Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Kardan« Terug naar discussie overzicht

13+ en dan richting........

79 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 24 april 2007 19:09
    Ik bekijk Kardan altijd fundamenteel maar... :

    Als je eens naar die grafiek kijkt van 6 maanden - 1 jaar en 2 jaar.. dan lijkt het net of Kardan nu aan de bovenkant van de stijgende trend is gebroken?
    Dat zou betekenen dat we in principe, als we dit niveau nog even vasthouden (vooral morgen als de TASE opent), nog hogere koersen kunnen verwachten...

  2. [verwijderd] 24 april 2007 21:24
    volgens mij is het al eerder vermeld maar dan nog maar een keer. na de jaarcijfers daalde we niet, dat was omdat ze dit zagen;
    ------------------------------------------------------
    Uitleg Vlug, Davids & van Mourik
    Update: 24-4-2007

    Kardan heeft een Positief advies (rend: 77.5%) sinds 2 augustus 2006. Met een stijging van 4.86% werd maandag een slotkoers van EUR 13.38 bereikt, al 13 dagen stijgt Kardan achter elkaar.
    Het huidige positieve advies werd bevestigd met de doorbraak van de top op EUR 11.60 uit eind februari. Het meest waarschijnlijke scenario voor Kardan is een verdere ontplooing van de stijgende trend.
    Er werden maandag geen steun- of weerstandniveaus doorbroken. Op EUR 11.70 is het eerste steunniveau te vinden.
    ----------------------------------------------
    en natuurlijk omdat er een explosieve groei verwacht kon worden, zoals we konden lezen in het jaar verslag. We zijn vast bezig met een stukje explosie. :-)

    allemaal positief dus.!
    kijken hoe Tel-Aviv het op pakt morgen.

  3. [verwijderd] 25 april 2007 09:51
    Hallo allemaal, terug van 'n heerlijke vakantie in Toscane en zie (toch wel mijn verrassing) dat er maar liefst meer dan 'n euro op de koers is gekomen
    in die tussentijd, waardoor ik eigenlijk de rest van het jaar verder op vakantie kan gaan.
    Ben echter voorlopig weer in het land en dus weer present op z'n tijd.
    Zoals wij als believers in Kardan altijd hebben geroepen, gewoon je stukken op de plank laten liggen en al vakantievierend blijf je lachen en je vakantie wordt nog dik terugbetaald ook!
    Er zijn maar weinig aandelen op de beurs die door de tijd heen zo'n performance hebben als Kardan.
    Moet voorlopig nog heel wat lees- en schrijfwerk doen met zeer veel e-mails die zich hebben opgestapeld. Neem op voorhand aan dat op dit forum alleen maar blije mensen zijn, de koers van Kardan kan dit jaar al niet meer kapot!
    Bill Tampa
79 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.