Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Binck gebruikers let op

1.116 Posts
Pagina: «« 1 ... 17 18 19 20 21 ... 56 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 29 maart 2011 09:30
    Door een technische storing worden de slotkoersen niet correct getoond, hierdoor klopt de procentuele verandering niet. De laatstgedane koersen zijn wel actueel. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

    Voor vragen staat onze Klantenservice & Orderdesk u graag te woord. U kunt contact opnemen op telefoonnummer 020 606 2666 of een e-mail sturen naar klantenservice@binck.nl. De Klantenservice & Orderdesk is bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur.

    Met vriendelijke groet,

    BinckBank

  2. [verwijderd] 29 maart 2011 09:30
    quote:

    Kethelbinkie schreef op 29 maart 2011 09:26:

    [...]
    Gewoon drie nulllen erachter en klaar was Kees (of 252 ervoor).
    Binck vertoont alle trekken van een grote organisatie waar managers hun zin doordrijven en niet luisteren naar de klant.
    Ken dit gedrag vanuit ING.
    Ongeveer had dat gekund, ware het niet dat het laatste getal van een bankrekening een controlegetal is, dat moet voldoen aan de elfproef.
  3. [verwijderd] 29 maart 2011 09:37
    quote:

    ram schreef op 29 maart 2011 09:32:

    Eigenlijk zou je met ze alle naar een andere broker moeten overstappen
    Ik vrees voor Binck dat dit ook gaat gebeuren. Zeker de de mensen die meer handelen en niet alleen een buy and hold portefeuille hebben.

    Koers van Binck is ook al aan het dalen
  4. [verwijderd] 29 maart 2011 09:54
    quote:

    Lucky Luke schreef op 28 maart 2011 23:05:

    [...]

    Helaas niet, ben er trouwens net achter gekomen dat deze service (bij 25 transacties per kwartaal) nu geen service meer is maar tegen en betaling van 2,50 per maand je wel real time koersen krijgt.

    Binck, bedankt. Zo betalen de klanten dus de kosten van de nieuwe site weer terug door ze gewoon meer te gaan laten betalen voor het gebruik van de site!
    Kijk eens op de nieuwe site bij Home > Ondersteuning > Tarieven & Condities > Overig
    Daar staat nog steeds: * gratis vanaf 25 transacties per kwartaal
  5. forum rang 8 closer 29 maart 2011 10:02
    quote:

    ram schreef:

    Eigenlijk zou je met ze alle naar een andere broker moeten overstappen
    Dat lijkt me een illusie. In dit forum komen vrijwel alleen de klagers. De grote meute die af en toe een aandeeltje koopt heeft helemaal geen trek om van broker te wisselen.

    Misschien zinniger om de helpdesk te overstelpen met suggesties voor ontbrekende functies want het lijstje van Binck is nogal selectief.
    - streaming grafieken (zelfs het AEX-grafiekje op de Home pagina staat stil!)
    - informatieve indeling van de grafieken met duidelijke bedragen aan de rechterkant, en verticale lijnen die gekoppeld zijn aan de tijd ipv. een willekeurige positie
    - refresh knop is vaak niet te vinden en werkt alleen voor de hele pagina!!! :-(
    Overigens wil ik helemaal geen refresh knop, die moet je niet nodig hebben bij een moderne site anno 2011.

    NB. Wordt dit forum soms bij Binck gehost? Enorm traag...
  6. [verwijderd] 29 maart 2011 10:18
    quote:

    ischav2 schreef:

    Vandaag wederom een deel van mijn portefeuille opgeruimd. Binck rekent echter wel debetrente als je je geld wilt overboeken..... Dit was bij de oude Binck niet het geval! Binck heeft voor mij voorgoed afgedaan! Wat een ratten!!!
    Van de site:
    Geldoverboeking Gratis
  7. [verwijderd] 29 maart 2011 10:42
    Ik zit bij Binck sinds begin 2005 (voordien bij de SNS)......wilde m.b.t. de huidige problemen eerst niet reageren maar afwachten tot e.e.a. beter wordt......echter mij bekruipt een onbestemd gevoel van onbehagen.......heb mij nog nooit zo onzeker en klote gevoeld als nu......heb in principe wel geduld als overgang naar nieuwe site moeilijk gaat echter merk nu dat er onderhuids veel meer aan de hand is......Binck knabbelt aan de performance en vraagt er langzamerhand meer voor.....en dat in een tijd dat het internet in het algemeen meer mogelijkheden tegen betere prijzen biedt.....toen Kalo Bagijn opstapte vermoedde ik al dat er op termijn het een en ander stond te gebeuren.....ben zelfs nog wel eens door hem persoonlijk gebeld toen ik wilde opstappen......hij gaf je een absoluut zuiver gevoel dat hij je als klant waardeerde en dat hij je met alle geweld wil vasthouden......dat is veranderd; het bleek eigenlijk al vrij snel bij het een enkele keer bellen van de helpdesk.....de klantgerichtheid is telkens een nuance geringer.....bij Bagijn kreeg je echt het gevoel dat hij "in het groot dacht"; heb het gevoel dat er thans "mierenneukers" (vergeef mij de uitdrukking) de leiding hebben en dat dit in de organisatie is doorgesijpeld......heb vroeger behoorlijk veel gehandeld; thans minder....portefeuille thans slechts > Euro 200.000,-.....zal daardoor voor Binck wel een klein klantje zijn......helaas Binck is Binck niet meer; dat is definitief een afgesloten hoofdstuk......hou mij voorlopig qua handelen maar gedeisd tot het een keer wat beter gaat......mijn gevoel voor Binck is slecht; kan mij niet meer voorstellen dat het ooit beter wordt.....ga niet roepen dat ik weg ga bij Binck; echter voel mij op geen enkele manier meer met ze verbonden.......
  8. forum rang 4 ischav2 29 maart 2011 10:47
    quote:

