cent.
    Wellicht dat je een paar dagen in de rij moet wachten, maar de bank geeft 14% pas na 6 jaar wachten momenteel.
  3. [verwijderd] 16 september 2009 22:10
    quote:

Tulipomania schreef:

Ik snap echt niet dat je 1000 aandelen koopt waarop je 37,5% winst moet maken om alleen al uit je transactiekosten te komen...
    Koop er dan 100.000, dan kun je ze 1 cent hoger wel met een leuke winst kwijt.
    Als je niet genoeg geld hebt daarvoor kun je beter helemaal niet beleggen, nu zit je alleen de banken te spekken en moet je al blij zijn met een eigen geldje, terwijl de traders in zo'n geval na kosten wel 37% winst hebben gemaakt...
    Overigens heeft Pennystocker weer eens ongelijk, zelf heb ik op 8 cent alweer wat stukken verkocht (Nadat de 8 was opgekocht, dus iedereen kon het) en ben nu weer op 7 en lager aan het bieden en op 8 aan he laten.
    Is toch 14% winst of meer per cent.
    Wellicht dat je een paar dagen in de rij moet wachten, maar de bank geeft 14% pas na 6 jaar wachten momenteel.

Spielerei tulipomania, gewoon spielerei,

En ja, voor 100.000 stuks heb ik geen kapitaal vrij. Ik doe het namelijk alleen met geld dat ik kan missen.

Overigens, heeft vandaag al op 11 ct gestaan, dus had na 2 dagen al winst gehad, terwijl iedereen het nog had over eerst nog dieper wegzatten voordat de laatste rally zou beginnen...

Jammer dat ik het niet gespot heb, maarja heb overdag gewoon n baan waar ik me mee bezig houd.

Maareh... is dit nu die rally of gaan we t/m eind deze week richting 13-14 ct?

29 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.