Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Moolen, van der« Terug naar discussie overzicht

Dagdraadje 20 augustus

28 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 20 augustus 2009 09:29
    Fonds: aand. Van der Moolen Holding
    Beurs: Euronext Amsterdam

Laatste Volume Tijd
    Laatste 0,37 2.000 09:26:13
    Verschil -0,02 -5,1282 %
    Bied 0,36 318.750 09:26:13
    Laat 0,37 166.147 09:26:13
    Hoogste 0,38 09:00:03
    Laagste 0,35 09:05:12
    Cum. volume --- 426.570
    Indicatieve opening ---
    Open 0,38 09:00:03
    Vorig slot 0,39 19-08-2009
    Gemiddelde dagomzet --- 546.842

Bijwerken

Het is een afwachtend boekje tot nu toe.
    Zit er zelf in voor gem 0,40.
    gr m.c.
  2. [verwijderd] 20 augustus 2009 10:53
    quote:

Hammingh schreef:

[quote=Harry]
    Naar mijn bescheiden mening zal van der Moolen wel een doorstart maken.....
    [/quote]

kan ik mij volledig achter scharen echter wat gebeurt er dan met de beurskoers?
    Ik zit er voor 0,46 in. Hammingh
    ik zou zeggen verkoop je aandelen, risico is veels te groot, ten zij je natuurlijk het geld kunt missen.

Lijkt er niet op dat er een overname zal plaatsvinden, alle grote optiekantoren in Nederland hebben geen interesse.
  3. [verwijderd] 20 augustus 2009 11:25
    quote:

Harry schreef:

Als ze "interesse" zouden tonen moeten ze daar ook meer voor betalen, dus dat er geen interesse is kunnen we nog niet zeggen
    daar geef ik je gelijk in maar van der moolen past ook niet in hun strategie, Van der moolen voegt niks toe aan hen. Ze waren al groter dan VM en zullen dat ook blijven, daarnaast, zijn ze al vertegenwoordigd op alle continenten. Conclusie: overname zit er niet in omdat VM niks heeft wat ze willen. afgezien van de traders die er werken

4. [verwijderd] 20 augustus 2009 12:06
    quote:

Wartaal677 schreef:

[quote=Harry]
    Als ze "interesse" zouden tonen moeten ze daar ook meer voor betalen, dus dat er geen interesse is kunnen we nog niet zeggen
    [/quote]

daar geef ik je gelijk in maar van der moolen past ook niet in hun strategie, Van der moolen voegt niks toe aan hen. Ze waren al groter dan VM en zullen dat ook blijven, daarnaast, zijn ze al vertegenwoordigd op alle continenten. Conclusie: overname zit er niet in omdat VM niks heeft wat ze willen. afgezien van de traders die er werken

Of ze gaan straks in afgeslankte vorm verder. Beetje een Fortis verhaal. Trouwens een strategie is denkbaar dat er kortstondig een opleving van de koers plaatsvindt. Hammingh
  5. [verwijderd] 20 augustus 2009 12:08
    quote:

Hammingh schreef:

[quote=Wartaal677]
    [quote=Harry]
    [/quote]

[/quote]

Of ze gaan straks in afgeslankte vorm verder. Beetje een Fortis verhaal. Trouwens een strategie is denkbaar dat er kortstondig een opleving van de koers plaatsvindt. Hammingh
    hoe willen ze doorgaan als ze niet aan hun korte termijn verplichtingen kunnen voldoen?
  6. [verwijderd] 20 augustus 2009 13:00
    volgens mij, maar ben niet helemaal zeker, hebben ze (KBC) in nederland niets wat vertegenwoordiging betreft. Dit zou een mooie optie zijn. Tevens onderstaande.

KBC verzorgt de clearing voor Van der Moolen, en stelt zich bij transacties van het handelshuis garant voor de afwikkeling en levering, aldus een handelaar woensdag in Amsterdam.

ze stellen zich garant. ik kan me niet voorstellen dat je dan juist een bedrijf verder naar beneden helpt. als het failliet gaat zijn ze bij KBC nog verder van huis!
    Dus????

7. [verwijderd] 20 augustus 2009 14:01
    Bankverzekeraar KBC is gestart met de verkoop van 4,5 miljoen aandelen van het Nederlandse beurshuis Van der Moolen, dat onlangs uitstel van betaling heeft aangevraagd. Volgens de bankverzeker kadert de operatie in een logische afbouw van de portefeuille van KBC Clearing. Volgens een aantal waarnemers is Van der Moolen één van de belangrijkste klanten van de clearingbank en het wegvallen van orders van het Nederlandse beurshuis zou een gevoelige impact kunnen hebben op de omzet van KBC Clearing Nederland. Een aantal analisten speculeert daarbij op een mogelijke verkoop van KBC Clearing Nederland, maar de bankverzekeraar stelt dat het te vroeg is om daarop vooruit te lopen of uitspraken over te doen. (MH
28 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.