Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,220   0,000   (0,00%) Dagrange 5,215 - 5,300 73.878   Gem. (3M) 175,5K

TOMTOM JULI 2016

5.132 Posts
Pagina: «« 1 ... 241 242 243 244 245 ... 257 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Moneyball 26 juli 2016 22:00
    quote:

    TVkok schreef op 26 juli 2016 21:11:

    Lijkt me ongemakkelijk (en zelfs dom) om samen kennis te delen en te ontwikkelen zonder dat je afspreekt wat de afspraken bij succes zijn.
    Ligt eraan. Als een transitie daardoor versneld kan worden (bijv. brandstof > elektrisch) en deze bijdraagt aan jouw positie dan kan delen van kennis voor o.a. testen en gratis gebruik van jouw patenten juist logisch zijn. Musk doet het ook.
  2. [verwijderd] 26 juli 2016 22:03
    via electrek.co:

    Here’s Elon’s full statement:

    “This was expected and will not have any material effect on our plans. MobilEye’s ability to evolve its technology is unfortunately negatively affected by having to support hundreds of models from legacy auto companies, resulting in a very high engineering drag coefficient. Tesla is laser-focused on achieving full self-driving capability on one integrated platform with an order of magnitude greater safety than the average manually driven car.”
  3. [verwijderd] 26 juli 2016 22:14
    forums.tesla.com/forum/forums/navigat...
    Was van 2015 ......

    Tesla heeft Tom Tom niet nodig voor de route ,maar misschien wel voor de "" tom tom voertuigen"" die op dezelfde route zitten .
    Je kan nog zoveel ogen hebben er bestaan altijd dode hoeken als voertuig 1 weet waar voertuig 2 is en 2 waar 3 enz kan automatisch (Tesla) afstand /afgeremd worden en of (Tom Tom)gewaarschuwd worden .
    Dus als Tesla route auto in contact kan komen met Tom Tom route auto is extra informatie voor Tesla en voor Tom Tom bestuurders .
    Dan kunnen er nog veel auto's alleen met een Tom Tom en een bestuurder aan het stuur zijn ,maar voor Tesla is het beter om te weten wat de Tommies doen en omgekeerd ook .
    En waarschijnlijk voor Tom Tom ook in de nabije toekomst moet het toch mogelijk zijn dat voertuigen in een '''straal''' van 200 meter informatie aan elkaar uit wisselen over snelheid en afstand tussen de voertuigen .
    Als pokomon het ongeveer kan moet Tom TOM het ook kunnen .

    De slogan heb ik al ....................................
    EEN TOM TOM AAN BOORD U KOMT SNEL EN VEILIG OP UW BESTEMMING .

    Leffe gepikt van de vorige poster...................
    Tesla is laser-focused on achieving full self-driving capability on one integrated platform with an order of magnitude greater safety than the average manually driven car.” -
    Je kan de eerste auto hebben die het alleen kan( on one integrated platform) ,maar er zijn nog veel bestuurders die het tussen het gsm-en nog zelf doen.
  4. [verwijderd] 26 juli 2016 22:51
    quote:

    seren schreef op 26 juli 2016 22:03:

    via electrek.co:

    Here’s Elon’s full statement:

    “This was expected and will not have any material effect on our plans. MobilEye’s ability to evolve its technology is unfortunately negatively affected by having to support hundreds of models from legacy auto companies, resulting in a very high engineering drag coefficient. Tesla is laser-focused on achieving full self-driving capability on one integrated platform with an order of magnitude greater safety than the average manually driven car.”
    Een aanvulling van dat artikel:

    The two companies have been working together since the early days of the Autopilot program, but things have grown more complicated with the companies having different views on implementing the system.

    “it will not have any material effect on [Tesla’s] plans” and that the company will focus on a more integrated system.
  5. [verwijderd] 26 juli 2016 23:12
    Iedereen bedankt voor het delen van informatie, het duiden van de informatie en het delen van het enthousiasme. Zowel met het koopadvies van UBS als de ontwikkelingen met betrekking tot Mobileye ben erg content en hopelijk vindt TomTom vanaf nu de weg gestaag omhoog. Echter, het blijft TomTom en dat er verschillende partijen, met verschillende belangen aan de koers-knoppen van TomTom zitten te draaien, is duidelijk. We kunnen ons allemaal de deal met Volvo nog herinneren, de 8,40 even aangeraakt om vervolgens snel naar beneden te gaan.

    Tot slot wil ik een ietwat idealistische oproep doen. Laten wij als 'long kamp' nu niet zout strooien op de wonden van het 'short kamp.' Het dwaalt zoveel af van de inhoud, die gelukkig nog steeds aanwezig is.

    Ik ben benieuwd wat de koers morgen gaat doen, maar ik kijk in ieder geval met veel interesse naar de komende tijd.

    TomTom, de diesel op weg naar wereldheerschappij.

