Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Spyker N.V.« Terug naar discussie overzicht

Spyker: handel in aandeel Spyker beeindigd per 13 september 2013

7.377 Posts
Pagina: «« 1 ... 332 333 334 335 336 ... 369 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. egeltjemetstekel 6 december 2014 15:14
    quote:

    goldrush schreef op 6 december 2014 09:23:

    [...]

    Ik vraag me af of de Amerikaanse vliegtuigboer wel af weet van de 'plannen' van VM
    zo zijn er tal van zaken waarover muller je in het duister laat tasten.
    Alles wat niet gezegd wordt betreft waarschijnlijk dingen die niet positief zijn.
    Op deze wijze krijg je een ongefundeerd positiever beeld van het geheel, of tenminste dat beoogt muller naar alle waarschijnlijkheid...
  2. [verwijderd] 6 december 2014 15:34
    T was eigenlijk een beetje lachwekkend toen onlangs VM door de telefoon zei, we gaan electrisch. Men stak er de draak mee. Nu blijkt, dat hij in gesprek was met een fabrikant van electrische vliegtuigjes.
    In het laatste persbericht bevestigde hij , dat een samenwerking(fusie) het doel is.
    Het verbazingwekkende is, dat Spyker Cars ook de B6 Venator gaat lanceren m.b.v investeerders. Dat had niemand voor mogelijk gehouden.
    Maar eerst zien en dan geloven. Begrijpelijk is wel, dat Muller niet zijn plan zomaar kan ontvouwen. Want de bewindvoerder moet eerst nog in gesprek met de schuldeisers. Daarna kan het feest beginnen.
  3. egeltjemetstekel 6 december 2014 15:43
    quote:

    Chiddix schreef op 6 december 2014 15:34:

    T was eigenlijk een beetje lachwekkend toen onlangs VM door de telefoon zei, we gaan electrisch. Men stak er de draak mee. Nu blijkt, dat hij in gesprek was met een fabrikant van electrische vliegtuigjes.
    In het laatste persbericht bevestigde hij , dat een samenwerking(fusie) het doel is.
    Het verbazingwekkende is, dat Spyker Cars ook de B6 Venator gaat lanceren m.b.v investeerders. Dat had niemand voor mogelijk gehouden.
    Maar eerst zien en dan geloven. Begrijpelijk is wel, dat Muller niet zijn plan zomaar kan ontvouwen. Want de bewindvoerder moet eerst nog in gesprek met de schuldeisers. Daarna kan het feest beginnen.
    We steken er nog steeds de draak mee hoor!
  4. egeltjemetstekel 6 december 2014 16:49
    Tsja muller had het indertijd om vertrouwen te wekken notabene over een zogenaamd "fullyfunded business plan" weet je nog? Ik wil alleen maar aanduiden dat je alles wat muller zegt beter met de allergrootste schep zout die je je maar kunt voorstellen kunt nemen! Muller heeft eerder laten zien dat ie er niet voor terug dijnst om op cruciale momenten de boel bij elkaar te liegen.
  5. [verwijderd] 7 december 2014 01:15
    quote:

    AX lover schreef op 6 december 2014 19:07:

    [...]

    Ben je nou echt zo onnozel?
    U gaat uit van, de vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Er lijkt een doorbraak te zijn na de mislukte investering van Youngman , die van alles beloofde maar zich terugtrok.
    Denk dat investeerders weinig risico lopen wanneer zij geld stoppen in de lancering van de B6 Venator en 500 a 600 exemplaren op jaarbasis mogelijk moet zijn(omzet 70 a 80 miljoen).
  6. egeltjemetstekel 7 december 2014 04:09
    quote:

    Chiddix schreef op 7 december 2014 01:15:

    [...]

    U gaat uit van, de vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Er lijkt een doorbraak te zijn na de mislukte investering van Youngman , die van alles beloofde maar zich terugtrok.
    Denk dat investeerders weinig risico lopen wanneer zij geld stoppen in de lancering van de B6 Venator en 500 a 600 exemplaren op jaarbasis mogelijk moet zijn(omzet 70 a 80 miljoen).
    hahahahaha
    Dit meen je toch niet serieus chid? Ik kan mij echt niet voorstellen dat jij hier werkelijk in geloofd!
    Dus geef maar toe... Je maakte een grap hè? Leuke grap hoor! Maar je moet het gewoon niet zo ver doordrijven hoor!
  7. [verwijderd] 7 december 2014 09:26
    quote:

    Chiddix schreef op 7 december 2014 01:15:

    [...]

