Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Moolen, van der« Terug naar discussie overzicht

Royeer verkooporders

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 10 september 2009 10:20
    Hier zitten veel beleggers die nu flinke verliezen hebben en ik mag van geluk spreken dat ik vanochtend pas ben ingestapt op 12ct. en uitgestapt op 15ct. om uiteindelijk op 12ct. en 11ct. weer stukken te kopen.

Maar het punt zoals in de titel van dit topic, als de laatorders worden geroyeerd zal dit minder of zelfs geen verkopen uitlokken. Immers als iemand angstig is en een flinke laat ziet zal die er weer onder willen verkopen, de andere angsthazen ook, etc. Resultaat is een koers die door de houders van aandelen omlaag wordt getrokken...door diezelfde beleggers.

Kortom, wil je nog wat terug zien van je geinvesteerde centen royeer dan je verkooporder.
  2. [verwijderd] 10 september 2009 10:34
    quote:

Pennystocker schreef:

Hier zitten veel beleggers die nu flinke verliezen hebben en ik mag van geluk spreken dat ik vanochtend pas ben ingestapt op 12ct. en uitgestapt op 15ct. om uiteindelijk op 12ct. en 11ct. weer stukken te kopen.

Maar het punt zoals in de titel van dit topic, als de laatorders worden geroyeerd zal dit minder of zelfs geen verkopen uitlokken. Immers als iemand angstig is en een flinke laat ziet zal die er weer onder willen verkopen, de andere angsthazen ook, etc. Resultaat is een koers die door de houders van aandelen omlaag wordt getrokken...door diezelfde beleggers.

Kortom, wil je nog wat terug zien van je geinvesteerde centen royeer dan je verkooporder.
    daar komt de 0,09
  3. Adek 2001 10 september 2009 10:38
    quote:

chinagirl schreef:

[quote=Pennystocker]

[/quote]

daar komt de 0,09
    Het is net als geld pakken uit een krokodillen vijver. Aanvankelijk lukt het aardig, je wordt overmoedig... Dan pakken ze je! suc6
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.