Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
15,765   -0,380   (-2,35%) Dagrange 15,580 - 16,160 1.924.864   Gem. (3M) 1,8M

Just Eat Takeaway 2024

43.669 Posts
Pagina: «« 1 ... 1938 1939 1940 1941 1942 ... 2184 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Jawel86 1 november 2024 10:32
    Op basis waarvan moet het goedkomen dan? Het ziet er gewoon bijzonder slecht uit. Een management die uitermate slecht communiceert en alles recht probeert te praten wat krom is. De doelpalen worden iedere keer weer verzet. Die samenwerking met Amazon moest een verandering gaan brengen. Nu moeten we het zien als iets dat er sprake is van meer zichtbaarheid. Dat er sprake is van krimp in die regio hebben we het dan maar niet over.

    Miljoenen worden er uitgegeven aan marketing, volgens dhr Groen is dat een zeer efficiënt beleid. Waar zien we dat dan in terug?

    Consolidatie in markten zou er gaan plaatsvinden. Nieuw-Zeeland, Portugal en Frankrijk worden gewoon stopgezet en je krijgt er geen cent voor. We zegt dat datzelfde ook niet meer grubhub gaat gebeuren? De concurrenten redden zichzelf blijkbaar wel en hebben er misschien wel geen cent voor over.

    De concurrenten doen het nu gewoon significant beter en die inhaalslag gaat JET niet meer maken. Beleggers vestigen nu nog hun hoop op aandeelinkoop, verkoop grubhub en afschaffing feecaps. Mij te weinig als we het daar mee moeten doen.
  2. forum rang 4 Johnnepon 1 november 2024 10:39
    Andrew, it's Tony. On the second question with regards to international M&A, our standards and bar continue to remain really high and we are consistent in our approach, which really, first and foremost, starts with asking ourselves the question, does this candidate help us launch a new geography, grow our TAM and/or our product portfolio? The second question we ask is, does this help accelerate us in a differentiated way that we couldn't do ourselves organically? Three is, do we believe that by partnering with the candidate, that we can achieve long-term cash flows? And the last one, perhaps the most important is, do we have a team that has the management talent and bandwidth to execute on the opportunity in a single-threaded way? And when I look at that last one in particular, I mean, Wolt has been on an incredible run.”

    WOLT HAS BEEN ON AN INCREDIBLE RUN VOLGENS TONY XU EN ZE ZIJN NIET GEÏNTERESSEERD IN JET
  3. forum rang 4 bedoekt 1 november 2024 10:49
    quote:

    Johnnepon schreef op 1 november 2024 10:39:

    Andrew, it's Tony. On the second question with regards to international M&A, our standards and bar continue to remain really high and we are consistent in our approach, which really, first and foremost, starts with asking ourselves the question, does this candidate help us launch a new geography, grow our TAM and/or our product portfolio? The second question we ask is, does this help accelerate us in a differentiated way that we couldn't do ourselves organically? Three is, do we believe that by partnering with the candidate, that we can achieve long-term cash flows? And the last one, perhaps the most important is, do we have a team that has the management talent and bandwidth to execute on the opportunity in a single-threaded way? And when I look at that last one in particular, I mean, Wolt has been on an incredible run.”

    WOLT HAS BEEN ON AN INCREDIBLE RUN VOLGENS TONY XU EN ZE ZIJN NIET GEÏNTERESSEERD IN JET
    Nee, Uber ook niet..... alsof je dat gaat zeggen, dan moet je nog meer betalen
  4. forum rang 4 Johnnepon 1 november 2024 10:53
    quote:

    bedoekt schreef op 1 november 2024 10:49:

    [...]

    Nee, Uber ook niet..... alsof je dat gaat zeggen, dan moet je nog meer betalen
    Uber doet het zelf heel goed: But we are continuing to invest in increasing advertising and increasing brand spend all around the world and the message that's landing with Uber Eats is obviously a message that is resonating. We gained category position as a result of kind of that increasing audience in Delivery in 10 of our top 10 markets. So more people are hearing about us and it is resulting in category position gains that we're very happy about.

