Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
14,010   -0,225   (-1,58%) Dagrange 13,970 - 14,360 1.594.127   Gem. (3M) 1,5M

Just Eat Takeaway 2024

41.692 Posts
Pagina: «« 1 ... 1863 1864 1865 1866 1867 ... 2085 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Believer 18 oktober 2024 10:52
    quote:

    Johnson schreef op 18 oktober 2024 10:29:

    Ik zie vandaag weer veel groen( AEX
    AMX. Alleen Jet blijft weer achter
    Gewoon bizar! meer dan een week in het rood en een kleine 25% afgestraft. De AEX staat onder leiding van ASML in het groen, en dat bij slecht op slecht nieuws waar de onderste steen allesbehalve boven is. Dit ging exact zo bij Adyen maar ASML is nou eenmaal beurslieveling. Beleggen is emotie en koersreactie hier bij JET is te rechtvaardigen, al slaat hij echt veel te veel door. Als de rust hier is wedergekeerd dan zal het weer enigzins herstellen. zoals zo vele keren.
  2. forum rang 5 Henkie 1960 18 oktober 2024 10:54
    JG: Ondanks de cijfers blijft Groen optimistisch . Hij stelt dat het bedrijf op koers ligt met zijn doelstellingen. We hoeven nu minder te inversteren om onze doelen te behalen.Jet legt momenteel de nadruk op winstgevendheid. De investeringen die Jet doet resulteren jaarlijks in rode cijfers. Met de huidige strategie hoopt Jet deze trend te keren.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 18 oktober 2024 10:54
    quote:

    Believer schreef op 18 oktober 2024 10:52:

    [...]

    Gewoon bizar! meer dan een week in het rood en een kleine 25% afgestraft. De AEX staat onder leiding van ASML in het groen, en dat bij slecht op slecht nieuws waar de onderste steen allesbehalve boven is. Dit ging exact zo bij Adyen maar ASML is nou eenmaal beurslieveling. Beleggen is emotie en koersreactie hier bij JET is te rechtvaardigen, al slaat hij echt veel te veel door. Als de rust hier is wedergekeerd dan zal het weer enigzins herstellen. zoals zo vele keren.
    De hoop wordt opgegeven.
  4. forum rang 5 Jimnotaris 18 oktober 2024 10:58
    quote:

    déjà vu schreef op 18 oktober 2024 09:37:

    [...]

    NYC Fee Caps.
    Die fee caps waren er al gedurende de overname, dus had hij daar rekening mee moeten houden in zijn berekeningen. Die fee caps zijn belangrijk voor de winstgevendheid(NYC), maar op een totale markt van boven de 100 miljard weinig van invloed.
  5. LookLongTerm 18 oktober 2024 11:00
    quote:

    Corcorrectie schreef op 18 oktober 2024 10:09:

    [...]

    Bodem??? Waar dan?
    Wanneer je naar de RSI kijkt, moet er enige vorm van een bodem ontstaan om terug te keren naar een 'normale' waarde. Een RSI onder de 20 is niet lang houdbaar. Of dit door middel van zijwaartse actie gebeurt of door middel van een rebound, moet nog blijken.
  6. andropovke 18 oktober 2024 11:54
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 18 oktober 2024 11:02:

    Jet ziet dat niet maar een samenwerking aangaan met slijterijen of wijnbedrijven om ( lichte) alcohol rond te brengen. Daar is constant en niet eenmalig geld te verdienen .Uber Eats ziet dat wel : Uber Eats gaat voor Grapedistrict wijn bezorgen.
    De nachtwinkels is Big Business, zijn veel goedkoper en wat moet je wel niet vragen voor een klein blikje bier thuis afgeleverd?
  7. forum rang 8 GakGak 18 oktober 2024 12:04
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 18 oktober 2024 10:54:

    JG: Ondanks de cijfers blijft Groen optimistisch . Hij stelt dat het bedrijf op koers ligt met zijn doelstellingen. We hoeven nu minder te inversteren om onze doelen te behalen.Jet legt momenteel de nadruk op winstgevendheid. De investeringen die Jet doet resulteren jaarlijks in rode cijfers. Met de huidige strategie hoopt Jet deze trend te keren.
    .
    Op ramkoers met het 10 euro niveau...

    Is ogenschijnlijk, maar bedrieglijk, een ´zekere´ bodem waarop blijkbaar veel lezers hier
    wel extra op willen instappen, lager kan toch niet ?
    Duik dan maar eens in de historie van een ander ramp aandeel als AF/KLM.
    Als bedrijf niet te vergelijken maar de koers leert je veel.
    Daar waren zelfs stevige grootaandeelhouders als overheden en andere grote airlines die
    hun strategische porties niet verkochten, hielp allemaal niks.
    De koers AF/KLM duikeldeknalde dit jaar alsnog door de stevige(?) bodem van 10 euro,
    kwam er weer boven en zit er voorlopig weer stevig onder...

    Tot zover zekerheden.
  8. forum rang 4 Johnson 18 oktober 2024 12:17
    quote:

    COUPEJET schreef op 18 oktober 2024 12:06:

    Zelf 11 eurootjes is blijkbaar nog te duur voor deze bijna pennystock. Na een afstraffing van bijna 25% blijft zelfs een minimaal herstel uit. JET zit gewoon in een houtgreep, is nergens toe in staat.

    Gaat weer een eeuwigheid duren als dit tenminste nog goed komt.
    Hoop het van wel.
  9. Bossie89 18 oktober 2024 12:23
    Zullen de werknemers bij JET nou daadwerkelijk trots zijn op waar ze werken. Ik vraag me echt af of daar sowieso talent rondloopt en wat die dan van het bedrijf en de gemaakte keuze’s vinden. Dan heb ik het niet over de mensen die gewoon eten bezorgen die zullen sowieso niet veel met het bedrijf hebben.

    Iedereen weet allang dat het een aflopend verhaal is. Hoop op verkoop onderdelen of gehele verkoop houdt de koers nog enigszins hoog anders had er al een 8 gestaan.
41.692 Posts
Pagina: «« 1 ... 1863 1864 1865 1866 1867 ... 2085 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.