    esprit se schreef op 29 maart 2011 10:42:

    Ik zit bij Binck sinds begin 2005 (voordien SNS)......wilde m.b.t. de huidige problemen eerst niet reageren maar afwachten tot e.e.a. beter wordt......echter mij bekruipt een onbestemd gevoel van onbehagen.......heb mij nog nooit zo onzeker en klote gevoeld als nu......heb in principe wel geduld als overgang naar nieuwe site moeilijk gaat echter merk nu dat er onderhuids veel meer aan de hand is......Binck knabbelt aan de performance en vraagt er langzamerhand meer voor.....en dat in een tijd dat het internet in het algemeen meer mogelijkheden tegen betere prijzen biedt.....toen Kalo Bagijn opstapte vermoedde ik al dat er op termijn het een en ander stond te gebeuren.....ben zelfs nog wel eens door hem persoonlijk gebeld toen ik wilde opstappen......hij gaf je een absoluut zuiver gevoel dat hij je als klant waardeerde en dat hij je met alle geweld wil vasthouden......dat is veranderd; het bleek eigenlijk al vrij snel bij het een enkele keer bellen van de helpdesk.....de klantgerichtheid is telkens een nuance geringer.....bij Bagijn kreeg je echt het gevoel dat hij "in het groot dacht"; heb het gevoel dat er thans "mierenneukers" (vergeef mij de uitdrukking) de leiding hebben en dat dit in de organisatie is doorgesijpeld......heb vroeger behoorlijk veel gehandeld; thans minder....portefeuille thans slechts > Euro 200.000,-.....zal daardoor voor Binck wel een klein klantje zijn......helaas Binck is Binck niet meer; dat is definitief een afgesloten hoofdstuk......hou mij voorlopig qua handelen maar gedeisd tot het een keer wat beter gaat......mijn gevoel voor Binck is slecht; kan mij niet meer voorstellen dat het ooit beter wordt.....ga niet roepen dat ik weg ga bij Binck; echter voel mij op geen enkele manier meer met ze verbonden.......
    Dit is nu precies hetzelfde gevoel dat mij bekruipt: Binck is niet meer: men opereert nu als een grootbank.....
  9. [verwijderd] 29 maart 2011 10:56
    quote:

    ischav2 schreef:

    [...]

    Gisteren een portefeuille geliquideerd. De volledige verkoopwaarde ca. 370.000 wil ik vandaag wegboeken maar dan krijg ik een melding dat debetrente moet worden betaald!!! Hoezo gratis????
    Bij een geldoverboeking dient u rekening te houden met de valutadatum. De valutadatum is de datum die geldt voor de renteberekening en kan verschillen van de transactiedatum. De valutadatum van aandelentransacties is in het algemeen drie handelsdagen later dan de daadwerkelijke handelsdag (T+3). De transacties op de Euronext Optiebeurs hebben een valutadatum die één handelsdag later is (T+1). De valutadatum is belangrijk voor de renteberekening als u bijvoorbeeld geld weg boekt van BinckBank naar uw externe geldrekening, nadat u een verkooporder heeft uitgevoerd.
  10. Brievenbus 29 maart 2011 10:56
    quote:

    ischav2 schreef op 29 maart 2011 10:09:

    Vandaag wederom een deel van mijn portefeuille opgeruimd. Binck rekent echter wel debetrente als je je geld wilt overboeken..... Dit was bij de oude Binck niet het geval! Binck heeft voor mij voorgoed afgedaan! Wat een ratten!!!
    Zal iets met valutadatum te doen hebben?
    Wat je vandaag verkoopt kan je vermoedelijk morgen of overmorgen gratis wegboeken?
    Is bij bijna al m'n brokers zo.
1.116 Posts
Pagina: «« 1 ... 17 18 19 20 21 ... 56 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.