    WE GAINED CATEGORY POSITION IN 10/10 TOPMARKETS

    Waarom zou Uber haar sterke merk verzwakken met het inferieure JET?!
  5. forum rang 6 Mailbox 1 november 2024 10:55
    quote:

    M M schreef op 1 november 2024 10:32:

    JET gaat onder de 10 gezet worden vandaag. NIet door de markt als geheel maar door de grote shortpartijen. Dat snappen we allemaal toch? Lekker laag kopen straks.
    Ja, en wat is “lekker laag”? Dan koop jij lekker laag op 9,50 en een maand later staan ze op 5. Dan was het niet zo lekker laag.
  6. Kanhetlager 1 november 2024 11:14
    quote:

    M M schreef op 1 november 2024 10:32:

    JET gaat onder de 10 gezet worden vandaag. NIet door de markt als geheel maar door de grote shortpartijen. Dat snappen we allemaal toch? Lekker laag kopen straks.
    Zeker, en af en toe wat traden om extra aandelen uit de markt te halen.
  7. forum rang 4 Hogan 1 november 2024 11:17
    quote:

    Johnnepon schreef op 1 november 2024 10:57:

    Maar goed dit zijn allemaal sprookjes die ik verzin. Die toevalligerwijs wel worden ondersteund door de cijfers en commentaar van de CEO’s. Die zullen ook wel niks weten. Alleen Hogan weet hoe de vork in de steel zit want hij zit long JET!
    En jij weet hoe slecht het gaat want je zit short?
    Ik weet het niet en ook jij weet het niet helaas.
    Het gaat over de manier van schrijven. Je gelooft al het commentaar van de topman van uber. En alles wat jet en Jitse laat zien heeft geen enkele waarde.
    Als je iets moet gaan uitleggen is er al iets mis. Je bent overtuigd van je sprookjes. Mag maar misschien iets meer terughoudendheid zou beter zijn. Je weet toch niet wat de koers staat over een maand? Of weet je dat wel?
  8. Job 1 november 2024 11:21
    quote:

    Johnnepon schreef op 1 november 2024 10:39:

    Andrew, it's Tony. On the second question with regards to international M&A, our standards and bar continue to remain really high and we are consistent in our approach, which really, first and foremost, starts with asking ourselves the question, does this candidate help us launch a new geography, grow our TAM and/or our product portfolio? The second question we ask is, does this help accelerate us in a differentiated way that we couldn't do ourselves organically? Three is, do we believe that by partnering with the candidate, that we can achieve long-term cash flows? And the last one, perhaps the most important is, do we have a team that has the management talent and bandwidth to execute on the opportunity in a single-threaded way? And when I look at that last one in particular, I mean, Wolt has been on an incredible run.”

    WOLT HAS BEEN ON AN INCREDIBLE RUN VOLGENS TONY XU EN ZE ZIJN NIET GEÏNTERESSEERD IN JET
  9. forum rang 4 Johnnepon 1 november 2024 11:22
    quote:

    Hogan schreef op 1 november 2024 11:17:

    [...]

    En jij weet hoe slecht het gaat want je zit short?
    Ik weet het niet en ook jij weet het niet helaas.
    Het gaat over de manier van schrijven. Je gelooft al het commentaar van de topman van uber. En alles wat jet en Jitse laat zien heeft geen enkele waarde.
    Als je iets moet gaan uitleggen is er al iets mis. Je bent overtuigd van je sprookjes. Mag maar misschien iets meer terughoudendheid zou beter zijn. Je weet toch niet wat de koers staat over een maand? Of weet je dat wel?
    Wat praat je de hele tijd over de koers man? Ik heb het nooit over de koers. Als JET over een maand op 12 staat heb je een heel mooi rendement. Ik zeg alleen dat JET letterlijk overal marktaandeel verliest, maar zoals je kan zien wordt dat ook (deels) ingeprijsd. Ik herken het rooskleurige verhaal van Jitse en JET fans niet.
  10. forum rang 4 Johnnepon 1 november 2024 11:23
    quote:

    Job schreef op 1 november 2024 11:21:

    Dat laatste lees ik niet..
    “And the last one, perhaps the most important is, do we have a team that has the management talent and bandwidth to execute on the opportunity in a single-threaded way“

    Nee, dat blijkt JET/GH niet te hebben.

    DD/wolt staat wel open voor M&A zoals ze vorige maand hebben gedaan door Tazz te kopen in Roemenië. Kleine opkomende spelers met getalenteerd management. Ze zijn gewoon niet geïnteresseerd in onderdelen van JET. Grote spelers met discutabel management is niet interessant en besmet alleen maar de sterke Wolt/DD naam.
43.669 Posts
Pagina: «« 1 ... 1938 1939 1940 1941 1942 ... 2184 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.