    U gaat uit van, de vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Er lijkt een doorbraak te zijn na de mislukte investering van Youngman , die van alles beloofde maar zich terugtrok.
    Denk dat investeerders weinig risico lopen wanneer zij geld stoppen in de lancering van de B6 Venator en 500 a 600 exemplaren op jaarbasis mogelijk moet zijn(omzet 70 a 80 miljoen).
    Ach gut. Nu is het opeens de schuld van Youngman? Wat een zieligerd is die Muller toch. Iedereen zit hem te tegen te werken en hij kan daar niets tegen doen.

    Jij bent echt een stroman voor Muller. Kelder zou je vast een :oplichters maatje" noemen. Maar goed als er zo weinig risico is dan investeer jij toch on Muller!

    De Amerikanen hebben voor dombo's als jij een uitdrukking "PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS"
  8. egeltjemetstekel 7 december 2014 10:33
    quote:

    Chiddix schreef op 7 december 2014 10:21:

    [...]

    Contractbreuk waarschijnlijk. De reden is onbekend.
    de reden is overduidelijk, algemeen bekend en buiten kijf.
    Dus doe maar alsof jij het als enige aardklootbewoner niet weet en diskwalificeer daarmee jezelf!
    Mafklapper!
  9. [verwijderd] 7 december 2014 11:09
    quote:

    Chiddix schreef op 7 december 2014 10:55:

    [...]
    Apekool.
    Apekool? Kijk eens naar je eigen berichten en je ziet inderdaad alleen maar apekool.

    De reden is vrijwel zeker dat Youngman er achter kwam dat Spyker geen ene hol voorstelde en Muller z'n beloftes nooit zou kunnen waar maken. En dus is de verdere samenwerking beëindigd. En Muller mag dankbaar zijn dat er geen 3 miljard door Youngman werd geclaimd na het zoveelste debacle. Hetgeen bewijst dat Youngman een piezeltje meer verstand heeft dan Muller met zijn apekool claims.

    Want als Youngman de overeenkomst onterecht had beëindigd dan had Muller allang een miljardenclaim in China ingesteld. Want Rat Muller heeft nog maar 1 gedachte: "Hoe ze over me lullen interesseert niet als ze maar over me lullen".

  10. [verwijderd] 7 december 2014 11:25
    Er moet nu vooruit gekeken worden. Het herstructueringsprogramma omvat ook de productie van de B6 Venator. Dacht eerst, dat Spyker Cars de komende jaren een soort R&D bedrijf zou worden zonder productie van sportcars na het bericht over een fusie met een vliegtuigjesbouwer.
    Investeerders zijn nu bereid er de schouders onder te zetten, volgens Muller. Het scheelde niet veel of de kaars was uitgegaan. T was 5 voor 12.
  11. egeltjemetstekel 7 december 2014 11:27
    quote:

    Chiddix schreef op 7 december 2014 10:55:

    [...]

    Apekool.
    niks apekool!

    Maar als ik zou zeggen wat die reden is, dan zou ik mezelf herhalen, want ik heb dat toen indertijd ook al gezegd.
    En jij chiddix hebt er toen toch niks van opgestoken blijkbaar... Stom van je... Dan had je maar op moeten letten.
  12. [verwijderd] 7 december 2014 11:33
    quote:

    LBR schreef op 7 december 2014 11:09:

    [...]

    De reden is vrijwel zeker dat Youngman er achter kwam dat Spyker geen ene hol voorstelde en Muller z'n beloftes nooit zou kunnen waar maken. En dus is de verdere samenwerking beëindigd. En Muller mag dankbaar zijn dat er geen 3 miljard door Youngman werd geclaimd na het zoveelste debacle. Hetgeen bewijst dat Youngman een piezeltje meer verstand heeft dan Muller met zijn apekool claims.

    Want als Youngman de overeenkomst onterecht had beëindigd dan had Muller allang een miljardenclaim in China ingesteld. Want Rat Muller heeft nog maar 1 gedachte: "Hoe ze over me lullen interesseert niet als ze maar over me lullen".

    Er is nooit een woord gecommuniceerd door Spyker Cars wat de oorzaak is van de vertraging van de D8 SSUV. Je kunt alleen maar gissen. Duidelijk is, er is een kink in de kabel gekomen. De D8 SSUV had eind 2014 in productie moeten gaan , volgens draaiboek.
7.377 Posts
Pagina: «« 1 ... 332 333 334 335 336 ... 369 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.