Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

TRUMP

71.153 Posts
Pagina: «« 1 ... 3553 3554 3555 3556 3557 3558 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 20:50
    Tracy Menzies is nu van de getuigenbank.

    Ze getuigde kort over een boek genaamd “Think Big: Make It Happen in Business and Life” dat werd uitgegeven door HarperCollins en waarin Donald Trump het heeft over wraak nemen en het belang van loyaliteit.
    ============================

    Aanklager roept volgende getuige op: voormalig assistent van Trump Madeleine Westerhout

    De aanklager roept Madeleine Westerhout op, de voormalige persoonlijke assistent van Donald Trump.

    Westerhout was uitvoerend assistent en directeur van Oval Office operations in het Witte Huis en getuigt op grond van een dagvaarding.
  2. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 20:54
    Madeleine Westerhout zegt dat ze nog nooit in een rechtszaal is geweest.

    “Ben je zenuwachtig om vandaag te getuigen?” vroeg aanklager Rebecca Mangold.

    Westerhout zegt:

    Nu wel.

    Ze heeft een advocaat die de zaak pro bono heeft aangenomen, zegt ze.

    ==================================
    Donald Trump kijkt goedkeurend en sympathiek naar Madeleine Westerhout als ze begint te getuigen in de getuigenbank.

    Hij glimlacht en praat met zijn advocaat Susan Necheles als Westerhout zegt dat ze een beetje zenuwachtig is om te getuigen. Ze is gedagvaard.
  3. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 21:04
    Westerhout getuigt over RNC-gesprekken om Trump te vervangen na uitbrengen Access Hollywood-tape

    Madeleine Westerhout werkte in 2016 bij het Republikeins Nationaal Comité toen de Access Hollywood-tape uitkwam.

    Ze zegt dat ze zich gesprekken herinnert over hoe Donald Trump mogelijk te vervangen als de GOP genomineerde.

    Het is mijn herinnering dat er gesprekken waren over hoe het mogelijk zou zijn om hem als kandidaat te vervangen als het zover zou komen.

    Ze pauzeerde ook toen haar werd gevraagd wat de Access Hollywood-tape was en zei toen:

    Het was een tape van Mr Trump en ik geloof Billy Bush die een gesprek hadden.
    =====================================
    Madeleine Westerhout zegt dat haar bijnaam “The Greeter girl” was nadat Donald Trump was verkozen omdat ze bekend werd voor het plannen van vergaderingen op hoog niveau.
  4. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 21:10
    Madeleine Westerhout stelt vast hoe dicht ze bij Donald Trump stond.

    In het begin van zijn presidentschap zaten zij, de directeur strategische communicatie van het Witte Huis Hope Hicks, de lijfknecht van Trump John McEntee en de directeur van Oval Office operations Keith Schiller net buiten de Oval Office.

    Westerhout had het dichtstbijzijnde bureau bij het eigenlijke Oval Office.
    ===============================
    Madeleine Westerhout beschrijft de communicatiegewoonten van Donald Trump: Hij sprak mensen graag persoonlijk of aan de telefoon aan.

    Ze zegt dat ze zich tijden herinnert waarin ze wist dat Trump al om zes uur 's ochtends telefoontjes aannam, en voegde eraan toe:

    Ik herinner me momenten dat hij tot laat in de nacht aan de telefoon was, nadat ik naar bed was gegaan, dus ik voelde me daar altijd schuldig over.

    “Gebruikte meneer Trump een computer?” vroeg de aanklager. Westerhout antwoordde:

    Voor zover ik weet niet.

    Gebruikte de heer Trump een e-mailaccount? Westerhout antwoordde:

    Niet bij mijn weten.
  5. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 21:18
    Westerhout getuigt dat Trump meestal dingen las voordat hij ze ondertekende

    Aanklagers vragen Madeleine Westerhout om een lange lijst van gewoontes van Donald Trump te beschrijven, van de grammatica die hij graag gebruikte in zijn tweets tot zijn favoriete pen.

    Ze stellen vast hoe goed ze op de hoogte was van de manier waarop Trump werkte en zijn processen.

    Westerhout wordt gevraagd of Trump meestal dingen leest voordat hij ze ondertekent. Westerhout antwoordt: “Ja.”

    Ze zegt dat ze heeft begrepen dat Trump graag de tweets zag die werden verstuurd.

    Over de grammatica van Trump zegt ze:

    Ik heb begrepen dat hij graag de Oxford komma gebruikte.
  6. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 21:34
    We bekijken een lijst met belangrijke contacten die Rhona Graff, de oude assistente van Donald Trump, samenstelde voor Madeline Westerhout toen ze begon in het Witte Huis.

    Michael Cohen, Allen Weisselberg en David Pecker staan er allemaal op, net als familieleden van Trump.

    Weisselbergs aanwezigheid op de lijst is veelzeggend - vergeet niet dat een eerdere getuige zei dat Weisselberg en Trump elkaar niet meer spraken toen Trump eenmaal was gekozen.

    Maar dit was een lijst van mensen die Trump misschien vaak zou willen spreken.

    ===============================
    Op de “lijst met goede contacten” uit 2017 staan ook een aantal mensen uit de wereld van de celebrity media en entertainment: MSNBC hosts Joe Scarborough en Mika Brzezinski, WME talent agency chief Ari Emanuel, New England Patriots' Bill Belichick en Tom Brady, en Fox News hosts Sean Hannity, Bill O'Reilly, Jeanine Pirro, en Bret Baier.
  7. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 21:40
    Madeleine Westerhout zegt dat Donald Trump soms vragen had over de cheques die hij ontving om te ondertekenen.

    Als hij een vraag had, zei Westerhout, dan belde hij Allen Weisselberg, de financieel directeur van de Trump Organization, of iemand anders van de Trump Organization.