  6. [verwijderd] 26 juli 2016 23:47
    www.autonews.com/section/OEM06
    de toekomst wordt gemaakt door nieuwe denkers of de oude denkers moeten hun kennis delen anders is het snel afgelopen.
    Delen en leren word toch de toekomst in 2019 dan moeten de grote bedrijven belasting betalen over het geld wat ze in het land verdienen .
    De auto's worden onbetaalbaar kan je beter delen .............met je ab
  7. Meryntje 27 juli 2016 00:18
    quote:

    black box schreef op 26 juli 2016 23:47:

    www.autonews.com/section/OEM06
    de toekomst wordt gemaakt door nieuwe denkers of de oude denkers moeten hun kennis delen anders is het snel afgelopen.
    Delen en leren word toch de toekomst in 2019 dan moeten de grote bedrijven belasting betalen over het geld wat ze in het land verdienen .
    De auto's worden onbetaalbaar kan je beter delen .............met je ab
    Hey Blacky, zit je nu ook in TomTom? Ik heb nog redelijk garen kunnen spinnen met USG. Hoe is het gegaan met Solar? Heb je jouw etablissement nog? Wellicht bij jou de 30+ party???

    Groet uit Grunn.
  8. [verwijderd] 27 juli 2016 00:24
    quote:

    JanssenB schreef op 26 juli 2016 23:58:

    Wat ik oprecht wil weten is hoe diegene die short zijn op Tom2 hier op reageren.
    Niet om te stangen, maar serieus.
    Veranderen die van strategie of blijven die short.
    Dus dat wil ik wel weten van bv een MoneyMaker.

    Er is eigenlijk weinig veranderd er zijn verschillende technologieën die één afspraak moeten maken wat de standaard wordt .
    Samen gaan of ten ondergaan en ingehaald worden door de nieuwste technologie .
    VHS beta max 2000 philips is onnodige investeringen geweest en weg gegooid geld .
    Tesla tom tom garmin en nog zoveel bedrijven die uit eindelijk de weg kwijt raken als ze niet een standaard en NETWERK MAKEN .
    In een netwerk kan elke onderneming zich ontwikkelen leren en delen en verdienen
  9. [verwijderd] 27 juli 2016 00:46
    quote:

    Meryntje schreef op 27 juli 2016 00:18:

    [...]

    Hey Blacky, zit je nu ook in TomTom? Ik heb nog redelijk garen kunnen spinnen met USG. Hoe is het gegaan met Solar? Heb je jouw etablissement nog? Wellicht bij jou de 30+ party???

    Groet uit Grunn.

    Ik heb de ballentent nog en ook first solar en zal nooit Tom Tom kopen omdat ik niet weet wat de WERELD standaard wordt .
    Zit je met een beta max en dacht dat het de wereld standaard werd NU heb je een stick met god weet hoeveel terabyte .
    En dat moet door dringen bij het TOM TOM BESTUUR vraag niet naar de weg iedereen is de weg kwijt .Frank boeien..................
  10. B_B 27 juli 2016 01:05
    quote:

    JanssenB schreef op 26 juli 2016 23:58:

    Wat ik oprecht wil weten is hoe diegene die short zijn op Tom2 hier op reageren.
    Niet om te stangen, maar serieus.
    Veranderen die van strategie of blijven die short.
    Dus dat wil ik wel weten van bv een MoneyMaker.

    Ik blijf short.
    Onder de 5 euro gaan we long.
  11. Nait Soesen 27 juli 2016 01:41
    quote:

    black box schreef op 27 juli 2016 00:46:

    [...]
    Ik heb de ballentent nog en ook first solar en zal nooit Tom Tom kopen omdat ik niet weet wat de WERELD standaard wordt .
    Zit je met een beta max en dacht dat het de wereld standaard werd NU heb je een stick met god weet hoeveel terabyte .
    En dat moet door dringen bij het TOM TOM BESTUUR vraag niet naar de weg iedereen is de weg kwijt .Frank boeien..................
    Met de "api's" interface's van TT ben je niet de weg kwijt, boeiend of niet! :)
    Maar wijlen Harry uit het noorden wait het ook nait goud woarhen, maar ja ,toen was er nog geen tomtom :):):)

    www.youtube.com/watch?v=52v7bNBDKQ8&a...
  12. [verwijderd] 27 juli 2016 02:23
    quote:

    seren schreef op 26 juli 2016 22:03:

    via electrek.co:

    Here’s Elon’s full statement:

    “This was expected and will not have any material effect on our plans. MobilEye’s ability to evolve its technology is unfortunately negatively affected by having to support hundreds of models from legacy auto companies, resulting in a very high engineering drag coefficient. Tesla is laser-focused on achieving full self-driving capability on one integrated platform with an order of magnitude greater safety than the average manually driven car.”
    "legacy auto companies", hehe :D
  13. drette 27 juli 2016 08:25
    quote:

    xynix schreef op 26 juli 2016 14:19:

    [...]
    Dus toch! Zeer belangrijk nieuws. Is er nog verdere confirmatie en/of toelichting te vinden?!

    Mijn eerste gevoelens/ideeën:

    Klinkt naar geen/minder disruptie. VW blijft vermoedelijk binnenboord. Tesla nu ook vrijwel zeker. Geeft extra betekenis aan de Noord-Amerika uitspraken van HG?
    Ik herhaal nog maar een keer. Koers gisteren was al iets gestegen door BUY advies van UBS ook gisteren. Heb niet het idee dat bovenstaand heel positief bericht voor TT, al in TT koers is verwerkt!

5.132 Posts
Pagina: «« 1 ... 241 242 243 244 245 ... 257 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.