    Dit is een belangrijk punt omdat het aantoont dat Trump en Weisselberg over uitgaven spraken toen hij in het Witte Huis was.
  8. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 21:49
    Aanklager Rebecca Mangold ondervraagt Madeleine Westerhout over een e-mail waarin zij en Rhona Graff, de oude assistente van Donald Trump, bespraken welke lijst ze moesten kopen voor een foto van de moeder van Donald Trump.

    Mangold vroeg of het typisch was dat Trump een uitgave als de lijst zou willen goedkeuren.

    Westerhout ontwijkt de vraag en zegt dat er geen andere gevallen zoals deze zijn geweest. Ze zegt dat ze misschien een uitvoerend besluit hebben genomen zonder zijn goedkeuring. “Sorry meneer,” zegt ze snel.
  9. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 21:56
    Voormalig assistent van Trump breekt in huilen uit over haar ontslag

    Madeleine Westerhout barstte in tranen uit toen ze beschreef hoe ze werd ontslagen uit het Witte Huis.

    Ze werd ontslagen nadat ze had gesproken tijdens een off the record diner met journalisten.

    Ze zegt dat ze sindsdien veel heeft geleerd en kijkt naar Donald Trump die naar haar terugkijkt.
    ==========================
    Madeleine Westerhout zegt dat de relatie van Donald Trump met zijn vrouw Melania niet is veranderd na het Stormy Daniels verhaal.

    Het directe verhoor is voorbij en de advocaat van Trump, Susan Necheles, is net begonnen met het kruisverhoor.
  10. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 22:12
    Madeleine Westerhout beschrijft de relatie tussen Donald Trump en Melania Trump.

    Soms was Trump aan het bellen in de Oval Office en zei hij tegen Melania dat ze naar een raam in de residentie moest komen om te zwaaien. Andere keren vertelde hij haar dat hij aan boord ging van Marine One en dat hij even moest inchecken.

    De advocaat van Trump, Susan Necheles, verduidelijkt dat wanneer Westerhout contact had met functionarissen van de Trump Organization, het ging om persoonlijke zaken voor Trump, maar niet om zakelijke zaken.
    =============================
    De jury mag gaan.

    De rechtbank neemt een korte pauze, waarna de verdediging naar verwachting meer moties zal indienen, waaronder een nietigverklaring.

    Donald Trump heeft de rechtszaal verlaten.
  11. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 22:37
    Rechter weigert motie tot wijziging spreekverbod

    Rechter Juan Merchan weigert het verzoek van de verdediging om een door de rechtbank opgelegd spreekverbod te wijzigen zodat Donald Trump kan reageren op de getuigenis van Stormy Daniels. Merchan zegt:

    Mijn zorg is niet alleen het beschermen van mevrouw Daniels of een getuige die al getuigd heeft. Mijn zorg is het beschermen van de integriteit van deze procedure als geheel.

    Merchan vervolgt:

    Andere mensen zullen je het zien doen ... Andere getuigen, waaronder niet alleen Michael Cohen, andere getuigen zullen je cliënt zien doen wat het ook is dat hij van plan is te doen.

    De reden waarom het spreekverbod er om te beginnen is “is juist vanwege de aard van deze aanvallen,” zegt de rechter.

    De aard, het vitriool ... de staat van dienst van uw cliënt spreekt voor zich. Ik kan u niet op uw woord geloven dat hij zegt dat ik gewoon de feiten ga vertellen.
  12. forum rang 9 gnocchi. 9 mei 2024 22:45
    Trump advocaat hernieuwt verzoek voor nietigverklaring

    Trump advocaat Todd Blanche pleit voor een nietig geding. De verdediging vroeg eerder deze week om een nietig geding dat werd afgewezen door rechter Juan Merchan.

    Blanche beweert dat de aanklager Stormy Daniels ertoe heeft aangezet om lugubere en irrelevante details te onthullen over haar vermeende affaire met Donald Trump. Het was niet dat ze “losgeslagen” was.

    Blanche bespreekt details die aanklagers zochten over wat Daniels zegt dat ze zag in de badkamer in Trumps suite en hoe ze reageerde toen ze Trump op het bed zou hebben gezien.
    ============================
    Trump advocaat Todd Blanche besluit zijn verzoek voor een nietig geding met te zeggen dat de getuigenis van Stormy Daniels een “hondenfluitje voor verkrachting” was.
  13. forum rang 10 luchtschip 9 mei 2024 23:46
    Trump zegt dat hij staten de zwangerschappen van vrouwen wil laten ‘monitoren’, zodat ze kunnen weten of ze een abortus hebben ondergaan

    video van Trump 0:13 minuut

    twitter.com/BidenHQ/status/1787970861...

    Ht is nu al in sommige Republikeinse Staten verboden abortus te laten uitvoeren en met deze maatregel worden vrouwen als criminelen behandeld gedurende hun zwangerschap.

    America, the land of the free--maar dit geldt niet voor zwangere vrouwen, die nauwgelet onder controle worden gehouden
71.153 Posts
Pagina: «« 1 ... 3553 3554 3555 3556 3557 3558 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 904,21 +0,51%
EUR/USD 1,0786 +0,34%
FTSE 100 8.381,35 +0,33%
Germany40^ 18.721,40 +0,19%
Gold spot 2.347,00 +0,03%
NY-Nasdaq Composite 16.346,27 +0,27%

Stijgers

BESI
+3,60%
ForFar...
+3,08%
PROSUS
+2,49%
NSI
+2,07%
Ahold ...
+1,97%

Dalers

TKH
-3,54%
CTP
-3,07%
VIVORY...
-2,41%
AMG Cr...
-2,40%
DSM FI...
-2,24%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links